הודעה חשובה! כולם לקרוא!

omritoto

New member
הודעה חשובה! כולם לקרוא!

לפני איזה כמה שבועות הבטחתי FTP רק של שירי ראפ ועכשיו אני מקיים! ftp : 203.155.200.35 PORT : 21002 user : rapbla pass : 1357 עכשיו לכל מי שלא יודע להשתמש בFTP הנה הסבר קצר- קודם כל מורידים תוכנת FTP, אני מעדיף את CUTE FTP לאחר ההתכנה שלה (וגם של הקראק שלה) מעתיקים את הפרטים של הFTP שלי לשורה שלמעלה בCUTE FTP מתחברים, ואז מעלים ומורידים שירים(פשוט אפשר לגדוד, אתם כבר תראו). הFTP הזה יחסית מהיר, אפשר להעלות לשם במקסימום שלכם ואפשר להוריד עד מהירות של 30KB עכשיו תקשיבו, הFTP לבנתיים ריק, אני עכשיו מתחיל לעלות ובבקשה תעזרו לי ותעלו בהמונכם (במיוחד ישראלי, חדשים ונדירים). אז בבקשה תעלו, עתיד הFTP הזה תלוי בכם! נ.ב- להתחלה אני הולך לעלות את האלבום הכפול החדש של טופאק!!! מקווה שזה יצליח, ונגיד אמן!
 

omritoto

New member
כבר יש שם עוד דאלבומים כמו-

EVE SCARE FACE ועוד כמה טובים אני לא זוכר... תכנסו ותיתרשמו!
 

stas aka GhoSt

New member
איך אני מעלה דברים לשם?

אני מנסה להעלות שירים אבל הוא כותב לי ארור ולא נותן לי להעלות את זה
 

omritoto

New member
אולי תדליק את התוכנה או המחשב מחדש

אם אתה מתכוון שאתה לא מצליח להתחבר אבל אם אתה לא מצליח לעלות זה משהו אחר
 

omritoto

New member
אה בטח שחכתי!

תכנס לתיקית UPLOAD לשם אתה מעלה את הקבצים!
 

RunNGun

New member
כתובת מקוצרת לפאב של עומריטוטו

ftp://[email protected]:21002 תעתיקו את זה ל-Connect או שתלכו ללינק למטה ותעשו העתק קיצור דרך תראו מה אני עושה בשבילכם....
 

omritoto

New member
אממ מוזר הלינק לא עובד לי

זה יכול להיות שהלינק פגום? או זה רק במחשב שלי?
 

Big 7

New member
זה שירשור חשוב הקפצה

העלתי גם את השיר של אמינם sing for the moment שיר ענק ועכשיו אני מעלה את b.i.g-how shot ya גם שיר טוב ב8 כשאני יחזוא הביתה אני יעלה עוד כמה שירים ואני מקווה שגם אתם תעלו כמה שירים....אגב השירים שהעליתי נימצאים ב-Uploads
 

omritoto

New member
תודה לכל מי שמעלה!

את כל מה שאתם מעלים אני הולך לסדר עוד מעט והם יהיו בתיקית "MP3" ועכשיו אני מעלה את הדיסק החדש של טופאק "BETTER DAYZ" אז תיתכוננו להוריד! וחוץ מזה יש בFTP דיסקים של טופאק איב נאז סקאר פייס ואם תעלו יהיה שווה!!! בבקשה תעלו גם ישראלי (כמובן לא דיסקים מלאים!) תיהיו בריאים!
 

omritoto

New member
קאאזה KAZAA

תוריד מישם, יש שם גם את הקראק (לפעמים זה בא עם הקובץ של התוכנה עצמה) בהצלחה בהתקנה! ואם יש עוד שאלות אז שאל בני ונען...
 

omritoto

New member
אני מעדיף שירים אם אפשר

קודם נתחיל לעלות שירים (רצוי אלבומים וישראלי בעיקר), ואם הFTP הזה ילך טוב אז גם נעלה קליפים תודה לך בכל מקרה! אבל עדיף להתחלה שירים. אך אם יש לך כאלו דברים נדירים שאי אפשר להוריד מקאזה או קטעים מהופעות של ישראלים, אז זה נראה לי שאפשר לסדר משהו תודה לכם שאתם מעלים! המשכו ככה!
 
למעלה