הוא חוזר ובגדול...

ZeusMan

New member
כמה משלי באווירת NON JAMAICAN

MADE IN ITALY Alborosie - Call Up Jah MADE IN GEMANY Ill Inspecta & Bobby Buster - Heartis על ה-BURNING RIDDIM Ill Inspecta - Rudebwoy Anthem מהאלבום Rudebwoy Anthem MADE IN SWISS Cali P - Redemption על ה-ACQUA RIDDIM Cali P - High Grade על ה-TRAGEDY RIDDIM
 

טובא

New member
הנה שני טיונים שבאו מחוץ לאי

אבל שורפים לא פחות WEST INDIES-BLAZE COOL DOG\ENZO\SENSI LION-FREM AK SEM YO(אומנם בצרפתית אבל אחהל טיון!)
 

Carcass

New member
Gang War Riddim!!

קחו ורז'ן של טיון דאנסהול מקפיץ ,תורידו את הטמפו באיזה עשרים ביפיאמ ותקבלו את Gang War Riddim! מקפיץ,אבל עם גרוב אדיר. מדובר על הרידים הכי שורף כרגע ביארד,ומופיעים עליו מיטב אמני הדאנסהול שיש ליארד להציע!! פותח את הרידים ג'וניור גונג,הלא הוא דמיאן מארלי,בהופעה נדירה על רידים דאנסהול,ממשיכים אותו: movado vybz kartel vs voicemail sizzla elephant man delly ranks ועוד רבים וטובים. אולטרה מומלץ.
 
התגעגעתי! הנה כמה משלי

כמה המלצות לטיונים רגועים יותר אבל פשוט מעולים! NORRISMAN-SURVIVAL FANTAN MOJAH-PERFECT MATCH CHUK FENDER-SHOW LOVE TURBULANCE-LIFE IS NOT A GAME I WAYNE-LAVA GRAOUND יאללה שרשרו לנו המלצות שלכם!
 

Carcass

New member
fe real

skylarkis riddim 2006 רידים ניו רוטס משובח עם טיונים של פרפקט,טפלון,נוריס-מאן וכמובן,אלוף הסינג'ייז לוטאן פייה. כחי טיון שנדבקתי אליו היום,גם של לוטאן פייה.. Never Get Enough,מתוך אלבומו האחרון והמצוין,you bring blessings.
 

טובא

New member
והנה המלצת בוקר טוב! רידים מיוחד

למי שמתקשה לקום בבוקר.! VOOM VOOM RIDDIM כל השירים על הרידים! פשוט מומלץ! ובמיוד GENERAL LEVY שנותן טיון שורף במיוחד CECILE בטיון אש כרגיל ןCHICO שמאז הטיון שלו PAVAROTI לא ממש נתן איזה שהיא הברקה. נותן כאן ביצוע חזק! יותר ממולץ! זה הרידים שיזיז אותכם. בוקר טוב פורום מאסיב!
 

ZeusMan

New member
פשוט מאוהב בטיונים הבאים...

Prophet Benjamin - Pretty Boy Prophet Benjamin - Field Ah Weed
 
למעלה