הטריפל למשרדי נותק אתמול למשך 24 שעות ללא כל התראה ודפקו לי יום עבודה. בשירות לקוחות אמרו לי שהתקלה תתוקן תוך 4 שעות מה שלא קרה. מה לדעתכם יחשב פיצוי סביר כדי שיצדיק לתת להם צ`אנס נוסף.
זה "לא עולה" להם כסף...
באיזור כאן, חצי עיר הייתה יום-יומיים ללא הוט בעקבות ה"טייפון" וח"ח. לא נראה לי שזו ממש אשמתם הבלעדית, למרות שלטעמי הם מחוייבים לגיבוי/גנרטור גם עבור מרכזי ההפצה של עצמם.
בהוט אמרו לי שמדובר בתקלה מערכתית שהם מתקנים תוך 4 שעות
לכל היותר, בפועל זה לקח להם פי חמש זמן כך שאין לזכותם שום נסיבות מקלות. אדרוש מהם 3 חודשים חינם שזה פחות מהנזק שנגרם לי. נראה אם הם מספיק חכמים ופרקטיים כדי להענות לדרישתי ולא להפסיד אותי כלקוח
למשל, מנוי מינימאלי בבזק ונתב DUAL WAN, או נתב שמאפשר גם חיבור לדונגל USB סלולאר לתוכנית DATA 3G (מה שאגב, יכולתם לבצע במקום ע"י חיבור למכשיר סלולארי כHOTSPOT). מוגבל, אבל יותר טוב מכלום.
אם יכשלו, הם גם מתאמים לך ביקור של משמר שטח לבקשתך ("לקחת ציוד"), שינסה את שלו בביקור בית... בכל זמן התהליך הזה אתה לא משלם! אז הנה החודשיים חינם שלך... ראש "גדול", אמרנו? כן, שלך...