הודעה לבני פלמן לחנה גונן וכל השאר

הודעה לבני פלמן לחנה גונן וכל השאר

תקשיבו, הדיונים הרפורמים שלכם, והשטויות ש ´la gamba´ כותב בכל סוף הודעה שלו, ממש לא לעניין. אם אתם רוצים, תקימו פורום רפורמים ודת. זה הפורום של נוער תל"ם התנועת נוער. נועד לדבר פה על ענייני התנועה. אז די כבר עם כל הדיונים הלא רלוונטים שלכם כאן. ועוד מעט, כאשר חניכי התנועה יתחליו להכנס לפורום, ההודעות שלכם עוד יותר תהיינה לא לעניין אז בבקשה, תפסיקו.
 

BenBrit

New member
כן ולא

"רכילות נוער תלם" יקר/ה רכזי הפורום הציגו לאחרונה שאלות אידיאולוגיות רפורמיות לדיון. "סילבסר", "מתיוונים" וכו. היכן המקום לדיונים רפורמיים אם לא גם בפורום של צעירי התנועה. אני מסכים איתך שחתימתו של בני די מטרידה (הן מבחינת התוכן אך בעיקר האורך) אך זאת זכותו וזכות הביטוי שלו! מי שלא מעוניין יכול פשוט שלא להקליק. ועם זאת יש לבחון את הודעותיו הראשונות המנוסחות בצורה לא ממש סובלנית (ובטח שאינה מתאימה למקום ממנו הוא מעיד שהוא בא), עם זאת הרכזים ענו לו לשאלותיו. אני ממליץ לרכזים לסנן את ההודעות מדי פעם! ואת זה עשיתי ע"י שליחת אימייל אישי לרכזי הפורום - ואני ממליץ גם לך לעשות כך. לגבי חנה גונן (ובלי קשר לכך שגם אני בוגר דרכי-נעם רמה"ש) לא ראיתי תגובה לא רוללנטית שלה! אחת היתה מזל טוב על פתיחת הפורום והשניה תגובה לגבי השאלה האם יש לחגוג את הסלבסטר! סבלנות וסובלנות בניסוח הודעתך האחרונה (המילה "שטויות") לא היתה מזיקה! אנא קח/י לתשומת הלב וישר כח בכל אופן! בן-ברית חן.
 

La Gamba

New member
שמעו מצידי לא ממש משנה

זו חתימה שלי, שלפי דעתי מייצגת אותי, היא מסבירה מי אני לחלוטין. "שטויות" אינה מילה שאקבל מNewbie כמוך, שאין לו מושג בתפוז. בינתיים, הפורום הזה מת. ויש כאן יחידים בלבד שמשתמשים בו. אתה לא בעמדה להגיד לי מה לעשות כי הפורום הזה היה, ויהיה מת. אני רק מחייה אותו, הדיונים הלא רלוונטים שלי הם היחידים שיש כאן בפורום. מי אתה שתגיד לי מה לעשות? סלח לי שאני מנסה לתת קצת חיים לפורום, אבל יש לי הרבה יותר ניסיון ממך בפורומים (כן, גם בפורומים של תנועות נוער), אני גם מנהל פורום, אז אני די בטוח שאני פועל כשורה בפורום הזה. אתה לא רוצה דיונים רפורמים בפורום הזה? הפורום של תנועת הנוער הרפורמית? אם אתה אומר כך, ויש לך סמכות כלשהי בפורום הזה, אז מצידי, לא איכפת לא להיכנס לכאן יותר, יש לי עוד עשרה פורומים אחרים. האם יש עניין אחר לדבר עליו? אני רואה את ההודעה הזו די פוגעת, ולכן ההודעה שלי די תוקפנית. אתה לא מבין שהפורום הזה מת? ההודעה הזאת ממש עיצבנה אותי...
 

La Gamba

New member
ד"א

"פורום נוער תל"מ הוא פורום תנועת הנוער של התנועה לידהות מתקדמת (תל"מ). בפורום אנו מעוניינים לעלות שאלות, בעיות, הרהורים וכדומה הקשורים ליהדות הרפורמית בארץ ובעולם בפרט וליהדות בכלל. את הפורום מנהלים צוות הרכזים של תנועת הנוער והוא מיועד ברובו לפעילים בתנועה, אך אנו מעוניינים שאורחים נוספים יביעו דעה ויעשירו את הפורום שלנו"
 
בואו נבהיר מספר דברים

לכל אדם יש את הרשות לחתום את חתימתו. לרוב החתימות הן משעשעות, לפעמים יש בהם אמירה אידיאולוגית. La Gamba, כמו שהוא קורא לעצמו, היה פה מהתחלת הפורום, הראשון לדיוק, כך שיש לו זכות ראשונים. חוץ מזה שהוא כל הזמן ניסה להחיות את הפורום. עד היום נכנסו לפורום בדיוק חמישה אנשים, כך שאנחנו ממש לא במקום להתחיל לזרוק אנשים החוצה. היחידים שיזרקו מהפורום יהיו מי שיקללו, יפגעו במשתמשים אחרים וכדומה. היחיד שיזרוק אנשים מהפורום יהיה מנהל הפורום, שכרגע זה הוא אני! לפורום אין מקום לשאלות אידיאולוגיות? לדעתי אין לפורום זכות קיום אם אנחנו לא מעלים פה שאלות אידיאולוגיות! בשביל להעביר הודעות יש דוא"ל אלקטרוני, בשביל זה יש ישיבת רכזים כל שבועיים וישיבות צוות פעם בשבוע בכל קהילה. אם אינני טועה "פלורליזם" הוא ערך חשוב בנוער תל"מ. קל מאוד להגיד "פלורליזם" בתוך פעולה בתנועה שבה מסכימים על הכל, עיינו ערך תנועות כמו הנוער העובד והלומד, הבעיה היא לעשות "פלורליזם" - לשמוע דעות שלא בדיוק מתאימות לדעה שלך ולהיות סובלני כלפיהם. התנועה המסורתית, על כל חילוקי הדעות שיש לנו איתם, שייכת לתנועות הליברליות. שתי התנועות לא קבלו גושפנקא של הממסד הישראלי. עד שהרגע הזה יגיע ומשרד הפנים יקבל את הנישואין, הגיור ושאר הנושאים שחשובים לנו עדיף שנעבוד ביחד. או כמו שאמר רוג´ר ווטרס, באלבום "החומה": "מאוחדים נעמוד, מחולקים ניפול!"
 
למעלה