הודעה חשובה

marceloros

New member
מנהל
בגדול הרוב כבר לא כאן

כלומר הרוב נדדו לקבוצות הפייסבוק שהן פרסומים כאן ועכשיו בנוחות וביעילות, גם מהסלולר, עם לייקים, וצחוקים ותיוגים, כל מה שמוכר. &nbsp אני גם בלמטייל, בעיקר לא בסקי אבל גם מדי פעם. הפעם האחרונה שבדקתי, כלומר ערכתי ניסוי, ונשאלה אותה שאלה כאן ובלמטייל - החשיפה שם הייתה פי 10 לערך (פה 50 צפיות? שם 500). מנגד בתשובות הייתה פה איכות אפילו טובה יותר, מבלי להלין על התשובות שם. &nbsp אגב הפורום כאן כפורום הוא טוב יותר. פונציונליות טובה של פורום מבחינתי היא לסמן היטב מה כבר קראת ומה לא, כולל התרעות (גם מייל) כדי שתהיה נוחות לעבור על הכל או מה שרוצים. בלמטייל הקטע הזה די גרוע - לפחות אצלי הוא בד"כ לא יודע להקפיץ בשרשור למקום ממנו עוד לא קראתי. &nbsp דבר אחרון כמנהל ממונה בתפוז אני אישית לא רשאי להמליץ להחליף את תפוז במשהו אחר ולכבות את האור. כנראה שתפוז עם חוסר ההשקעה בפורומים והמע' המיושנת (למרות חידושה לפני שנתיים או כמה שעבר מאז מבחינת ממשק משתמש) עדיין משתלם להם להחזיק את זה.
 

marceloros

New member
מנהל
זה גם מה שאני מכיר

כולל אנשים מפה שנמצאים שם. כשפרסמתי את מפגש הפורום שלנו נוצרה בעיה - ואז התבקשתי להצהיר שאין שום עניין עסקי במפגש, אין מממן, אין חלוקת שי ממומן, מה שבאמת לא קיים במפגשים שלנו. הייתה רק פעם ששמענו הרצאה על ביטוח סקי ונקודות חשובות, וקיבלנו עט, אבל אז לא הזמנתי בלמטייל למפגש. בכלל כשכן הזמנתי קראתי לזה מפגש גולשים ולא מפגש פורום, במטרה להכיר אחרים, לא ממש הצליח. לקבוצת פייסבוק פאודר הולך טוב כשעומד מאחוריה משרד מסויים, וגם המפגשים שלהם ממומנים היטב להבנתי לא הייתי.
 

natyh

New member
ואווו איזו השואה...

זו בהחלט לא מחמאה שהתשובות כאן טובות יותר משם. אין שם שום פורום , בעצם יש פורום דיקטטורה אלו שלא מבינים, מסבירים לאלו שלא יודעים...
 

marceloros

New member
מנהל
הודעה חשובה


גולשים יקרים, מערכת תפוז אנשים ששירתה אתכם בשני העשורים האחרונים מיושנת מאוד ולצערנו אין באפשרותנו להמשיך לתחזק אותה. מתוך רצון לנסות ולשמר חלקים מהאתר, אנו מנסים לפתח אתר חדש ומתכננים להעלות אותו בקרוב במקום האתר הנוכחי. אנו מתנצלים מראש על תקלות ככל שתהיינה כל עוד האתר הישן באוויר וממליצים לגבות תכנים אישיים. בברכה, הנהלת האתר
 

marceloros

New member
מנהל
הסבר פרט ונמק

אתה לא יכול סתם להשמיץ את למטייל. אם כי נדמה לי שאני מתחיל להיזכר בסיפור.
 

natyh

New member
עובדות.

הכל מוטה שם לפי השיקול המסחרי בחנות. לכן קיימת קבוצות רציניות בפייסבוק ואף אחד לא כותב במטייל להוציא עובדי החנות.
 

marceloros

New member
מנהל
בפורום סקי?

אני הייתי הרבה בפורום צפון אמריקה בשנה האחרונה, וחצי אפילו, ואין שם קשר שמצאתי לעובדי החנות. מה גם שאין שם כמעט שום קידום מכירות מלבד תעשו את הרשיון של ממסי. &nbsp בפורום סקי פחות ביקרתי לאחרונה. בפעמים הקודמות לא הרגשתי בעיות כאלה, והסיפור שהתחלתי להיזכר בו אולי קשור ללמטייל אבל זה לא היה אתה. כל פעם אני נזכר בעוד חלק קטן מזה. נשאר י לזכור האם זה למטייל או בכלל בתפוז.
 

marceloros

New member
מנהל
בסדר זה לא כזה חשוב

רק חשוב לא להיתבע ולכן צריך הוכחות על כל דבר שרושמים או להימנע.
 

marceloros

New member
מנהל
זו הודעת מערכת

שנראה שלא הצליחו להעלות אותה, מה שגרם להופעת עשרות הודעות שגיאה. נו מערכת מיושנת. &nbsp הבעיה שלי ושלנו הם מידע שכן, עדיין מוחזק פה, וכנראה ילך לאיבוד אלא אם נדע מה לגבות. למשל סיכומי חופשה שלי? מדי פעם אני מנסה להיזכר בעלויות או מה היה, אני מחפש כאן. דברים שאני זוכר שנרשמו באיזה פוסט ואחרי שעה אני מוצא אותם..
 
למעלה