אני פיני,לקוי, עם ילדה לקוייה עם צרכים מיוחדים רכשתי עבורה מכשיר בהגיעה לגיל 9 למצבי לחץ ומשברים בהיותה מחוץ לבית. בנסיבות שהיו התאפשר לי לעשות את העיסקה טלפונית בלבד.המוכרנית שאלה אותי איך אני משלם.משראתה אשתי באתר המכירות 36 תשלומים ללא ריבית הלכתי על אופן תשלום זה דרך החשבון החודשי.לא זוכר שהמוכרנית נקבה במספר התשלומים אבל נניח שכן.אני לא ביקשתי ספציפית 36 תשלומים.יכל להיות גם 10.
קיבלתי במיידי מייל עם חבילת מנוי לילדה שעשיתי אבל שום רקורד שרכשתי טלפון ושום קבלה שבאמצעותה יכולתי לדעת מהו הסכום הסופי לתשלום.
ניסיתי להשיג את שירות הלקוחות אך לא הצלחתי לתפוס אותם ובינתיים הגיע השליח עם המכשיר והילדה,למרות שהזהרתיה,פתחה את הקופסה.
רק אחרי שיחת וואטסאפ בדיעבד,שלקח למוקדנית זמן רב לאתר את עיסקת רכישת הנייד אחרי שטענה שלא קיימת,מצאה את העיסקה ולבקשתי שלחה לי קבלה.(למה הייתי צריך לבקש ולא לקבל מיידית?)
חשכו עיני כשראיתי סכום עם ריבית של 3200+ שח שזוהי ריבית נשך 42% של שוק אפור כהה. מסתבר שמעבר לריבית הבנקאית הוט מובייל מכניסה גם ריבית לכיסה. נציגת החברה סרבה לבקשתי להמיר את אופן התשלום לעיסקת אשראי רגילה.לא גילתה שמץ אמפטיה שהמכשיר נרכש עבור ילדה עם צרכים מיוחדים ומעל לכל לא היה אכפת לה שאני יעזוב את הוט מובייל כפי שהודעתי לה וזה אחרי דאמרה בשיחה קודמת שהיא תעשה הכל לשמר אותנו כלקוחות כי הלקוח מעל הכל.
הטעיית לקוח,זלזול וגזל שאם הייתי בריא אולי היה נמנע כל הארוע הזה.
גם בסניף תל אביב לשם הבאתי את הילדה, מצאתי רק בחורים צעירים שאינני יודע אם יש להם משפחה שהנראות שלהם הייתה מבישה בתור שירות לקוחות בסניף החברה.
כל הארוע מראשיתו ועד סופו מעלה אצלי את ההשערה שהטלמרקטינג טשירות הלקוחות בטלפון ובסניפים הם חברות חיצוניות,אולי עובדי קבלן,שאין להם סנטימנטים לאיש כאשר אינם עובדים ישירים של הוט.משער,לא קובע.
קיבלתי במיידי מייל עם חבילת מנוי לילדה שעשיתי אבל שום רקורד שרכשתי טלפון ושום קבלה שבאמצעותה יכולתי לדעת מהו הסכום הסופי לתשלום.
ניסיתי להשיג את שירות הלקוחות אך לא הצלחתי לתפוס אותם ובינתיים הגיע השליח עם המכשיר והילדה,למרות שהזהרתיה,פתחה את הקופסה.
רק אחרי שיחת וואטסאפ בדיעבד,שלקח למוקדנית זמן רב לאתר את עיסקת רכישת הנייד אחרי שטענה שלא קיימת,מצאה את העיסקה ולבקשתי שלחה לי קבלה.(למה הייתי צריך לבקש ולא לקבל מיידית?)
חשכו עיני כשראיתי סכום עם ריבית של 3200+ שח שזוהי ריבית נשך 42% של שוק אפור כהה. מסתבר שמעבר לריבית הבנקאית הוט מובייל מכניסה גם ריבית לכיסה. נציגת החברה סרבה לבקשתי להמיר את אופן התשלום לעיסקת אשראי רגילה.לא גילתה שמץ אמפטיה שהמכשיר נרכש עבור ילדה עם צרכים מיוחדים ומעל לכל לא היה אכפת לה שאני יעזוב את הוט מובייל כפי שהודעתי לה וזה אחרי דאמרה בשיחה קודמת שהיא תעשה הכל לשמר אותנו כלקוחות כי הלקוח מעל הכל.
הטעיית לקוח,זלזול וגזל שאם הייתי בריא אולי היה נמנע כל הארוע הזה.
גם בסניף תל אביב לשם הבאתי את הילדה, מצאתי רק בחורים צעירים שאינני יודע אם יש להם משפחה שהנראות שלהם הייתה מבישה בתור שירות לקוחות בסניף החברה.
כל הארוע מראשיתו ועד סופו מעלה אצלי את ההשערה שהטלמרקטינג טשירות הלקוחות בטלפון ובסניפים הם חברות חיצוניות,אולי עובדי קבלן,שאין להם סנטימנטים לאיש כאשר אינם עובדים ישירים של הוט.משער,לא קובע.