הזמנתי בסופהשבוע אינטרנט 500 מגה ב 79 לחודש ל 3 חודשים
ואח"כ 119 לחודש. (לא לשכוח ספק אינטרנט של 25-35 ש"ח לחודש בהוטנט)
ועוד 11.90 על ראוטר. (כלקוח חדש), לא לשכוח דמי התקנה של 10 ש"ח.
הודעתי למוקד - או שהם יורידו את מחיר הראוטר (ראוטר בחינם) או שאני מבטל את העסקה ומתלונן ברשות לסחר הוגן.
הסכימו לתת לי ללא עלות ראוטר.
מצד שני, אני לקוח קיים.
התקשרתי היום לבקש שדרוג ל 500 מגה.
אמרו לי, יעלה לך עוד 40 ש"ח.
אמרתי שזה יקר מדי.
חזרו עם הצעה - 75 לחודש ל 3 חודשים ואח"כ 99 לחודש ל 9 חודשים אבל 99 דמי התקנה.
אמרתי שאני מתנתק כי יש לי כלקוח חדש דמי התקנה של 10 ש"ח.
חזרו אלי ונתנו
1. התקנת הוטבוקס 4 בחינם
2. תשלום חודשי של 99 ש"ח למשך שנה, חודש ראשון בחינם.
ביטלתי באותה שיחה את ההזמנה כלקוח חדש.
עכשיו הבעיה שקיבלתי סיכום עסקה שבו מופיע תשלום של 128 לחודש. ובנוסף ראוטר ב 11.90.
אני חושב שהפעם אני לא אתקשר.
אחכה שיהיה חיוב שגוי ואז אבקש החזר פלוס 16 ש"ח החזר הוצאות צרכן.