אשה מרציפן
New member
ההשפעה של נותן השירות על החוויה
בפורום ביקורת מסעדות הובא הסיפור הבא, שהשאיר אותי קצת המומה, גם בגלל ההתנהגות של המלצר המתואר ויותר בגלל העובדה שהושאר טיפ שכונה מינימלי, אם כי בפועל הוא נחשב (בעיניי לפחות) כטיפ ראוי במידה והתקבל שירות סביר, ובטח שלא במצב בו המלצר הקפיד לעקוץ את הלקוחות, כשמה שתואר נתפס לפחות בעיני כיותר מעקיצות, ובוודאי שלא לדבר שמקובל להיאמר ללקוח.
הנושא הזה עלה לא אחת בפורום, אפילו לאחרונה, ואנשים שיתפו במקרים של מלצרים בעיקר שראו לנכון לדבר בצורה לא עניינית, להתבדח בצורה מוגזמת עם הלקוח ו"לרדת עליהם" כאילו בחביבות (מה שמקובל כשמדובר בחבר שלך, הרבה פחות מקובל שמדובר באדם זר, גם אם הוא נראה לך נחמד). בכל זאת מקרים כאלו מצליחים להפתיע אותי, במיוחד כשהם מגיעים עם נימוק למה כן לתת טיפ - שבמקרה הזה הלקוח נתן נימוק שממש לא נראה לי. אני במקומו הייתי גם עונה למלצר החצוף, וגם עוזבת אחרי הקטע עם התה, או לחילופין משאירה טיפ מהסוג הסמלי באמת - מטבע של 10 אגורות, מנהג אמריקאי במקור שמעביר את המסר שהשירות לא ראוי לטיפ.
מה אתם הייתם עושים?
בפורום ביקורת מסעדות הובא הסיפור הבא, שהשאיר אותי קצת המומה, גם בגלל ההתנהגות של המלצר המתואר ויותר בגלל העובדה שהושאר טיפ שכונה מינימלי, אם כי בפועל הוא נחשב (בעיניי לפחות) כטיפ ראוי במידה והתקבל שירות סביר, ובטח שלא במצב בו המלצר הקפיד לעקוץ את הלקוחות, כשמה שתואר נתפס לפחות בעיני כיותר מעקיצות, ובוודאי שלא לדבר שמקובל להיאמר ללקוח.
הנושא הזה עלה לא אחת בפורום, אפילו לאחרונה, ואנשים שיתפו במקרים של מלצרים בעיקר שראו לנכון לדבר בצורה לא עניינית, להתבדח בצורה מוגזמת עם הלקוח ו"לרדת עליהם" כאילו בחביבות (מה שמקובל כשמדובר בחבר שלך, הרבה פחות מקובל שמדובר באדם זר, גם אם הוא נראה לך נחמד). בכל זאת מקרים כאלו מצליחים להפתיע אותי, במיוחד כשהם מגיעים עם נימוק למה כן לתת טיפ - שבמקרה הזה הלקוח נתן נימוק שממש לא נראה לי. אני במקומו הייתי גם עונה למלצר החצוף, וגם עוזבת אחרי הקטע עם התה, או לחילופין משאירה טיפ מהסוג הסמלי באמת - מטבע של 10 אגורות, מנהג אמריקאי במקור שמעביר את המסר שהשירות לא ראוי לטיפ.
מה אתם הייתם עושים?