הודעת ר"י: נחתם חוזה הובלות ענק עם MSC

מצב
הנושא נעול.
תיקונים....

אביתר, הרשה לי להגיב על כמה מדבריך
ראשית, "הנהגים לא יוותרו". הם יוותרו בדיוק כמו שקואופרטיבים שידועים לך ולי ויתרו.
דבר שני, המהלך לא נעשה לשם שמיים אלא לשם העסק ואם החברה הזרה חושבת שתרוויח יותר מזה שאניותיה יפקדו נמל אחד בלבד, אז הם יודעים היטב על מה הם מדברים. וגם אתה ואני יודעים שאניה שעוגנת עולה יותר מאניה שנוסעת ולכן נחסך כאן זמן עגינה. זה שהם בחרו בחיפה זאת לדעתי תוצאה מבורכת של תחרות שכנראהמתחילה בין שני נמלים ולדעתי כל תחרות מבורכת.
אל תשכחו גם שמדובר בשינוע לא רק בקו חיפה-נמל אשדוד אלא גם למרכזים הלוגיסטים באשדוד אז אם יותר זול לפרוק בחיפה ולהסיע לאשדוד, אין לאנשי נמל אשדוד להלין אלא על עצמם.
ונקודה שולית, מי שהוביל את בניית נמל היובל לא בדיוק ישב במשרד אלא היה בשטח ולבסוף נסחף לים ונהרג. אם יש בעיה של עומק זה תלוי בחוסר המיקצועיות של המזמין (רשות הנמלים) ואין לזה קשר עם רכבתאות.
תיקונים....
האיש שנפל למים:
קיבל ג'וב במסגרת כישוריו כ"פושר"
לא הבין כלום בתחום
הוציא לפועל כמנהל עבודה בכיר
לא היה שותף לתכנון ולשיקולי תכנון
.
נכתבה גם ביקורת על שיקוליו ומעורבותו במסחר וקומבינות בנוגע לאספקת אבנים לבניין שובר הגלים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל


הודעת ר"י: נחתם חוזה הובלות ענק עם MSC
שלום,
חברת הספנות MSC סיכמה עם רכבת ישראל על שינוע מטענים בהיקפים גדולים בין חיפה לאשדוד.

חברת רכבת ישראל תשקיע בשנה הקרובה למעלה מ-130 מיליון ₪ ברכש קטרים וקרונות משא לחטיבת המטענים וכך תגדיל את מצבת הצי הנייד להובלת מטענים בכ-30%. המטרה הינה הכפלת היקף הובלת המטענים תוך 5 שנים, מ-7 מיליון טון בשנה לכ-13.5 מילון טון ולשלש את נתח השוק של החברה מ-8% ל-25% אחוז בהובלת מכולות, עד סוף העשור.

מצ"ב הודעה לעיתונות
בברכה,
שחר וייסמן, אגף דוברות והסברה | רכבת ישראל|
 

Golf Bravo

New member
עוד פרסום מעניין

הודעת ר"י: נחתם חוזה הובלות ענק עם MSC
שלום,
חברת הספנות MSC סיכמה עם רכבת ישראל על שינוע מטענים בהיקפים גדולים בין חיפה לאשדוד.

חברת רכבת ישראל תשקיע בשנה הקרובה למעלה מ-130 מיליון ₪ ברכש קטרים וקרונות משא לחטיבת המטענים וכך תגדיל את מצבת הצי הנייד להובלת מטענים בכ-30%. המטרה הינה הכפלת היקף הובלת המטענים תוך 5 שנים, מ-7 מיליון טון בשנה לכ-13.5 מילון טון ולשלש את נתח השוק של החברה מ-8% ל-25% אחוז בהובלת מכולות, עד סוף העשור.

מצ"ב הודעה לעיתונות
בברכה,
שחר וייסמן, אגף דוברות והסברה | רכבת ישראל|
עוד פרסום מעניין
הרכבת פירסמה מכרז לשכירת חוקרים פרטיים

מסתבר שהרכבת החליטה להילחם בתופעת זיופי הכרטיסים. הצבת המסכים החכמים לכרטיסי רב קו בהחלט מפתה מאד זייפנים למיניהם. להבדיל משימוש באמצעי תשלום זה באוטובוס, שאז הדבר תמיד נעשה לנגד עיניו של נהג מנוסה, אין פקח שעומד ליד כל סבסבת בתחנות וכבר נמצאו כאלה שמנצלים את הפרצה.
 
זה גם נועד לעקוב אחר העובדים

עוד פרסום מעניין
הרכבת פירסמה מכרז לשכירת חוקרים פרטיים

מסתבר שהרכבת החליטה להילחם בתופעת זיופי הכרטיסים. הצבת המסכים החכמים לכרטיסי רב קו בהחלט מפתה מאד זייפנים למיניהם. להבדיל משימוש באמצעי תשלום זה באוטובוס, שאז הדבר תמיד נעשה לנגד עיניו של נהג מנוסה, אין פקח שעומד ליד כל סבסבת בתחנות וכבר נמצאו כאלה שמנצלים את הפרצה.
זה גם נועד לעקוב אחר העובדים
או כאלו שיש הלשנות בולשביקיות עלייהם....קיימת גם מגמה לחדור למיילים ועוד ועוד.....כאשר אתה מעוניין לכתוב מייל לעובד רכבת, עדיף שתבצע זאת למייל הפרטי שלו בביתו ולא למייל הרכבתי....את המיילים הרכבתיים תוכל אותה חברת חקירות לאתר ולקרוא.....שטינקרים לא חסרים ברכבת כידוע לך.....
 

Bongulim

New member
רב קו דווקא מקשה על הזיופים לא?

עוד פרסום מעניין
הרכבת פירסמה מכרז לשכירת חוקרים פרטיים

מסתבר שהרכבת החליטה להילחם בתופעת זיופי הכרטיסים. הצבת המסכים החכמים לכרטיסי רב קו בהחלט מפתה מאד זייפנים למיניהם. להבדיל משימוש באמצעי תשלום זה באוטובוס, שאז הדבר תמיד נעשה לנגד עיניו של נהג מנוסה, אין פקח שעומד ליד כל סבסבת בתחנות וכבר נמצאו כאלה שמנצלים את הפרצה.
רב קו דווקא מקשה על הזיופים לא?
אפשר אולי לזייף כרטיס נייר. אבל מה תעשה עם רב קו? (לפחות משהו שאי אפשר לעשות עם כרטיס נייר?)
 

אורי404

New member
בשעה טובה

הודעת ר"י: נחתם חוזה הובלות ענק עם MSC
שלום,
חברת הספנות MSC סיכמה עם רכבת ישראל על שינוע מטענים בהיקפים גדולים בין חיפה לאשדוד.

חברת רכבת ישראל תשקיע בשנה הקרובה למעלה מ-130 מיליון ₪ ברכש קטרים וקרונות משא לחטיבת המטענים וכך תגדיל את מצבת הצי הנייד להובלת מטענים בכ-30%. המטרה הינה הכפלת היקף הובלת המטענים תוך 5 שנים, מ-7 מיליון טון בשנה לכ-13.5 מילון טון ולשלש את נתח השוק של החברה מ-8% ל-25% אחוז בהובלת מכולות, עד סוף העשור.

מצ"ב הודעה לעיתונות
בברכה,
שחר וייסמן, אגף דוברות והסברה | רכבת ישראל|
בשעה טובה
 

טשאפק

New member
עזרה לקשה-הבנה - מה בדיוק מעבירים ולמה?

הודעת ר"י: נחתם חוזה הובלות ענק עם MSC
שלום,
חברת הספנות MSC סיכמה עם רכבת ישראל על שינוע מטענים בהיקפים גדולים בין חיפה לאשדוד.

חברת רכבת ישראל תשקיע בשנה הקרובה למעלה מ-130 מיליון ₪ ברכש קטרים וקרונות משא לחטיבת המטענים וכך תגדיל את מצבת הצי הנייד להובלת מטענים בכ-30%. המטרה הינה הכפלת היקף הובלת המטענים תוך 5 שנים, מ-7 מיליון טון בשנה לכ-13.5 מילון טון ולשלש את נתח השוק של החברה מ-8% ל-25% אחוז בהובלת מכולות, עד סוף העשור.

מצ"ב הודעה לעיתונות
בברכה,
שחר וייסמן, אגף דוברות והסברה | רכבת ישראל|
עזרה לקשה-הבנה - מה בדיוק מעבירים ולמה?
מה יש במכולות שמעבירים מחיפה לאשדוד, מה מקורן ומה קורה לתכולתן בהגיען לאשדוד?
 

טשאפק

New member
ולמה הודעתי לא הקפיצה את השרשור?

עזרה לקשה-הבנה - מה בדיוק מעבירים ולמה?
מה יש במכולות שמעבירים מחיפה לאשדוד, מה מקורן ומה קורה לתכולתן בהגיען לאשדוד?
ולמה הודעתי לא הקפיצה את השרשור?
קפוץ, שרשור, קפוץ!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה