הוא לא הרגיש בוגד,

my sunshine

New member
הוא לא הרגיש בוגד,

כך הוא אומר בפוסט שלו ... הוא בגד באשתו. תקופה ארוכה, ואם המאהבת לא היתה נפרדת ממנו, סביר שהיה ממשיך כך מעבר לשנתיים שכבר עברו. הפוסט הזה, מדגיש עד כמה לנשוי/ה שבוגד אין בעצם מה להפסיד. הוא חי את כל העולמות. זוגיות, משפחה, ילדים ומאהבת מהצד. יש את הריגוש, את המישהי/ו הזו/ה שמקשיב, ששומע... ויש את החיים הרגילים, הבטוחים, הנוחים.. אך כשמתאהבים במאהבת, אז נוצרת בעיה.. בגידה. מילה שמסמלת משהו לא טוב. מילה שמעלה בחלק מאיתנו זכרונות רעים. והוא, כשבגד באשתו, לא הרגיש שהוא בוגד ואילו עכשיו כשהוא רק עם אשתו, הוא מרגיש בוגד. בה. בפלגש. באהובה שלו.
 
לא קראתי,ארוך לי...אבל...

כל אחד והאינטרפטציה שלו לבגידה. המושג בגידה,אצלי... לא משוייך כלל ליחסי גבר-אישה... אלא ליחסים שבין אדם לחברו,למולדת שלו...לערכים שלו.
 

my sunshine

New member
תדיגי,

גם בחיים זה ככה? רוצה תקמירים? יאללה לקרוא... אין קיצורי דרך
 
אם אדחף קצת ברשותכן

אז בגידה היא מושג לא בעייתי בכלל ולא צריך להתברבר באינטרפטציות, שכן הוא מושג עקרוני וקל להבנה. בגידה הינה אקט בגידה שיש בו משום מעילה באמון. ומהי "מעילה באמון"? פשוט וקל - עשיית כל מעשה שסותר את אמון שניתן לאותו עושה. זה יכול להיות בין חברים, בין בני משפחה, בין אזרח למדינתו ובין בני זוג. זה שבד"כ בוגדים מגלגלים עיניים זו תופעה מוכרת לי ולכן אבל אין היא הופכת את המושג לערטילאי או קשה. ולעניין בני זוג, כשבני זוג נישאים ומוסכם עליהם כי יחסי המין שלהם יהיו מונוגמיים, זהו האמון שהם נותנים זה בזו ולהיפך, בנושא זה. כשאמון זה מופר, מדובר בבגידה. אם הוסכם מראש שיחסי המין למשל הם חופשיים ונטוולי חובת דיווח ושיתוף, יחסי מין עם פרטנר/ית אחר/ת אינם בגידה לצורך הדוגמא. עד כמה אנשים מעניקים חשיבות לבגידה זו כבר סוגיה אחרת ...
 
או קי חברתי, את מבקשת לפתוח כאן דיון

שרוחב יריעתו כמעט אין סופי, דיון על מוסר, על אתיקה, על הראוי אל מול המצוי. יש מספר גישות לנושא המוסר ואם באמת מעניין פה מישהו ואתבקש לכך, אפרוס מאוחר יותר כשאוכל להתפנות קצת את הגישות העיקריות ואת תמציתן.
 

tudu

New member
על הנייר הכל פשוט.. החיים כנראה לא.

ולעניין בני זוג, כשבני זוג נישאים ומוסכם עליהם כי יחסי המין שלהם יהיו מונוגמיים, זהו האמון שהם נותנים זה בזו ולהיפך, בנושא זה. כשאמון זה מופר, מדובר בבגידה אך מה קורה שכאשר בני זוג נישאים יש להם יחסי מין מהנים מלהיבים ומספקים.. ואז האישה (נניח) מתחילה 'להתקמצן', עוברת בעייפות של אישה נשואה לפעם בשבוע.. שבועיים.. יאללה בוא נעשה את זה זריז.. 10 דק' בלי משחקים רק כי חייבים.. זה לא מעילה באמון ? 'בגידה' בצרכים ?
 
עצוב שהוא תקוע עליה

שהיא אמרה לו בפירוש שהוא קשר מעבר. והוא מאמין שהיא אוהבת אותו ותחזור אליו.
 
למעלה