הודעה חשובה לכל חברי הפורום!!

REL YESAYA

New member
הודעה חשובה לכל חברי הפורום!!

אנחנו אוספים במרץ כל שיר/אלבום רגאיי שיצא בישראל. מקום המדינה ועד היום. לכבוד אינדקס שיעלה ברשת . נשמח מאוד אם כל אחד ממכם יוכל לעלות כאן שירים/אלבומים (ישראלי) שהוא מכיר/זוכר יכול להיות גם שיר נידח כמו למשל "מיליונים - אתי אנקרי " יצא באלבום שלה אבל השיר רגאיי לגמרי . אז תרגישו חופשי לרשום/להודיע כל מה שנראה לכם מתאים עם וייב רגאיי/סקא/דאנסהול ואנחנו נשקול להוסיפו. מי שרוצה להעמיק שירשום : שם אומן,שם השיר,באיזה אלבום , איזו שנה , איזה לייבל, תודה רבה מראש לכולם !!! אפיקומן
 
תגיד, אספתם כבר ת'שירים של-

יוניטי, פישי, בזוקה, סילברדון, סמיילי, קוטג' וכו'..??!?! אתם צריכים אישורים? ואם כן, אתם מתכוונים לבקש אישורים ולהוסיף אותם לרשימה? כי וואלה, לדעתי זה אחלה ככה לעשות את הרישומים ולקדם גם את מי שצריך לקדם! הרבה כבוד -כשף!
 

REL YESAYA

New member
קצת היסטוריה חברים.....להתעורר

פרויקט חשוב מאוד יעלה לרשת בקרוב תבדקו - תחפרו - תגרדו אם תמצאו משהו תודיעו לנו תודה .... דרך אגב המאגר כבר די מלא לדעתי נשארו רק כמה שירים שנשכחו איפושהו - אם יש לכם מידע או רעיון על שיר שמזכיר רגאיי תרשמו שבוע טוב ותודה מראש!!!
 

noa08128

New member
כמה שעלו לי בראש

ילדתי שלי- מאיר אריאל עברנו את פרעה - מאיר אריאל שוב אני לבד- אביתר בנאי
 

FreestyleBoy

New member
אש אהבתי-פישי,במקור מנגינה משיר

רגאיי ג'מייקאני שחכתי את השם שלו
 

Nesta77

New member
כמה "נידחים"..

רמי קלינשטיין - שלושה שוטרים פורטרט - עד אלייך אריק אינשטיין - קילפתי תפוז ... אם אני אזכר בעוד אני ארשום...
 

kacha

New member
בוא נראה...

עופר אקרלינג - לא רוצה לזמביה דורי בן זאב....לא חסרים לא חומרים שנוגעים בעניין שלנו....למון טרי זה הראשון שעולה לראש :) רוני נוברסקי - בנג'י "זה זה" - קח לך אישה להקה מגניבה בניצוחו של אשר לוגסי אחד...יצרו גירסא שחורה משהו לשיר הזה...יצא כסינגל בזמנו לתחנות רדיו... איזי והפתולוגים - כל הסקס הזה (מהאלבום הפסיכיאטר שלי בחופשה משנת 95) מאלבומו האחרון של אסף אמדורסקי יצא סינגל ל"אני שוכב לי על הגב" שם יש את אני שוכב ליעל הגב שהוא שיר רגאיי נחמד, ובנוסף יש את "אני שוכב לי על הדאב" שזה קטע דאב מפציץ עם קצת טעם של אריאל זילבר...:) חיים לרוז...לבדוק את האלבומים שלו בזמנו עם קרני פוסטל (תחת השם ביקיני) יש שם כמה קטעי דאב רגאיי.(DUB SPHINKS...אךך...:)) כאמאל ג'אמאל..... אתניקס הוציאו שיר יחד עם סילברדון...קוראים לשיר סנופי אווו אתי אנקרי - נלקח ממני סוד...יכול להיות יענה לכם על ההגדרה :) בוטן מתוק בקרקס עשו גירסא לשיר אלי אלי ברגאיי סטיייל בהופעה ביום הזיכרון האלטרנטיבי או משו כזה.... בהצלחה! יוזמה מבורכת!
 

kacha

New member
להקפיץ את ההודעה הזו!

ועל הדרך נזכרתי בעוד קצת.... :) משינה - רני בפריז! אחת מלהקות הPאנק המלוכלכות הראשונות שהיו כאן בארץ נקראת "מפגרת". בזמנו הקליטו הופעה שלהם בלי ידיעתם, וכך גם שיחררו את ההקלטה הזו על קלטות בצורה מחתרתית בלי אישורם....לא שלמישהו אכפת :) אמנם החומר הזה זול בפצצות, אבל בהרבה מהשירים שלהם באמצע קטע פאנק אלים וקשוח הם עוברים לעשות רגאיי...שילוב מוזר ומגניב :) אבל שוב...חבל שזה כל כך זול...:)
 

afficoman

New member
תודה רבה לכל חברי הפורום

הרבה תודות על העזרה שלכם הפתעתם אותי עם כמה יציאות מעניינות ביותר בקרוב עוד פרטים על הפרוייקט
 
למעלה