הודעה לכל מי ששלח לי הודעות

הודעה לכל מי ששלח לי הודעות

טוב יש פה כמה אנשים ששולחים את אותה השאלה 100 פעמים אז החלטתי לרכז את כל השאלות בהודעה אחת - שאני יכתוב אותה רק פעם אחת (אז בן- תשאיר אותה בעמוד הראשון כמה ימים) אני רועי וינברג בן 14.5 מתל אביב . אני משחק את איתי ב"ראש גדול". אני פנוי - משמע - אין לי חברה..חחח.. גם לי כמו לרוב השחקנים בסדרה יש רזומה (קורות חיים בעבר)... אני שמח מאוד לקבל תגובות בפרטי - אז דברים אישיים - אל תרשמו בפורום (גם לבקשת בן וגם כי, זה מציף סתם ). כן,אדם,יונתן ואני "נשבענו" לא לדבר על מיכאלה לאחר הסדרה בפומבי, על אהבות בסט או כל דבר אישי אחר.. בבקשה תכבדו את זה. אני לא חושב שיש לי בסדרה את "החבר הכי טוב", אבל אני כן יכול להגיד , שיש 3-4 אנשים שבהחלט יש קשר מדי יום והם בהחלט יותר קורבים אליי. אני מת על כל השחקנים , אבל יש כאלה שזה קשר טלפוני ויש כאלה שזה באינטרנט כו'.. שוב- אני מת על כולם , ואני בקשר וסבבה עם כולם... בעניין מיכאלה - יש הרבה שאלות על נושא זה . אנחנו מבקשים לא לשאול הרבה שאלות על זה מפני, שנושא זה אישי לכולם ומה שהיה או לא היה על הסט - עדיף שישאר בין השחקנים.. מקווה שעניתי לכולם - שאלות אחרות - בפרטי.. תודה רבה , רועי..
 

Aviad1987

New member
הערה

אמרת איזה 4 פעמים על הקטע עם מיכאלה. אני חושב שאם לא הייתם מחצינים את העסק הזה כל כך ומגזימים אף אחד לא היה שואל על זה.
 
רועי נונונו

אני רוצה לציין שהקטע עם מיכאלה שלך לא יפה בכלל.... אתה כל הזמן טורח לציין שאתה לא תגיב ואתה בעצם בפירוש אומר לנו הצופים שהיא מגעילה ואתה שונא אותה... לי לא נעים לקרוא את ההודעות האלה שלך ויותר גרוע זה שאתה עושה את זה והיא לא יכולה להגיב. או שהיא לא פנויה או שהיא לא רוצה או שהיא סנובית אבל זה עניין שלה. אתה וחבריך שיורדים עליה כל הזמן פשוט מכתימים את הפורום וזה מה זה מבאס משחקן. וגם נראה לי שאתה מתלהב נורא מהקטע של התגובות ומחזיק מעצמך יותר מדי .. לא כולם רצו את הפרטים שמסרת.. וואיי ממש הצלחתי להתרגז .. סליחה אבל זה פשוט מגעיל מה שאתה עושה בפורום עם מיכאלה ואני לא מכירה אותה ולא יודעת מה נכון ומה לא אבל זה לא יפה מה שאתה עושה.. באמת.. חברים תעזרו לי אם אני צודקת???
 
היי... לא מרשה לדבר על רועי ככה....

קודם כל זה אני לא מבינה מה הפריע לך בהודעה של רועי... אפשר אפילו לראות את זה גם לפי התגובות שהוא קיבל.. פשוט הרבה אנשים שאלו את אותן שאלות.. אין סיבה להתעצבן לגבי מיכאלה... אני חושבת שזה לא לעיניין שאנשים שואלים שאלות לגבי מה היה עם שחקנים שלא נמצאים בפורום, זה שם אותנו במצב לא נוח כי לכל אחד היו את האנשים שהוא יותר אהב ופחות אהב, ואין שום בעיה עם זה... אבל לומר לכולם מה ההעדפות של כל אחד זה לא מתאים...
 
כפרהה...

אני מבין שאת חושבת שזה מגעיל....באמת שאני מבין אבל את חייבת להבין שאין לנו כוונה לפגוע באף אחד...פשוט יש דברים שקרו...ואף אחד מאיתנו לא סגור אם לומר אותם או לא .....דרך הפורום אנחנו מסכמים ביננו דברים את מבינה? אין לך מה להתרגז בייחוד לא על רועי המלך...אם פגענו בך...או בה ...או במישו מהפורום או מישו שלא נמצא בפורום אנחנו מצטערים....באמת!!!!
 

solo1

New member
רועי רועי

רועי אתה כוכב אתה מלך תהייה יותר קול אל לתהיה שבלול זאת אומרת בקונכיה שלך...רוצים להכיר אותך תיפתח קצת..סיפרו לנו שאתה קשוח קצת אז עזוב את זה לאחרים כי החיים יפים והציונים זה משהו זמני תעשה לנו ולחברים שלך טוב...תהיה יותר קרוב.....אגב שמענו שיש לך גם אחות חתיכה וגם אימא .זה נכון?
 
אאההה אדם..

התחתונים שלי נשארו אצלך בבית אתה יכול לישלוח לי אותם בפורום בקשה.. אבל ברור לכם שאינעלאבאדטנר!!!!!!!!!!!!!1
 
סרטן... ולמה לא??

התחתונים שלי בחדר של אמא שלך.. חחחח כשתמצא אותם תשלך לי אותם בפורום טוב??? חחח
 
למעלה