ההפעות ביום העצמאות

ההפעות ביום העצמאות

באופן סופי- אלו תהיינה ההופעות באיזורינו בערב יום העצמאות 2006: כפר סבא: מהשעה 20:30 בכיכר העיר יופיעו האומנים בועז שרעבי, מוניקה סקס ולבסוף די ג'י עידן גוטמן. הנחיה חגית נדרי. רעננה: בפארק רעננה בבמה המרכזית יופיעו הראל מויאל, ליאור פרחי, עידן רייכל ולהקתו. בחצות תוסב הבמה המרכזית לבימת הנוער ובה יופיעו - בית הבובות, אינפקציה, מוניקה סקס, להקות רוק נוער מרעננה. ולבסוף די ג'י שלומי קאופמן. בבימת הילדים תופיע להקת "פניני השרון" יחד עם יעל בר זוהר ולהקות של בתי ספר וכדומה. ברחבת הגלגיליות החל מהשעה 24:30 תתקיים הרקדה המונית של ריקודי עם. הוד השרון: בפארק ארבע העונות בבמה המרכזית יופיעו סטלוס ואור חן במופע שירים ביוונית ומזרחית, להקת משינה, עברי לידר. מתחם שני- רוקדים עצמאות: ריקודי עם, סלסה, ריקודי שורות וכדומה. בימת הנוער: הרכבי להקות רוק מקומיות. מתחם רביעי- שרים עצמאות: שירה בציבור עם שרה'לה שרון. הרצליה: בבמה המרכזית "בשער העיר" (צומת הרחובות הרב קוק ובן גוריון) יופיעו שירי מימון, סטלוס ואורן חן, עומרי רוטברד ואסף אברבוך (כוכב נולד), להקות מקומיות. החל מחצות תפעל באותו המקום בימת הנוער ובה יופיעו סאבלימינל והצל ולבסוף מסיבת ריקודים עם רוברט גיטלמן. בימת הילדים- תופיע סופי צדקה. (הבימה ממוקדמת ברחוב בן גוריון 14 במפרץ התחנה המרכזית).
 
איפה אתם הולכים להיות בערב?

אני עדיין מתלבט מה לעשות בערב יום העצמאות... מה אתם הולכים לעשות? יש למישהו הצעה מה כדאי לעשות בערב יום העצמאות וביום העצמאות עצמו?
 
חשוב לציין!!

שמה שגל סדבון רשם בקשר למופעים זה רק בערב יום העצמאות כי בכפר סבא ביום העצמאות עצמו יש עוד 7 מופעים . אוהב חג עצמאות שמח אמיר נ.ב אם לא הבנתם למה התכוונתי אז תכתבו לי ואני ינסח את זה אחרת
 

ba r2 0 1 0

New member
חח אמיר את הסנגור של העירייה?

גם לזה סידרו לך עבודה?
 

גולי 24

New member
אני אומר שהפעם בכ"ס אין משהו רציני

אז הכי טוב לפי מה שרשום זה ללכת לרעננה לראות שם חלק מההופעות...ואז ללכת ולסיים את הערב בסלסה בעוד השרון
 

PixieMan

New member
יאאא^^

אני בהוד השרון... גם משינה, גם עברי לידר וגם סלסה! :p
 
גם אני סביר שאלך להוד"ש

למרות שב23:00 יו"ר מועצת הנוער נואמת בכפ"ס אז אולי אהיה כאן עד אז ואז אסע.
 

ShaniNaor

New member
אה....

בכפר סבא כמובן! D: מבחינתי זה לא ממש משנה, כל עוד יש לי עם מי להסתובב. :)
 

Nליסה

New member
שני!!

שני אהובתי...אני אשמח להיות איתך פה בכפר סבא...ההורים שלי לא מתים על הרעיון שאני אלך להוד השרון...
 

ShaniNaor

New member
../images/Emo12.gif מליסה?! ../images/Emo12.gif

חחחחחחחחחח טוב זה היה מצחיק. אמ. הייתי מאוד שמחה להסתובב איתך אבל כבר קבעתי עם עדי! חהחה. בכל מקרה, אני בעד... שאת תצאי עם מישו אחר. לבד. אני בטוחה שהוא ישמח. אהמ. זה יכול להיות נחמד לא? :)
 
../images/Emo80.gifאני בהופעה של מוניקה סקס :)

למרות שהייתי רוצה ללכת לבימת הנוער, אבל אין לי כ"כ עם מי..
 

qtgirl

New member
אין על רעננה!!

אבל כנראה שאלך להוד השרון... או לאיזה מסיבה בתל אביב וזהו... כפר סבא= לא משהו בכלל
 
למעלה