הודעה לכל קוראי הפורום וחבריו

הודעה לכל קוראי הפורום וחבריו../images/Emo18.gif

לפני עזיבתה של לימור, עלו מספר הודעות "מסתוריות" על עזיבתה. הפקת הלהקה באותה תקופה לא הודיעה על העזיבה, כמו כן, גם לימור עצמה לא מסרה שהיא עוזבת. הסיבות האמיתיות נשארו בניהם, ולכן כל ההודעות בעלות האופי ה"קונספירציוני" נמחקו. ביום שבו עלה אשכול שיר הכדורסל, אותה הודעה עלתה שוב, ובתיאום גם הודעה רשמית מטעם ההפקה. היום נמחקה מהפורום הודעה שבה נאמר כי הילה עם-שלם עזבה גם כן את הלהקה, והלכה בדרכה של לימור. כל עוד לא נמסר דבר מטעמה של חברה בלהקה ו / או הפקת הלהקה, הודעות מסוג זה אסורות לפרסום ותמחקנה, בגלל שאולי אינן נכונות והנאמר בהן שיקרי וכדומה.
 

פוקוני

New member
מה הצביעות?

אתם לא מבינים שלא תקבלו שום הודעה? הכל נשמר בסוד? כדי לא להרגיש שמישהו נכשל במה שהוא בנה? לימור אכן עזבה את הלהקה ואכן כבר התחילו הבעיות המשפטיות..ואכן עזבה את הלהקה מרצונה החופשי שלא להיות קשורה לאנשים שעושים מסחרה .. זאת כבר עובדה. ובימים אלו ממש עזבה גם עם שלם את הלהקה.. ימים יגידו שהודעתי צודקת. אם כל כך חשוב לך להתגונן על משהו שבכלל אתה לא יודע.. תשאל.. ותראה.. ואולי הסקופ הרעשני שהלהקה הזאת תרויח מתישהו יהיה זה..
 
שמעע אחי,

אם כ"כ אתה בטוח במה שאתה אומר, אז איך זה שאתה מתחבא מאחורי זהות אחרת?!?!^$#$#%
 

פוקוני

New member
אני יענה לכם בכייף ואני לא נגדכם אני אוהב את

אני אוהב את הדיימונדז א. בקליפ החדש של הכדורסל לימור איננה איפה היא? זה מספיק? היא עזבה מרצונה האיש ומחוכמת שכל של להמשיך בחיים שלה. ב. נכון הילה הודיעה על זה רק בתחילת השבוע וזה עוד לא פורסם בנות הדיימונדז הם מקסימות אבל לא הכל ורוד ובמשך הרבה זמן רימו אותם גם כלכלית גם נפשית וגם פיזית. ודי.. אני בנאדם שעבגתי איתן ואני לא יכול להגיד יותר מזה רק חשוב לי שהמעריצים ידעו את האמת. התקשוררת לא כל כך בעד דיימונדז כך שזה לא מעניין אותם כל כך בגלל זה אין רעש. אך המידע שלי הוא נכון וימים יגידו ותראו שהבעיות המשפטיות בדרך למנהל שלהם.
 
אפשר לדעת מה הקשר שלך אליהן ולהפקה?

כבר פעם שנייה שמופיע בן-אדם פה בפורום ו"חושף" כביכול פרטים על מה קורה שם ומה ומה...אם אתה כ"כ בטוח בעצמך למה אתה לא מזדהה ואומר לנו מי אתה? למה שנאמין לדברים מאדם שאנחנו כלל לא מכירים???..
 

פוקוני

New member
כן אני הייתי מתעסק ביחסי ציבור שלהם.

זה הרמז . יותר מזה לא תקבלו.
 

tropi2

New member
שימו לב כולם

אין ספק שחכמים ממני אמרו שלפעמים האמת כואבת, הסיבה שאנשים מוסרים פה הודעות מהסוג הנ"ל הם לא ע"מ ליצור מהומות הם על מנת להביא את האמת למעריצים. זכותכם לדעת את האמת מאחורי להקת הבנות. הסיבה שמוסרי ההודעות אינם מזדהים ולא נחשפים היא מוצקת והגיונית.. ועכשיו לתכלס גם אני עובד בשלוש שנים האחרונות עם הלהקה המשתדלת הזו שהמים בנהר שלה לא זורמים לשום מקום. כמו לימור שהתעוררה מאוחר מדי גם עם שלם החליטה לשים לזה סוף. זאת עובדה מוצקת ואין ויכוח . לימור ועם שלם פקחו עיניים ויצאו לדרך חדשה. הם כבר לא בדיימונדז. קשה אבל נכון.. נאחל להן רק טוב...
 
צר לי לאכזב,

אבל ידוע טוב מאוד למקורבים של הלהקה, מי עובד איתן ומי לא. לדיימונד'ז יש מנהל אישי, צוות מוזקילי וחברת יחסי ציבור. מעולם לא היו יח''צנים כלשהם שעבדו עם הלהקה במשך שלוש שנים רצוף. תודה רבה על האינפורמציה, אבל להבא נא להזדהות בשם פרטי.
 

פוקוני

New member
צר לי לאכזב גם אותך

אם אתה כל כך בטוח שאתה יודע הכל, אולי תעשה אחד+1" ואז תדע מי אני..... אל התהלל חוגר כמפתח" כמובן שאני לא יכול יותר לפרט בנתיים אבל אתן לך רמז.. פג תוקף "".. ישן זאת אומרת שאיתן חי בסרט אם הוא חושב שהחתימה תגיע בימים הקרובים. נהפוכו במקום זה המכתבים המשפטיים יגיעו.. אתה לא מבין משהו רוצה אל החופש" רצות אל החופש... וזה מה שזה. אל תתווכח פשוט תגדיל תאוזניים במקום שאתה נמצא בו. הרי מלחמות תמיד היו הילה ולימור- הלוי וסיון ומי נשאר???
 

פוקוני

New member
פה נפלת חמוד...

אם אתה כל כך קרוב ללהקה כמו שאמרת" אז איך אתה לא יודע על מה אני מדבר? אה? חתימה על מה? שאני יענה לך? .... אני לא מדבר סתם
 

פוקוני

New member
צוות מוזיקלי"? משרד יחסי ציבור"?

הצחקת אותי תנסה אולי איתן מתיימר להיות צוות מוזיקלי שכונתי? או ... איתן מנסה להיות אה.... מפיק מוזיקלי שכונתי? וכו'....... אל תהיה טיפש למרות שגם אני חושב שאני יודע מי אתה? ואם כן..אז חבל.. תשחרר ,תתנתק,תחיה את חייך לא בצל של איתן אלבז... ................... בכל מקרה ושוב פעם אני לא נגד ובכל התקופה הזאת הייתי איתם וזה היה מעולה אבל יש מחיר לשתיקה ועכשיו זה הזמן . הילה ולימור פרשו כנפיים לדרכים חדשות.....................ואנחנו נאחל להם רק בהצלחה.
 

פוקוני

New member
שלא משלמים כראוי..

שמרמים אותם. להקת בנות כמו דיימונדז, הם אמורות להיות כוכבות להרויח כסף..! לא לעבוד ב.. זבנית בחנות בגדים בקניון רמלה......... או מכון כושר בתא.. או ברמנית בפאב עלוב בראשון לציון... מה שהולך עקום, תמיד מסתיים לא טוב. ואתה יודע היכן הבעיה הכי גדולה? המפיק שלהם.. שהוא בעצם הכל בשבילהם.. אתה יודע כמה הזדמנויות היו ללהקה הזאת להצליח???? המוןןןן אבל מסיבות כמו.."מי יהיה עם ילדיי..או..רבי נוח של המפיק הרסו הכל.
 

פוקוני

New member
אגב..

מבטיח שלהודעות שלי תהיינה משמעות בימים הקרובים.. למה שלא נסתכל בצד החיובי? ולא באובססיה, שיש למנהל האישי שלהן להרויח על גבן סכומי העתק של כסף,מבלי לשלם את מה שמגיע להן! זה נורא עצוב. תסתכלו על זה ככה.. היו לנו שוקולד מנטה מסטיק סקסטה מנגו ללדין בנות יעקב והדיימונדז... לפחות הם עבדו עם מנהלים הגונים וישרים.
 
למעלה