ההתדרדרות של פרחי מיאמי

ההתדרדרות של פרחי מיאמי

מה קרה לפרחי מיאמי? למה הם שינו את הסגנון הישן והטוב שלהם, מה פשר השידוך המוזר עם דדי? מה לדדי המופרע והאגרסיבי עם פרחי מיאמי הסולידיים, לאיפה נעלמו השירים המוכרים והאהובים מבית היוצר של ביגון, "מהרה, זעקתי, ואני תפלתי, ברוך הגבר, אנא בכוח, ועוד ועוד שירים שבוצעו על ידי סולנים שנבחרו בזכוכית מגדלת בידי ירחמיאל ביגון כמו ארי גולדוואג, עודד קריטי, ועוד, התדרדרות שהחלה באלבום "שיר השמחה" המשיכה בתקליט "בדרך התורה" וכלה בדואט המטופש עם דדי, בקיצר כנראה שלא נותר לנו אלא להתרפק על ימיהם הטובים של פרחי מיאמי, עם תקליטים עמוסי ילדי חמד עם קולות זהב, ולחנים כבירים תוצרת בית ביגון, ימים שהיו ואינם עוד. ירחמיאל חזור בך, אם לא למענך אז למענינו.
 
היטבת להגדיר את המצב

כמה מצחיק לשמוע את אלו שטוענים שחוסר הצלחתה של מיאמי נובעת מהעובדה שירחמיאל לא מחדש ולא מגוון... הרי תחילת ההתרסקות שלהם החלה יחד עם הניסיון המטופש לגוון, למשל דאנס (הנה מה טוב). הזכרת את קריטי. זה רק מעורר אסוציאציה לסידרה המדהימה "מיאמי אקספיריאנס" בה הוא כיכב ונגע בלבבות של כולנו. נזעקת השאלה, למה הסידרה לא נמשכת? איזה אחיתופל יעץ לביגן להתחיל סדרות צפייה אחרות. ירחמיאל, פשוט כואב הלב שאתה הולך שבי אחרי האופנה!
 
ומה קרה לפרחי אגודת ישרא

ולפרחי צברים, אנעים זמירות, ניו יורק, צליל וזמר, והשאלה הגדולה מה קרה לפרחי לונדון שהיו הפרחי (עם הא הידיעה) התשובה היא ברורה זמן הפרחי הישן חלף עבר לו מן העולם יש לזה ירידה בביקוש מיום ליום, ולכן אין לזה מקום, היורשים של הפרחי כבר נמצאים פה ויש כמה כישרוניים שכבר גילו את הפרחי החדשים כמו ישי לפידות שהקים להקת פתחי וכן אלי גרסטנר שהקים לא מזמן את פרחי ישיבה בויז ששתיהם הם בסיגנון הדאנס ובסיגנון של ריקודים כגון אוף שימחעס, מצער מאוד אבל זה מה שהשוק מבקש היום, ולדעתי הביקוש רק יילך ויגדל לפרחי החדשים האלה.
 
מה ההשוואה

כל הפרחי שציינת היו טרום פריצת תקופת הזמרים הסוליסטיים. הם לא מצאו יותר את מקומם. אבל פרחי מיאמי הרי כן הצליחו לשרוד את התקופה. למה? כי הם שידרו מקצועיות ופריסה נרחבת בכל אמצעי המדיה. המצב שלהם כיום הוא נטו מגולים עצמיים של ירחמיאל השוטה שבראשו הכרובי חשב שצריך לשנות ול`שכלל`. הצו פייפטער הזה לא מבין שכל העוצמה שלהם זה באיך שהם היו. אתה טועה רפי. הציבור רוצה כן מיאמי, הציבור רוצה את מיאמי הנוסטלגיים וזה אפשרי!
 
אין מה להשוות

בין פרחי מיאמי לכל הפרחי האחרים שהזכרת הם נפלו כי הם פשוט לא היו טובים מספיק כדי לשרוד, להבדיל מצליל וזמר שהם לדעתי היו מצויינים ואני מתגעגע אליהם עד עכשיו, ואני באמת לא מבין לאיפה הם נעלמו, אבל אין לי ספק שרוב הציבור מתגעגע לסגנון הישן של מיאמי, אגב כל הלהקות האחרות שהזכרת בסוף הודעתך הם בכלל לא אהובות ועוד תראה שהם יעלמו מהר מאד כי הם בסך הכל גימיק חולף, מיאמי לא נעלמו בגלל זה אלא בגלל הטעויות שירחמיאל עשה, בנסיונותיו להתקדם לשנות האלפיים, גם אני לא מסכים איתך שפרחי לונדון הם ה...פרחי שהיו, הם לא ראויים לתואר הזה, התואר שייך ללא ספק לפרחי מיאמי, לונדון לא מתקרבים לרמת הלחנים של ביגון, רמת ההפקה שלהם נשמעת כמו טראומה וקולות הילדים שיגאל צליק בחר נשמעים במקרה הטוב כעדת תרנגולים מקרקרת, ועל המוזיקה אני כבר בכלל לא מדבר, מה יש להשוות בין תזמורתו של ישראל לאם האגדי לבין אוסף נגני הרחוב של לונדון, בקיצר מיאמי אנחנו מחכים לכם.
 
לא הייתי מגדיר זאת כהתדרדרות

אולי המילה התמסחרות מתאימה יותר... והרי כבר אמרו חכמים ממני שעל טעם ועל ריח וגו'...
 
מה שייך פה טעם וריח

אם אתה מסכים שההתמסחרות הזו היא לא טובה, או שאתה חושב שההתמסחרות הזאת טובה??? זאת לא התמסחרות, הסגנון החדש של מיאמי פגע במכירות שלהם בצורה אנושה, זו טעות כלכלית ולא התמסחרות. וזו הוכחה חותכת לכישלון השיטה.
 
מה שייך פה טעם וריח

אם אתה מסכים שההתמסחרות הזו היא לא טובה, או שאתה חושב שההתמסחרות הזאת טובה??? זאת לא התמסחרות, הסגנון החדש של מיאמי פגע במכירות שלהם בצורה אנושה, זו טעות כלכלית ולא התמסחרות. וזו הוכחה חותכת לכישלון השיטה.
 
שייך, ועוד איך שייך.

לא טענתי שההתמסחרות הזו לא טובה. תקרא שוב את התגובה הקודמת שלי. ועניין הטעם שייך כי כל אחד וטעמו עימו.
 

AVA 1999

New member
סמים.

היה .. סיפור .. סמים.. פרחי מיאמי .. אולי זה קשור. אני לא יודע מה היה שם ..יש פרטים מדויקים?
 
למעלה