הודעות לא כל כך משמחות

איף

New member
הודעות לא כל כך משמחות

אנשים יקרים, לאחרונה נכנסתי לתקופה די עמוסה (באופן חיובי כמובן
) בחיי... (לימודים, עבודה חדשה, תהליך מעבר דירה). לצערי כל השינויים האלה כמעט ולא משאירים לי פנאי להשקיע בפורום הזה כמו שמגיע לו שישקיעו בו. בלב כבד התחלתי לחפש מחליף/פה ראויה וגם מצאתי. פניתי לפני מספר ימים למי שאחראי על אשכול מוזיקה בהנהלת הפורומים (יוני) ועדכנתי אותו כי ברצוני לפרוש מניהול הפורום והודעתי לו שיש מחליפה. לצערי הרב תגובתו בנושא הייתה הדבר שממנו חששנו וניסינו להימנע בשנה האחרונה.... הוא הודיע לי כי עקב הפעילות הדלה בפורום הוא לא מוצא לנכון להשאיר אותו פתוח
יותר מזה...הוא אמר שבכוונתו לסגור את הפורום עוד השבוע . ביקשתי ממנו שידחה את סגירת הפורום עד סוף החודש על מנת שנוכל להערך מחדש (אולי לעבור למערכת פורומים אחרת?) או לפחות ליידע את מי שצריך לדעת... אז הפורום ייסגר ב-31/10.
חשוב לי לציין שלפני כמה ימים הוא שוחח איתי טלפונית כדי לבדוק מה קורה עם הפורום...ואמרתי לו שבגלל החגים, כולם היו בנופשים וחופשים ואני מניחה שהיה פחות זמן להיכנס לפורום. הסברתי לו שאני בעצמי הייתי בחו"ל במשך שבועיים... בעבר גם ניסיתי להסביר לו שבפורומים מהסוג הזה לא אמורות להיות מעל 300 הודעות בחודש כמו שהם מצפים.... זה לא ממש עזר כנראה. בקיצור, חברים... נכון לעכשיו הפורום עומד להיסגר ממש בקרוב. המצב הזה מאד מאד מאד כואב לי...אבל כמה שניסיתי להעיר את הפורום הזה, זה לא ממש עזר כך שבאיזשהו מקום אני גם מבינה את הצד של הנהלת הפורומים. לצערי הם מעדיפים להסתכל על כמות הודעות ולא על איכות. זוהי לא הודעת פרידה רשמית (אך עדיין עצוב לי)...אחרי הכל יש לנו בערך שבועיים עוד להיות פה. תגובות, רעיונות, הערות , הארות - יתקבלו בברכה.
 

Growler

New member
איך ממשיכים עכשיו?

אני לא מבין. זה סופי? מי סוגר פורום תתקופה קצרה כל כך אחרי החגים? אני בכלל בג'ט לאג עדיין!
אני פשוט בהלם. התחברתי עכשיו לפורום והגעתי עם שק מלא חידות וארגז ענק של שטויות שיפצו על ההיעלמות האחרונה שלי. אמרתי לעצמי שהחודש אני אכתוב את ההתפקדות הכי מגניבה ומקורית שיש. ועכשיו? עכשיו אין לי כוח להגיב אפילו להודעה של יסמין.
וזה לא שאין לי מה להגיד. יש לי המון. אבל מה לא אמרנו כבר? הרי ידוע שיש פורומים שאין בהם פעילות כלל וידוע שיש פורומים שהפעילות רבה, רק שהיא לא קשורה כלל לנושא הפורום עצמו וידוע שבטווח של מספר חודשים, ממוצע ההודעות שלנו דווקא מגיע לכ-200 או 250 הודעות לחודש לפחות. נכון שיש חודשים רדומים, אבל ישנם גם כאלה עם יותר מ-300 הודעות. אז למה? למה דווקא הפורום הזה? אני פשוט שואל את עצמי אם יש משהו שאפשר לעשות כדי להציל אותו, או שאולי זה פשוט שהמוזיקה של מאיר לא מדברת אליהם? אני לא יודע... אני מצטער שאני נשמע קצת מדכא, אבל כמו שאמרתי, אין לי כוח להיכנס לנושא. דבר אחד אני מבטיח לכם, אני אבדוק טוב טוב איפה נשאר כל הכוח שהיה איתי לפני חצי שעה וביחד נשאיר את המנהלים עם טעם של עוד
אולי אני אסגור בינתיים אם משפט קצת יותר אופטימי ואומר שאני לא רואה סיבה לכך שהברבור הזה יפתח מוקדם כל כך בשירה. נ.ב. ליסמין - את צריכה לראות בזה מחמאה. כנראה שאחריך, ההנהלה כבר לא חושבת שתמצא מנהלת כמוך.
 

עטרה18

New member
../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif

דווקא עכשיו???? כשסוף סוף עזרתי אומץ להגיד את מה שיש לי לומר???? האיש הזה, מאיר, בזכותו עברתי את אחת התקופות הקשות בחיי. מאיר נתן לי את הכוח לקום כל בוקר ולהצליח לחייך למרות הכל. האיש הזה שהפך לחלק בלתי נפרד משגרת היומיום שלי.. אני עוקבת אחרי הפורום כבר בערך 4 שנים וכל כך הרבה זמן אני רוצה להתחבר לפורום אבל לא היה לי אומץ. אם יש דרך כלשהי להמתיק את רוע הגזרה, אני אעשה הכל כדי שהפורום יחזור לעצצמו.
 

khen10

New member
מצער מאוד לשמוע

ישנן כמה סיבות למיעוט הפעילות בפורום הזה. קודם כל מיעוט החברים הפעילים באופן קבוע. רואים כאן תמיד הודעות של אותם 6-7 אנשים, וקשה מאוד להחזיק פורום עם כזו כמות של אנשים. סיבה נוספת היא שזה כ-3 שנים לא יצא דיסק חדש של מאיר, למעשה מאז "שמע קולי" המדהים. מאז אין כמעט דברים חדשים לשוחח עליהם מלבד חוויות מההופעות. כמובן בלי להמעיט מערך ההופעות, צריך נושאים חדשים לדבר עליהם. בנוסף לכך, רק עברנו את תקופת החגים העמוסה שגם היתה דלה בהופעות, מה שהוסיף לשממה בפורום. בניגוד לפורומים אחרים, מדובר כאן באנשים בוגרים שכותבים הודעות אינפורמטיביות ולא מקשקשים ומעלים את כמות ההודעות באמצעות הודעות אשפה. לדעתי, מאיר ראוי לכבוד שיחזיקו כאן פורום על שמו רק בגלל השם והאיכות, בלי קשר לכמות ההודעות ולתנועה בפורום. אבל כנראה שהאינטרס הזה לא עומד בראש סדר העדיפויות של הנהלת הפורומים כאן. אם בסופו של דבר הפורום אכן יסגר, על "המון ווליום" לדאוג שיפתח פורום אחר שיאגד את האנשים שאוהבים את מאיר, שם יכולו לעדכן ולהתעדכן בנושאים הקשורים אליו ולשמור על קשר אחד עם השני.
 

איף

New member
כל מילה אמת

בינתיים יש את העמוד הרשמי של מאיר בפייסבוק. אבל אני בהחלט חושבת שצריך להיות לו פורום ראוי.... אם לא בתפוז, אז במערכת פורומים אחרת. יש לי כל כך הרבה מה להגיד עוד בנושא הזה....אבל אני נמנעת כרגע כי אני קצת כועסת אז עדיף שאני אחכה קצת.
 

איף

New member
אז קודם כל ברוכה הנמצאת

רעיונות יצירתיים להחיות את הפורום יתקבלו בברכה.... אבל לא בטוח שישנו את ההחלטה של הנהלת הפורומים. ובכל זאת, נשמח לקצת פעילות חדשה פה
תודה על התגובה.
 

עטרה18

New member
../images/Emo249.gif אני אעשה כמיטב יכולתי

לוקחת על עצמי לכתוב כמה שיותר בפורום בתקווה שזה יעזור
בכל מקרה אני מקווה ש"המון ווליום" לא ישאירו אותנו ריקים, וייתנו לנו מענה אחר-במקום הפורום הנוכחי בתפוז.
 

איף

New member
עצוב ....

ניסיתי כמה פעמים להסביר להם את המצב....לצערי זה כבר לא עוזר. אני שמחה שאתה אופטימי....לצערי אני כבר לא אופטימית
הלוואי ואני טועה ובכל זאת יש סיכוי לשנות את הגזרה...
 

תמרי35

New member
אתה צודק לגבי זה..

שיש פורומים שהנושא המרכזי עליו כותבים הוא לא בהכרח נושא הפורום.. אבל נו מילא !
 

odery

New member
זה עצוב אבל

זלא סוף העולם תמיד אפשר לפתח קומונה ושם תפוז לא מתערבים לך מה כמה ואיך-מנהל הקומונה והחברים זורמים על מי מנוחות לבלי איום של שוט המונף אל על. כדאי לחשוב עלזה גם אם הפורום יתעורר זמנית-תודה על האכסניה-אבל אנחנו רוצים את התנאים והאיכות שלנו. מה לא ככה?
 

הדסי 26

New member
הודעות לא משמחות.... איזו כותרת :)

בס"ד כולכם יודעים כמה אני אוהבת את המקום הזה, אבל ביננו - יש דברים פחות משמחים בעולם... כבר חששתי שקרה משהו חס ושלום ובלי עין הרע, או שמאיר החליט שהוא מפסיק להופיע... אני בטוחה שזה לא קשור לכמה שאנשים מתחברים אל מאיר ואל המוסיקה שלו - אנשים מעדיפים לעשות בשעות הפנאי שלהם דברים אחרים מאשר להיות מול הפורום... מה עוד? יסמין מדהימה, של"ג מדהימה (למה היא הוחלפה??) ואני רוצה לראות אותך - אודליה :) אין לי מושג איך פותחים קומונה, אבל אם אתם עושים זאת - כמובן שאצטרף !! בשורות טובות!!
 

עטרה18

New member
...

קומונה זו בהחלט אפשרות. מישהו מכאן יודע איך פותחים דבר כזה? וביינתיים כדי שלא יהיה משעמם, ולא נשקע רק בשיחה העצובה הזאת- בואו נשמע את דעתכם: מה אתם חושבים על כישרון המשחק של מאיר? להזכירכם-מאיר שיחק בסרט "שוברים" ובסרט "נדיה". אתם חושבים שהוא יהיה מוכן לשחק גם היום?
 

odery

New member
זה מאד פשוט לפתוח

אבל צריכה להתגבש כזו החלטה קודם
 

איף

New member
מתגבש פתרון

אנחנו לא נוותר כל כך מהר על הפורום שלנו
כשיהיו פרטים נוספים - אעדכן
 
למעלה