הודעה למשתמשי טיימפורט ברשת אורנג´

אביה*

New member
הודעה למשתמשי טיימפורט ברשת אורנג´

מי שקנה את המכשיר ואיבדו או שנגנב לו, התברר שלשוא הוא משלם תשלום חודשי קבוע לאחריות ושירות, תחת הכותרת שירות תחזוקה, במיוחד אם מדובר בשנה הראשונה לקניה. כל זאת למה? מכיוון שיש אחריות של אורנג´ במקרה שנגנב המכשיר או אבד, אבל אחרי השתתפות עצמית של 600 ש"ח, מכיוון שמחירו המקורי של המכשער כ1800 ש"ח, וממילא המכשיר הזה נמכר עכשו במבצע של 396 ש"ח לקונה חדש, ולכן אף שמשתמש ותיק שילם בשנה כ160 ש"ח עבור אחריות ושירות הוא יזכה לקבל את המכשיר במקרה של גניבה או אבידה במחיר של 390 ש"ח. אם מדובר בשנה הראשונה הוא יצא פרייאר גמור, מכיוון שאין לו צורך כלל להזדקק למעבדות אורנג´ במקרה של תקלה, מכיוון שממילא יש לו אחריות מצד חברת מוטורולה. אז למי שקונה את המכשיר הזה שימו לב. לא לשלם עבוש שירות תחזוקה מכיוון שזה כסף שנזרק סתם.
 

odedg

New member
חשבונאות?

שלום אביה* האם כל המתואר באמת מפורט בהסכם? האם לדעתך כדאי בכלל לחתום היום על חוזה/הסכם ל-3 שנים?
 
למעלה