הודעה ל PREACHER בקשר למסוק

rubaja

New member
הודעה ל PREACHER בקשר למסוק

אני יודע שההודעה שלך היא ממזמן אבל בכול זאת....(בקשר למסוק) אני לא יודע באיזו תוכנה מידלת אבל אני מניח שאת הטקסטורות עשית בפוטושופ אם תוכל לתת לי איזה לינק לטוטוריאל על איך לעשות כאלה תקסטורות אני אשמח. יש לי איזה טוטוריאל אבל התוצאה לא מרשימה כמו שלך. תודה מראש
 

preacher

New member
לרוע המזל זה בעיקר לימוד עצמי

אבל אני יכול לתת כמה פוינטרים: דבר ראשון להכיר טוב את העצם הממודל. בילדותי בניתי וצבעתי מטוסים ככה שיש לי הכרה טובה של העניין. מה שאני לא מכיר אני מסתכל בכמה שיותר תמונות. אני משתמש בהמון חלקי תמונות, למשל חלקים כמו חלונות. אני בונה את הטקסטורה בכמה שכבות - צבע בסיס, שכבת צל (זה מודל realtime וחלק מההצללה וההשתקפות מצוירת על המודל), שכבת לכלוך (כתמי שמן), שכבת שריטות ורעש, שכבת רווחים בין פלטות (עם bevel הפוך) שכבת מסמרות (עם bevel וצל). שכבת השריטות ורעש היא טקסטורה ממקס, לרוב אחת מטקסטורות המתכת החלודות, שאני שם באוברליי. את טקסטורת הלכלוך אני מצייר עם וואקום, בגוון חום כהה חלש. הטקסטורה של המטוס היתה בגודל סופי של 512x512 - בעצם, שתי טקסטורות כאלה (דרישות המנוע הגרפי) אבל במקור היתה הרבה יותר גדולה. לצייר גדול ולהקטין נותן איכות אחרת לעבודה. גם כמות קטנה של נויז במקומות הנכונים עוזר לתחושה הראליסטית. מקווה שזה עזר!
 
למעלה