הודעה חשובה ללקוחות סרפרי

AVIK1

New member
הודעה חשובה ללקוחות סרפרי

חברת האינטרנט סרפרי נותקה משירותי המבואות של בזק בגין חוב כספי של למעלה ממיליון שקל חברת סרפרי לא משלמת לבזק מזה זמן רב את חובותיה בגין השירות 136 – שירות מבואות הגישה (POP’s) של בזק אל רשת האינטרנט , המסתכמים בסך של למעלה ממיליון ש``ח עבור שירות זה, זאת, למרות פניות חוזרות ונשנות לפירעון החוב. סרפרי אף מנסה לחזור בה מהתחייבות מפורשת שניתנה ע``י מנכ``ל סרפרי לפירעון חלק מהחוב אשר הוצהר על ידו כסכום שאינו שנוי במחלוקת. עקב כך, נאלצת חברת בזק לנתק את סרפרי משירות 136, למרות שבכך תימנע מלקוחות סרפרי המשתמשים בשרות זה/במבואות אלו (מספר החיוג שלהם הינו 136000), הגישה לרשת האינטרנט . לדברי יוני ספיר, מנהל אגף התקשוב ב``בזק``, היות ולקוחות סרפרי הינם גם לקוחות בזק, החליטה בזק לעשות מאמץ ליידע אותם אודות ניתוק חברת סרפרי משירות המבואות (136). כמו כן, החליטה החברה לפנים משורת הדין, כי לקוחות אשר יחייגו אל סרפרי באמצעות מספר החיוג 136000 במשך 30 הימים הראשונים שלאחר הניתוק היזום של בזק (ו``יזרקו`` לאחר ההתחברות) , יזוכו על ידי החברה בסכום השווה לחיובים שנגרמו עקב התקשרויות אלו. בניגוד לנאמר בתגובתו של מנכ``ל סרפרי כפי שהובאה בכתבה ב``מעריב`` השבוע, בזק לא ביצעה על פי שיקול דעתה הבלעדי כל שינוי בתעריפים שעליהם הוסכם עם סרפרי בחוזה ההתקשרות לשם קבלת השירות 136, ואשר נחתם ע``י שני הצדדים. בזק אינה ספק אינטרנט ועל כן אין מקום לטענה שהועלתה בכתבה הנזכרת בשם מנכ``ל סרפרי, על פיה בזק מנצלת את כוחה כדי לזכות בתחרות על המקום השלישי בין חברות האינטרנט. בזק רואה בכל ספקי האינטרנט בישראל שותפים למאמץ לאפשר לכל אזרח בישראל גלישה באינטרנט, ומשרתת את כל החברות באופן שווה וללא משוא פנים. 23 בנובמבר 2000
 
למעלה