הודעה על סיום תפקידי בועד
חברים יקרים. לפני מספר ימים הודעתי באופן רשמי לחברי ועד אגודת התעופה על סיום תפקידי בועד. להחלטתי קדמה התלבטות רבה עם עצמי ועם הבוסית שלי (אשתי...). אציין כי בועד ישנם גם אנשים מצויינים ואכפתיים המשקיעים שעות על גבי שעות מזמנם הפרטי וכי במהלכים רבים שביצע הועד תמכתי ואני עדין תומך. יחד עם זאת, החובה המוטלת עלי (הן מכוח החוק, הן מכוח חובתי לאלה שבחרו בי והם מכוח ההיגיון) לא אפשרו לי להמשיך ולשרת בועד. וכן, אני יודע שיהיו כאלה שעוד כמה שניות יקפצו ויגידו ששטפו לי את המוח - כבר הואשמתי על ידי כאלה ואחרים בנאמנות לניסים ולנעמה (עבדתי שלוש שנים במונאייר וכשנה וחצי ב-FNA) ובכך שעברתי שטיפות מוח על ידי כאלה שסולדים מהוועד (רשימה ארוכה עד מאוד של טייסים, מדריכים, בעלי עסקים ועוד ועוד), ובכך שאני לא נאמן, לא אכפתי ולא לויאלי ולא ולא ולא. מכבד את כל הטענות כנגדי ומתכוון לענות לכל אחד שיש לו ו/או יהיו לו טענות כלפי (שלא כמו כמה שכותבים כאן בשם משתמש בדוי, מטיחים האשמות ולא טורחים לענות לשאלות ששואלים אותם...)
בימים הקרובים אפרסם מה הוביל להתפטרותי, אך ראשית בכוונתי לשלוח את מכתב ההסבר לחברי הוועד ורק אחר כך לפרסמו לכלל הציבור. אציין רק כי מבחינתי הקש ששבר את גב הגמל הייתה העובדה שבוועדת השימוע אליה זומן דוד אייזנברג (גילוי נאות: עד לאחרונה הקשרים בין דוד לביני התמצו ב"שלום שלום" כשנפגשנו בשדה ובהערכתי אליו כמנהל פורום מקצועי) עתידים להיות חברים עופר דגן (שיאמר לזכותו שהוא אדם שאומר את שעל ליבו גם אם זה לא מיישר קו עם הדעה של כולם), ערן בן זאב (אדם מקסים שתורם ללא הרף להטסות של טייסת 10 עם מטוסו הפרטי ושמתפקד כגיזבר הסופר מקצועי של האגודה) ו... כן, נחשתם נכון - סם אלימלך. מבחינתי זה היה הקש ששבר את גב הגמל - הועד מסכים שבועדת השימוע ישב אדם (שאינו חבר ועד) ושהתלונה נסובה על פגיעה לכאורה של דוד בו, והוא זה שיקח חלק בקביעת "גורלו" של דוד עד כדי סילוקו מאגודת התעופה? וכל הועד יושב ומחריש ואני היחיד שזה נראה לו ניגוד אינטרסים? ואגב, אני עוזב כרגע את העובדה שבתקנון - אותו תקנון לפיו ניתן לסרב לקבל את ירון נמט (עוד גילוי נאות: ירון ואני ידידים ומאז שהורדתי במשקל הוא חייב לי סיבוב ב-RV שלו...) - מופיעה העובדה כי סילוקו של חבר מהאגודה היא פעולה שבסמכות האסיפה הכללית והועד יביא את בקשת הסילוק להחלטת האסיפה לאחר שלחבר תוענק הזכות לשימוע. לועד אין סמכות לסיים את חברותו של איש באגודה.
בשורה התחתונה, כאמור, פרשתי. אני מאחל בהצלחה לועד. הצלחתו היא הצלחת כולנו וכולי תקווה שידעו להרגיע את גובה הלהבות.
זהו. יאללה, כל מי שרוצה להכנס בי (בשמו האמיתי או בשמו המזוייף) מוזמן. אציין מראש שאין בכוונתי ללכלך על אף אחד מחברי הועד שכן עיקר טענותי הן לגופו של עניין (והתנהלות) ולא לגופו של אדם.
חברים יקרים. לפני מספר ימים הודעתי באופן רשמי לחברי ועד אגודת התעופה על סיום תפקידי בועד. להחלטתי קדמה התלבטות רבה עם עצמי ועם הבוסית שלי (אשתי...). אציין כי בועד ישנם גם אנשים מצויינים ואכפתיים המשקיעים שעות על גבי שעות מזמנם הפרטי וכי במהלכים רבים שביצע הועד תמכתי ואני עדין תומך. יחד עם זאת, החובה המוטלת עלי (הן מכוח החוק, הן מכוח חובתי לאלה שבחרו בי והם מכוח ההיגיון) לא אפשרו לי להמשיך ולשרת בועד. וכן, אני יודע שיהיו כאלה שעוד כמה שניות יקפצו ויגידו ששטפו לי את המוח - כבר הואשמתי על ידי כאלה ואחרים בנאמנות לניסים ולנעמה (עבדתי שלוש שנים במונאייר וכשנה וחצי ב-FNA) ובכך שעברתי שטיפות מוח על ידי כאלה שסולדים מהוועד (רשימה ארוכה עד מאוד של טייסים, מדריכים, בעלי עסקים ועוד ועוד), ובכך שאני לא נאמן, לא אכפתי ולא לויאלי ולא ולא ולא. מכבד את כל הטענות כנגדי ומתכוון לענות לכל אחד שיש לו ו/או יהיו לו טענות כלפי (שלא כמו כמה שכותבים כאן בשם משתמש בדוי, מטיחים האשמות ולא טורחים לענות לשאלות ששואלים אותם...)
בימים הקרובים אפרסם מה הוביל להתפטרותי, אך ראשית בכוונתי לשלוח את מכתב ההסבר לחברי הוועד ורק אחר כך לפרסמו לכלל הציבור. אציין רק כי מבחינתי הקש ששבר את גב הגמל הייתה העובדה שבוועדת השימוע אליה זומן דוד אייזנברג (גילוי נאות: עד לאחרונה הקשרים בין דוד לביני התמצו ב"שלום שלום" כשנפגשנו בשדה ובהערכתי אליו כמנהל פורום מקצועי) עתידים להיות חברים עופר דגן (שיאמר לזכותו שהוא אדם שאומר את שעל ליבו גם אם זה לא מיישר קו עם הדעה של כולם), ערן בן זאב (אדם מקסים שתורם ללא הרף להטסות של טייסת 10 עם מטוסו הפרטי ושמתפקד כגיזבר הסופר מקצועי של האגודה) ו... כן, נחשתם נכון - סם אלימלך. מבחינתי זה היה הקש ששבר את גב הגמל - הועד מסכים שבועדת השימוע ישב אדם (שאינו חבר ועד) ושהתלונה נסובה על פגיעה לכאורה של דוד בו, והוא זה שיקח חלק בקביעת "גורלו" של דוד עד כדי סילוקו מאגודת התעופה? וכל הועד יושב ומחריש ואני היחיד שזה נראה לו ניגוד אינטרסים? ואגב, אני עוזב כרגע את העובדה שבתקנון - אותו תקנון לפיו ניתן לסרב לקבל את ירון נמט (עוד גילוי נאות: ירון ואני ידידים ומאז שהורדתי במשקל הוא חייב לי סיבוב ב-RV שלו...) - מופיעה העובדה כי סילוקו של חבר מהאגודה היא פעולה שבסמכות האסיפה הכללית והועד יביא את בקשת הסילוק להחלטת האסיפה לאחר שלחבר תוענק הזכות לשימוע. לועד אין סמכות לסיים את חברותו של איש באגודה.
בשורה התחתונה, כאמור, פרשתי. אני מאחל בהצלחה לועד. הצלחתו היא הצלחת כולנו וכולי תקווה שידעו להרגיע את גובה הלהבות.
זהו. יאללה, כל מי שרוצה להכנס בי (בשמו האמיתי או בשמו המזוייף) מוזמן. אציין מראש שאין בכוונתי ללכלך על אף אחד מחברי הועד שכן עיקר טענותי הן לגופו של עניין (והתנהלות) ולא לגופו של אדם.