בהצלחה וכמה הערות
אם כי מידי פעם אנו שוקלים את הנושא, נכון לעכשיו עוד לא עשינו וובינר, אבל השתתפתי כצופה בלא מעט מהם - לא בשלך עדיין - ואני רוצה לתת כמה הערות כלליות. כמעט ללא יוצא מהכלל, כל הוובינרים התחילו בתאור ארוך מידי של המעביר ועיסוקיו, אני זוכר לפחות פעם אחת שאחרי 10 דקות של הצגה עצמית מבלי לראות את הסוף, החלטתי שזמני יקר. לכן אני מתיע לכל מציג, הסתפקו בכמה מילים קצרות על עצמכם בתחילת השיחה. אתם הרי כבר שכנעתם את הצופה להקשיב ויש לכם את כתובת האימייל לשלוח לו מידע. בעוד כמה וובינרים היו מאוד מתוכננים, התקדמו בקצב יפה ועברו על התכנים שהובטחו, הרבה מידי מהם היו מאוד לא מסודרים, המרצים פשוט "זרמו" לפי שאלות והורגש שאין קו מסודר ומנחה. בסופו של דבר מעט וובינרים שהייתי צופה שלהם קיימו את ההבטחות הגדולות שנתנו. רוב הוובינרים האלו גם היו מאוד שטחיים ובעצם לא תרמו כמעט שום דבר רציני. היו כמה וובינרים שכאשר המרצה כבר ברבע שעה ראשונה הספיק 10 פעמים לספר על הקורס המדהים במחיר הנחה, הבנתי שזה sales speech ולא הרצאה לעיניין. והערה לסיום, רק לאחרונה השתתפתי בוובינר של חברת ייעוץ שיווקי, לאחר כמה שעות שלחו אימייל עם מידע על החברה והצעתם לקורס עם הנחה, עד כאן לגיטימי לגמרי. במהלך שבוע, קבלתי אימייל אחד לפחות ליום ולפעמים 2 על כמה שהמקומות נגמרים והינה אני חייב להרשם מיד!!!! חברים, עשיתם וובינר, שלחו אימייל יפה לצופים, אחרי שבוע אפשר שוב ולתזכר על הקורס, אבל אם לא עזר עזבו אותם ופשוט שלחו פעם בחודש ימים ניוזלטר עינייני. בהצלחה לכולם. ולסיום הסיום, נשמח לשמוע ממך תוצאות, בכמה הגדלת את רשימת התפוצה וכמה לקוחות הצלחת לדוג.