הודעה שאינני יודעת איך להתייחס אליה

gaya45

New member
הודעה שאינני יודעת איך להתייחס אליה

מישהי שלחה לי הודעה באיביי,לגבי מוצר שאני מוכרת ב-5.99$ היא מספרת לי שהיא אם חד הורית ולא יכולה להרשות לעצמה כזה מחיר,ושאם אני יכולה למכור לה את המוצר ב-3.3$ עכשיו מבחינתי אין סיכוי,אני מפסידה במחיר כזה.....חשבתי להתעלם ובכלל לא לענות לה,אבל הבנתי שאיביי מצפים שאני אענה יש ליד הליסטינג באדום כתוב UNANSWERED,אני לא רוצה למכור לה ולא מוכנה להתפשר.מה כדאי לענות.חשבתי בסגנון SORRY I CAN UNDERSTAND YOU NUT ITS IMPOSSIBLE FOR ME TO DO ANY DISCOUNT ON THIS ITEM,HAVE A GOOD DAY וזהו זה נשמע בסדר?
 

אבי לב50

New member
באופן אישי הייתי מקבל את בקשתה.

אינני יודע אם מה שהיא כתבה זה נכון, אבל הייתי מתייחס לכך כאל תרומה, הרי ההפרש אינו גדול, ואם מישהו פושט יד ומבקש תרומה (כך הייתי מתייחס לבקשתה) אז הייתי תורם לה.
גם אם היא משקרת ותחמנית, איזה הפסד כבר יכול להיות לך? פחות מ-10 ש"ח.
מקסימום היא תצחק ותגיד "איך עבדתי עליה".
אני הייתי דן אותה לכף זכות בכל מקרה, אבל תנהגי כרצונך.
 

Amiram_e

New member
שאלת פה שתי שאלות, אחת טכנית ושנייה אנושית

ואני אפריד את התשובות:
1. ברמה הטכנית, את שואלת האם חובתך לענות ללקוח, לא משנה מה תהיה התשובה, כי כתוב לך unanswered question. אז אני עונה לך שאת לא מחוייבת לענות. את לא מקבלת שום נקודות שחורות מאיביי אם לא ענית.
לראייה, נגיד וענית לה , לא משנה מה, היא ענתה לך בחזרה "תודה רבה על תשובתך". עדיין איביי יסמנו תשובה פתוחה. אין לזה סוף.
אז איביי לא מצפים לכלום.

2. ברמה האנושית. השאלה מה את מוכרת. אם זה שקית של טיטולים לתינוק והלקוחה פונה אל ליבך לתת הנחה לתינוק שלה כי אין לה כסף, הייתי שולח לה את הטיטולים חינם כשהמשלוח גם על חשבוני. אם תרומה, אז תרומה עד הסוף.

אם מדובר במוצר שאינו מוצר צריכה, אלא סתם לצורך הדוגמה, בקבוק קטן של בושם, או בובת נוי לבית, ממש לא הייתי נענה. כי אם הלקוחה טוענת שאין לך כסף, למה שתוציא גם 3.3 דולאר שאין לה, עבור מה? עבור מוצר מותרות?

אגב הנוסח באנגלית שלך נשמע כועס.
לאמריקאים יש מנטליות שונה משלנו. חשוב לקחת את זה בחשבון גם בניסוחים
Dear customer,
I hope you are fine.
I was very touched by your request. regarding the discount, I am sorry, but the prices are strict to my supplier. I cannot sell the item below this price.
sorry and I wish you a very pleasent day
Best regards,
Gaya
 

trilliane

Well-known member
מנהל


 
למעלה