הוט בהצהרה מחייבת: ''משהו טוב קורה בשירות הלקוחות''

wizard8

New member
הוט בהצהרה מחייבת: ''משהו טוב קורה בשירות הלקוחות''

יוצאת בקמפיין פרסומי חדש הכולל שלושה סרטוני פרסומת העוסקים בקיצור זמני ההמתנה, חדשנות בשירות (כלומר דרכים ליצירת קשר) ובשירות עצמי ■ בקמפיין יככבו כוכבי הסדרות של הוט, והפעם הם משאירים את ההומור בצד
אחרי שזכתה למוניטין מפוקפק בכל הנוגע לשירות הלקוחות שלה, ואחרי קנסות בהיקף של מיליוני שקלים שהשית עליה משרד התקשורת בעניינים שירותיים - יוצאת היום (ב') חברת הוט בהצהרה מעניינת באמצעות קמפיין פרסומי חדש בו היא מעידה על עצמה כי "משהו טוב קורה בשירות של HOT".
"הייתה לנו בעיית שירות והכרנו בה, ובשנה האחרונה פעלנו כדי לתקן אותה באופן ניכר", אמרה טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית הוט: "אין מדד שלא השתפרנו בו ובזמני מענה הוט ניצבת בשורה הראשונה. נמשיך להפיק לקחים ולהשתפר".
גרנות-גולדשטיין מונתה כמנכ"לית הוט לפני כשנה ומיד עם כניסתה לתפקיד הצהירה כי נושא השירות יטופל עד לשורש, כעת כאמור יוצאת החברה עם אמירה מחייבת הנשענת על תוצאות זמני מענה טלפוני מקוצרים המשקפים לטענת החברה ירידה של 85% בזמני המענה (ביחס ל-2014), ירידה של 50% במספר הפניות למוקדי השירות ועל פי דוח משרד התקשורת המציג הפחתה בהיקף מספר הפניות נגד הוט.
הקמפיין כולל שלושה סרטוני פרסומת העוסקים בקיצור זמני ההמתנה, חדשנות בשירות (כלומר דרכים ליצירת קשר) ובשירות עצמי. את הקמפיין מובילים כוכבי הסדרות של הוט, לירית בלבלן (נעמי כפית) מ"הבורר", עוז זהבי וחן אמסלם מהסדרה "זגורי אימפריה" ויוצרי הסדרה "פצועים בראש" חנן סביון וגיא אמיר.
את ההומור הפעם משאירות הדמויות בצד וכשהן יוצאות מהסט ומדברות על נושא השירות ברצינות.
בחודש הבא תשיק הוט אפליקציה שבין היתר תעניק מענה שירותי בערוץ נוסף לפונים דרך הסלולרי. האפליקציה פותחה בשיתוף לקוחות הוט שהוזמנו להעלות רעיונות לשירותים שהם היו רוצים למצוא באפליקציה כזו.
חזית אחרת שבה הוט תצטרך לפעול באה מכיוון התחרות הערה בתחום שירותי הטלוויזיה - השבוע יצאה סלקום בהצהרה שמעמיקה את התחרות מול הוט ו-yes אחרי שהכניסה את ערוצי הספור 5 ו-5 פלוס ללא תוספת תשלום לחבילה.
לאחרונה פרסמה הוט את דוחות דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של השנה, מהם עולה כי הקבוצה הפסידה 26 מיליון שקל. הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בכ-49 מיליון שקל. הכנסות הקבוצה צמחו ברבעון הראשון ל-995 מיליון שקל.

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001124401
 

SysAdmin1

New member
בהוט עוד לא החליטו, איך לסווג את ההפקת מקור החדשה שלהם...

בהוט עוד לא החליטו, איך לסווג את ההפקת מקור החדשה שלהם.
כרגע על הפרק בנוגע לשלושה סרטוני פרסומת שני אפשרויות. או שיהיה מדובר על סדרה של מדע בדיוני בשם ''משהו טוב קורה בשירות הלקוחות של הוט'' , או שזה יסווג כסדרה של הומור שחור עם אלמנטים של קומדיה של טעויות בשם זהה.
 

wizard8

New member
גם אני חשתי בשינוי מגמה ברמת השירות שמתבטא במענה מהיר

ונכונות לפתור בעיות אם כי בתחום המקצועי/טכני המצב טעון שיפור רב
 

dino_din

New member
אין הנחתום מעיד על גיסתו (כמאמר חכמים)

אז הוט מעידים על עצמם שהם ממש הולכים להשתפר.
אבל גם לפני זה, כשהשרות היה מחורבן, אני די בטוח שהם המשיכו לפרסם את עצמם עם כל מיני סקרים שמראים שהם מספר אחד בכל מיני קטגוריות...
&nbsp
שירות זה מדד שאמור להיקבע ע"י הלקוחות ולא על ידי החברה.
&nbsp
עובדה, בימים עברו, כשאלקטרה נתנה שירות טוב, היא הומלצה בפורומים באופן קבוע בלי לצאת בפירסום בומבסטי. פשוט כי אנשים קיבלו שירות טוב ושמחו לספר על זה.
עכשיו אתה יכול להתרשם מהשירות שלה על פי התגובות פה בפורום.
&nbsp
כשהוא תיתן שירות טוב, אתה כבר תשמע על זה לבד בלי שהם יעידו על עצמם.
בינתיים, יש להם תקופה ארוכה מאוד של שירות גרוע לכפר עליה, אחר כך נשפוט.
&nbsp
 
למעלה