הודעה חשובה לגבי המרת רשיון בארה"ב

amirfl

New member
הודעה חשובה לגבי המרת רשיון בארה"ב

חדשות רעות לצערי. הFAA הוציא הודעה שהם כבר לא מוציאים רשיון פרטי אך ורק על סמך רשיון ICAO אלא צריך לעמוד בדרישות הבאות: 1. checkride אמריקאי לפרטי. 2. מבחן תאוריה. 3. לעמוד בדרישות האמריקאיות להוצאת הרשיון.(x-country בארה"ב הוא 50 מייל ימי ולא 50 ק"מ כמו בארץ) בנוסף לכך כל הרשיונות הפרטיים שמבוססים על רשיון זר שכבר הוצאו מעוכבים עד לעמידה בדרישות הנ"ל.
 

צחי נבו

New member
מצאתי באתר שלהם רק חצי מזה

קראו בקישור, כרגע הם לא לוקחים רשיונות קיימים. יש לך ציטוט רשמי אחר?
 

amirfl

New member
השעיית רשיונות+השעיית מתן רשיונות

הFAA יצאו בשתי הודעות נפרדות: השעיית רשיונות אמריקאיים קיימים המבוססים על רשיונות זרים: http://www.faa.gov/fsdo/orl/forpilot.htm השעיית מתן רשיונות על סמך רשיונות זרים: http://www.aopa.org/whatsnew/newsitems/2002/020719notice.html בשני המקרים מדובר ב"עד הודעה חדשה". כלומר יכול להיות שההגבלות הן זמניות בלבד.
 
טעות בידך...

הנוהל הנוכחי הוא לא לתת רשיונות על סמך רשיון זר. האיסור (שינוי) הוא זמני, ובקרוב יצא נוהל חדש שיאפשר מתן רשיונות כבעבר. לפי ידיעתי, מחזיקי רשיונות שניתנו על סמך רשיונות זרים, אינם מושפעים מהוראה זאת, ורשיונותיהם תקפים כבעבר. אין אני מוצא בהוראות המצורפות מילה אחת המדברת על ביטול תוקף רשיונות קיימים. הסיבה פשוטה, הפאניקה בעיצומה, ויקח לאמריקאים עוד זמן לרדת מהענן. משום מה הם עדיין לא מבינים שאם אפילו כל הנוהלים של היום היו בתוקף ב 9-11 , דבר לא היה מונע את המעשה. מייק..
 

amirfl

New member
תקרא את הקישור הראשון:

בראש הדף רשום באותיות אדומות: U.S. Private Pilot Certificates Issued on the Basis of Foreign Pilot Certificates U.S. FAR 61.75 TEMPORARILY SUSPENDED JULY 17, 2002 UNTIL FURTHER NOTICE הרשיונות שהוצאו על סמך רשיון זר מושעים זמנית עד להודעה חדשה. לא ניתן לדעת עד מתי זה ימשך(לא רק בארץ יש בירוקרטיה...). אנשים מבית הספר שלי נתקעו, כי הם חייבים להוציא רשיון פרטי אמריקאי כדי להמשיך בקורס(צ´ק, בחינת תאוריה, ועמידה בדרישות הנסיון האמריקאיות). אמיר
 
קראתי....ולא השתכנתי.....ולכן.....

שאלתי את ידידי משכבר הימים (כ 20 שנה) מפקח תעופה של FAA במשרד בפילדלפיה, והנה תשובתו... HI MIKE; ANYTHING ALREADY ISSUED IS OK WE CAN NO LONGER ISSUE A LICENSE BASED ON A FOREIGN LICENSE. THE APPLICANT WILL HAVE TO GET A STUDENT LICENSE FROM THE MEDICAL DOCTOR, JUST AS A STUDENT DOES. THEN THE OKLAHOMA BOYS CAN SCRUTINZE HIS RECORDS BEFORE GOING ANY FARTHER. I HOPE THAT IS WHAT YOU MEANT. ORT ואז שאלתי מה התכנית לאחר שקיבל המבקש תעודה רפואית אמריקאית ? ותשןבתו... THE PLAN AS OF NOW IS TO HAVE THE APPLICANT TAKE A FLIGHT TEST JUST LIKE HE WERE AN AMERICAN PILOT. ALL HIS FLIGHT TIME IS VALID NO MATTER WHAT COUNTRY HE GAINED THOSE HOURS. I DON´T KNOW WHAT IS REALLY GOING TO HAPPEN FOR WE WERE TOLD THAT THERE WILL BE ALOT OF RE-WRITES IN PART 61. ORT באם אינני טועה ביה"ס בו אתה נמצא הוא בשטח השיפוט של משרד ה FAA באורלנדו, ולעניות דעתי זה שמנהל את המשרד תמיד היה הפוך בדעותיו. בכל מקרה, מה שקראת באותיות אדומות מתייחס לביטול הנוהל של מתן רשיונות "על סמך", אבל לא מדבר על ביטול תוקף רשיונות קיימים. בהצלחה...מייק..
 

צחי נבו

New member
בצדק לא השתכנעת

הכותרת אכן נראית מפחידה, בייחוד שהרשיון שלי על הפרק... בכל אופן לכל אורך ההסבר המפורט לא רשום שמי שכבר הוציא רשיון - מבוטל ויש צורך להבחן מחדש וכו´ וכו´. במידה וזה היה המקרה אני בטוח שהיו טורחים לרשום זאת ובגדול. מה שמושעה זה אותו FAR 61.75 שדן שהוצאת רשיון על סמך רשיון זר. אגב, במידה וקיבל פלוני רשיון כלשהו (מסחרי,מכשירים) וברשותו X שעות לפי התקנות, ויומיים אח"כ שינה המנהל את הסף ל X+100, מה היה קורה? לדעתי לא היה "נפסל" רשיונו. אותו כנ"ל כאן, מה עוד שאנחנו מדברים על אמריקה... ובהזדמנות זו אספר לכם משהו אחר. בסופשבוע הלכתי לדאות... בשדה ישנם נערים שמשרתים את המסלול... מחזיקים כנף, מזיזים דאונים ובעיקר טסים (מותר סולו בגיל 14!). ובכן הפעם שמתי לב שאחד מהם מטיס את המטוס הגורר - Piper Pawnee. לתדהמתי (מדובר ב"ילד"...) שאלתי את הנער השני - "איך זה שיש לו כבר מסחרי?" והוא אמר בפשטות: "יש לו 700 שעות, הוא בן 18!". נכנסתי להלם שממנו לא יצאתי עד רגע זה. אני מניח שרובן שעות דאון אבל זה מה שיפה ! כל השעות הללו נחשבות למסחרי (כמובן שיש מינימום שעות מטוס "אמיתי"). זה מה שנקרא אפשרויות בלתי מוגבלות...
 

amirfl

New member
אני שמח לשמוע שאני טועה..

אז כנראה כמו שמייק אמר זה רק כאן באזור אורלנדו. עכשיו רק צריך לשכנע את מנהל הFSDO... בפועל, אנשים שנמצאים כאן עם רשיון פרטי שמבוסס על רשיון זר חייבים לעשות צ´ק רייד כדי שיוכלו להמשיך לטוס. זה נעשה אפילו יותר תמוה, אבל למזלי אמרו לי שזה לא משפיע עלי כי אני כבר התחלתי קורס מסחרי 141(אחת הטיסות הקרובות במילא תהיה צ´ק רייד). אנשים שנמצאים באמצע קורס מכשירים, לעומת זאת, תקועים. אני שמח לשמוע שזאת לא ההוראה שהסניף הראשי של הFAA הוציא, השאלה היא האם יש מה לעשות נגד פרשנויות מקומיות של הFSDO? אמיר
 
מה לעשות ???

אמיר...עצתי לך - אל תלחם מלחמות של אחרים. תגיד למי שמושפע, שיצור קשר עם אוקלהומה, טלפונית, ו"לתקן" את אלה באורלנדו, שמזה שנים עינם צרה שהם לא במרכז העולם, ויצרו פרשנויות יותר מחמירות מבסיס האם. לחילופין, שיגמרו את הקורס מכשירים, ויקבלו את ההגדר באיזור אחר. ולך...הצלחה בקורסים. מייק..
 

amirfl

New member
זו ההודעה

שפורסמה היום במבצעים בביה"ס בו אני לומד. באינטרנט באמת לא מצאתי משהו שונה ממה שצחי מצא, אז צריך לבדוק את זה.
 
הם צודקים !!!!

הם הרגישו שהם פראיירים. הם כיבדו את הרשיונות הישראלים אבל פה הפקידים החליטו שמה שטוב לאמריאים לא טוב לישראל. ומי שבא עם רשיון אמריקאי הוציאו לו את הנשמה עם כל מיני חוקים ותקנות. עכשיו הכל שווה. מי נדפק - ברור האזרח. לפקידים יש עבודה ומטרה בשביל מה לקום בבוקר אורי
 
למעלה