הודעה על סגירת הפורום

עידו פ

New member
הפורום מחפש מנהל חדש

עקב התחלת עבודה חדשה, אני לא מצליח למצוא מספיק זמן בכדי לנהל את הפורום ולקדם אותו כפי שהייתי רוצה. אני פונה אליכם, קהל הקוראים הקבוע של הפורום, בתקווה שאחד מכם יסכים לקחת את הכפפה ולעשות לפורום מה שלא היה לי הזמן לעשות בשנה האחרונה. אם אחד מכם מתעניין בניהול הפורום, אשמח אם תמלאו את פרטיכם בלינק הבא: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/forms_applications/form.asp מי שמעוניין המלצה ממני, שלחו לי מסר טרם הוספת בקשתכם. להשתמע, עידו.
 

עידו פ

New member
הודעה על סגירת הפורום

שלום לכל מבקרי וקבועי הפורום, כפי שראיתם בהודעתי האחרונה, עקב נסיבות שונות, אין באפשרותי להמשיך ולנהל את הפורום. מאחר ולא הועברו בקשות לניהול הפורום במקומי ומאחר והפעילות בפורום אינה ענפה כפי שהיתה בעבר, הוחלט על סגירת הפורום. אני מודה לכם על השתתפותכם בפורום בשנתיים האחרונות, אני מאוד נהניתי לנהל אותו ולהשתתף בחלק מהדיונים היותר פוריים שהיו לנו כאן בעבר ואני מקווה שגם אתם נהניתם מהם. אני מקווה שתוכלו למצוא מענה לשאלותיכם בפורומי התכנות והלימוד למיניהם בתפוז וכן בפורומים ה"זרים" כגון פורום ארכיטקטים של מיקרוסופט. תודה ובהצלחה, עידו פלטו.
 

arnonrgo

New member
תודה

שלום עידו תודה על הזמן שהקדתה לפורום אכן מצער שאיו יותר מידי דרישה לדיון על הנדסת תוכנה (חוץ מאותם אלו שטועים לחשוב שזה פורום על לימודים) בכל מקרה, בהצלחה בתפקיד החדש ארנון
 

arik23m

New member
אכן מצער...

כנראה שמהנדסי תוכנה לא מוצאים זמן לעסוק בניהול פורום... הייתי ממליץ אולי לפני סגירת הפורום לשחרר את הודעתך גם בפורומי התכנות השונים... יתכן שימצא המנהל שעתותיו בידיו לנהל את הפורום ... חבל . טוב, שיהיה שבוע מצוין בכל מקרה..
 
למעלה