הודעה משוחזרת של נימרודל

הודעה משוחזרת של נימרודל ../images/Emo176.gif

אתמול במקרה צפיתי בערוף 4 בשעה 22:00 בערך, והתחיל סרט ושמו "נצחון האהבה" דה דריאומף אוף לאב... בכל מקרה, מה הינני רואה לפתע, בכתוביות שבהתחלה? גיטרה: דייויד גילמור. חיחיחי :) מישהו יודע על זה משהו?
 

rainbow demon

New member
הנה מה שהצלחתי למצוא

http://www.haro-online.com/movies/triumph_of_love.html מידע קצר על הסרט, גילמור מוזכר בפסקה השלישית אם אני לא טועה בנוסף - גילמור השתתף בביצוע קטעי הגיטרה בOST של הסרט האיטלקי הנ"ל, מן חלטורה שעושים בסוף הקריירה:) חוץ מזה , הנה רשימת הסרטים בהם השתתף ובאיזה תפקיד: http://www.imdb.com/name/nm0319592/#actor
 
לא הייתי אומרת שלנגן בפסי קול

זו "חלטורה".... במיוחד לא במקרה של הפלויד, שעשו זאת מתחילת הקריירה שלהם, עוד ב-1966...
tonight let's all make love in london (1966) the committee (1968) More (1968) Zabriskie Point (1970) Obscured by Clouds (1972) The Wall (1982)​
מה שכחתי? אה, כן: ווטרס כתב פס קול לסרט מצוייר באמצע שנות השמונים, ותרם שיר לסרט ישראלי, לפני כמה שנים. ואלו רק הדברים שאני זוכרת מיידית.
 

rainbow demon

New member
אני מדבר על השנים האחרונות

וכן, לדעתי זה חלטורה. בשנים הראשונות פינק פלויד עשו את המוזיקה לסרטים יותר בשביל עצמם ופחות בשביל הסרטים. בגלל זה האלבומים הללו עומדים יפה מאד בפני עצמם גם בלי שראיתי אי פעם את הסרטים הללו. בנוסף, אם אמן מסוים מקבל לכתוב את כל הפסקול, אז סבבה - גם זה בסדר וזה לא חלטורה. לעומת זאת, כל ה"הופעות אורח" של גילמור או ווטרס או כל אחד אחר, זה סתם חלטורה להרוויח עוד כמה גרושים, כשהקשר בין המוזיקה שאתה מנגן למה שאת אולי רוצה לנגן הוא קלוש ביותר.
 
ווטרס וגילמור שווים כ"א מהם כ-80

מיליון פאונד. או דולרים. בכ"א, הם לא עניים, ולא זקוקים לגרושים. ברוב המקרים הם עושים זאת כ"טובה" לאמנים הראשיים בפרוייקט, שהם חברים שלהם, (כמו השיר שנתן ווטרס לסרט הישראלי) או למטרות צדקה (רוב ההופעות של גילמור בשנים האחרונות, לדוגמא). אף אחד מהם הוא לא ממש דוגמא לאמנים ש"התמסחרו".
 

נימרודל

New member
תראו חוץ מדייב...

הייתה שם אורכסטרה או משו כזה. כי הסרט מרחש במאה ה18 או משהו כזה... בחורות עם שער ענק ולבן, בחורים עם מלמלה בקצה של השרוול, וגרביונים. כמה משעשע :) בכל מקרה... גם ככה התפקיד שלו בסרט הוא לא הכי גדול. לא זניח, אבל לא גדול בכלל. אז אולי הוא עשה את זה בגלל שהוא אוהב את המחזה, ואולי אף אהב אותו לפני צאת הסרט. אלוהים יודע... בכל מקרה, הוא לא עשה את זה בשביל הכסף. אבל זו עדיין סוג של חלטורה.
 

בינג

New member
שאלה

tonight let's all make love in london (1966) the committee (1968) למה הדברים האלה לא מוכרים לי? אלה אלבומים???
 
אלו הם סרטים

שבפס הקול שלהם הופיעו גם הפלויד. Tonight... הוא סרט שהפיק פיטר ווייטהד, קולנוען שהיה גם חבר של בארט. הסרט ניסה לתעד ולתאר את ה-Swinging London - לונדון הסוערת, שהיתה מבחינה תרבותית מרכז העולם, באמצע שנות השישים (וזו לא הגזמה). בסרט הופיעו כל מיני מובילים בתחום המוסיקה ותרבות הפופ של אז. הפלויד היו בין הלהקות שצולמו לסרט. יש שם גרסה ארוכה (כ-20 דקות) של Interstellar ועוד קטע שנקרא Nick's Boogie (ולא הופיע בשום מקום אחר), צילומים של מועדון ה-UFO ועוד כהנה. The Committee היה סרט סטודנטים דל-תקציב ורב-יומרות, שהופק בשנת 1968. הבמאי (שכחתי מי) ניסה לספר "סיפור מוסר" כלשהו (שכחתי מה). בתפקיד הראשי שיחק פול ג'ונס, מי שהיה הסולן של להקת "מאנפרד מאן", ופתח אז בקריירה קולנועית (הוא שיחק אח"כ בכמה סרטים יותר ידועים). הפלויד הוזמנו לעשות את פס הקול של הסרט, עוד כשבארט היה עמם, והשלימו אותו כנראה בלעדיו. הסרט מעולם לא יצא לאקרנים בהקרנות מסחריות, והוקרן רק בפסטיבלים. פס הקול שלו לא יצא רשמית מעולם, והסתובב בבוטלגים בלבד. לפני כמה חודשים דיווחתי בחשדות שפס הקול עומד לצאת ביולי. בינתיים היתה דחיה, ועכשיו מדברים על הוצאת פס הקול לקראת סוף השנה. הסרט עצמו לא מעניין, אבל פס הקול - בהחלט, בהתחשב במועד הקלטתו.
 
למעלה