ההתרגשות עדיין בשיאה

שלום לכולם, אני חדשה כאן ../images/Emo13.gif

תוך כדי שיטוט ברשת, מצאתי את הפורום הזה וזה בהחלט פורום כלבבי. מי שמכיר אותי יודע כמה אני מכורה לשוקולד! אממ.. טוב, אחרי שקראתי את הכתבה שבראש הפורום על ההתמכרות לשוקולד, אני לא בטוחה שאני ממש מכורה, אבל אני בהחלט מאוד אוהבת שוקולד וזה מאז שאני זוכרת את עצמי. לפני יומיים כשהיתה מסיבת יום הולדת למישהי מהעבודה והביאו עוגת שוקולד, לא התאפקתי ואכלתי שתי פרוסות ולעזאזל הנימוס וההתחשבות. שלא לדבר על זה שאני מסוגלת לכלות גם חפיסת שוקולד שלמה כשפתאום בא לי. אשמח כמובן לקרוא ולכתוב כאן עוד על הסם הממכר הזה.
 
איזה כייף איזה כייף! ../images/Emo6.gif

פורום על שוקולד!!! יאמי! המון מזל טוב על הפורום החדש ובהצלחה :)))
 
אנשים!!! של מי הרעיין הגאוני

לעשות פורום לשוקולד????? אני מעריצה אותו!!! סוף סוף מישהו שמבין את האהבה האמיתית בחיים. שיבורך. עוד תראו שאהיה חברת הפורום של החודש!!! (כן,אני נישארת כאן)
 

טליה ג

New member
שלום לכל המכורים לשוקולד!

איזה יופי שיש פורום שכולו מוקדש לדבר המתוק הנפלא הזה! אני גיליתי את קסמו של השוקולד בגיל מאוחר יחסית, 12. בעוד שילדים בני גילי היו מטורפים על שוקולד ומחסלים חבילות בקצב, אני ממש לא אהבתי שוקולד והוא אפילו עשה לי בחילה. המפנה הגיע בגיל 12, כשנסעתי לראשונה לאירופה(גרמניה, אוסטריה ושווייץ). שם נחשפתי לראשונה בחיי לסוגי שוקולד מדהימים עם טונות של אגוזים ושקדים ועם סוגי מילוי מיוחדים שבאותם ימים(שנות ה-80) עוד לא היו קיימים בארץ. הרגשתי שאסור לי להחמיץ את החוויה הזאת. טעמתי וראיתי כי טוב. גם כשחזרתי ארצה, כבר לא ויתרתי על המתוק הזה, וגיליתי שגם השוקולד הישראלי טעים מאוד ואין מה להתבייש בו. מאז לא עבר כמעט יום מבלי שנגעתי בשוקולד!
 

space girl

New member
שלום , אנשי שוקולד יקרים../images/Emo70.gif../images/Emo13.gif

גיליתי את הפורום שלכם , ולא יכולתי לא להיכנס .... גם אני כמו כולכם מכורה לדבר הגאוני הזה שנקרא : ~
שוקולד !
וכבר כמעט 13 שנה שומדבר לא גרם לי להפסיק לאכול אותו על כל צורתיו השונות ....
לדעתי השוקולד הכי טעים הוא מוצרט ( למרות שלדאבוני היום יש אותו רק בבונבונירות ענקיות ...
) ואני מודה שגם אני מססלת האגן דאז תוך חצי שעה ....
וזייהו .....
 

לונה..

New member
אלוהים!!!!!!!

איך זה שעד עכשיו לא חשבו על זה??? פורום לשוקולד.. אני בשוק! אחחח איזה אושר *מזילה דמעה* הגעתי הביתהההההה!!!!!! קבלו ח"ח מנהלות ושאר אנשים!!!
 
למעלה