הוט הביאו לי את הסעיף

wizard8

New member
הוט הביאו לי את הסעיף

הטריפל למשרדי נותק אתמול למשך 24 שעות ללא כל התראה ודפקו לי יום עבודה. בשירות לקוחות אמרו לי שהתקלה תתוקן תוך 4 שעות מה שלא קרה. מה לדעתכם יחשב פיצוי סביר כדי שיצדיק לתת להם צ`אנס נוסף.
 

rafid1

Active member
מנהל
חודש-חודשיים חינם...

זה "לא עולה" להם כסף...
באיזור כאן, חצי עיר הייתה יום-יומיים ללא הוט בעקבות ה"טייפון" וח"ח. לא נראה לי שזו ממש אשמתם הבלעדית, למרות שלטעמי הם מחוייבים לגיבוי/גנרטור גם עבור מרכזי ההפצה של עצמם.
 

wizard8

New member
בהוט אמרו לי שמדובר בתקלה מערכתית שהם מתקנים תוך 4 שעות

לכל היותר, בפועל זה לקח להם פי חמש זמן כך שאין לזכותם שום נסיבות מקלות. אדרוש מהם 3 חודשים חינם שזה פחות מהנזק שנגרם לי. נראה אם הם מספיק חכמים ופרקטיים כדי להענות לדרישתי ולא להפסיד אותי כלקוח
 

rafid1

Active member
מנהל
בחוכמה שלאחר מעשה - אם זה מספיק חשוב, תדאג לגיבוי

למשל, מנוי מינימאלי בבזק ונתב DUAL WAN, או נתב שמאפשר גם חיבור לדונגל USB סלולאר לתוכנית DATA 3G (מה שאגב, יכולתם לבצע במקום ע"י חיבור למכשיר סלולארי כHOTSPOT). מוגבל, אבל יותר טוב מכלום.
 

wizard8

New member
עוד באותו יום התקשרתי לאנלימיטד. יבואו לחבר ביום שני

 

wizard8

New member
עדכון: עשו ממני צחוק, הסכימו לתת זיכוי על יום אחד

באותו רגע הודעתי על ניתוק טוטאלי מהוט. הוט היא חברה שמתנהלת באופן מטופש ושמצדיקה את המוניטין הרע שלה שאין לו אח ורע
 

rafid1

Active member
מנהל
חכה, חכה... עוד יחזור אליך מישהו(י) עם ראש קצת יותר גדול....

 

rafid1

Active member
מנהל
יש. בצוות שימור לקוחות...

אם יכשלו, הם גם מתאמים לך ביקור של משמר שטח לבקשתך ("לקחת ציוד"), שינסה את שלו בביקור בית... בכל זמן התהליך הזה אתה לא משלם! אז הנה החודשיים חינם שלך... ראש "גדול", אמרנו? כן, שלך... :)
&nbsp
 

wizard8

New member
תודה על התובנות
אני שולח לך מסר ומשום מה לא רואה

בדואר היוצא שהמסר נשלח למרות שאני מקבל: "הודעתך נשלחה בהצלחה"
 

sweetums

New member
תגבה את הבקשה שלך במסמך כתוב\מייל
נכון, לפי החוק אתה יכול להודיע גם טלפונית. אבל אם לא הקלטת עדיף שיהיה לך משהו ביד.
&nbsp
 
למעלה