double pass
New member
הוט סגרה איתי על מבצע - ופתאום החיובים הם בכלל מחברה אחרת
אז אחרי שפניתי להוט ואמרתי שיש לי קשיי גלישה , הם הציעו לי להחליף לי את המודם ולתת לי מבצע חדש, במסגרתו אקבל תשתית וספק, וגם נקסט טיוי בחינם. סגרנו הכל טלפונית (פרטי העסקה מעולם לא נשלחו אלי) ומאז גיליתי שמדובר בחברה עבריינית, אבל אין לי איך לפתור את הבעיה:
החשבונית הבאה שהגיעה היתה בכלל של חברת נקסט טי וי. כל החיוב על האינטרנט עבר לנקסט טיוי. מאחר והחיוב היה מופרז ולא מה שסוכם (סיכום פרטי העסקה מעולם לא נשלח אלי במייל או בדרך אחרת), פניתי להוט אבל שימו לב: הם אומרים: דברי עם נקסט. אז אני אומרת להם: מי זה נקסט, סגרתי עסקה איתכם! תשובתם: בעיה שלך - זה נקסט שחייבו אותך דברי איתם.
בקיצור: הוט העבירו את פרטי האשראי שלי לחברה אחרת ללא ידיעתי או הסכמתי. אני לא מעוניינת לדבר עם נקסט כי מעולם לא דיברתי איתם על עסקה ולכן אין לי מה לבקש לבטל אותה או לתקן את המחיר למה שנסגר בשיחה - כי כאמור שיחה עם נקסט מעולם לא היתה.
מה עושים נגד החלאות האלה??
תודה!
אז אחרי שפניתי להוט ואמרתי שיש לי קשיי גלישה , הם הציעו לי להחליף לי את המודם ולתת לי מבצע חדש, במסגרתו אקבל תשתית וספק, וגם נקסט טיוי בחינם. סגרנו הכל טלפונית (פרטי העסקה מעולם לא נשלחו אלי) ומאז גיליתי שמדובר בחברה עבריינית, אבל אין לי איך לפתור את הבעיה:
החשבונית הבאה שהגיעה היתה בכלל של חברת נקסט טי וי. כל החיוב על האינטרנט עבר לנקסט טיוי. מאחר והחיוב היה מופרז ולא מה שסוכם (סיכום פרטי העסקה מעולם לא נשלח אלי במייל או בדרך אחרת), פניתי להוט אבל שימו לב: הם אומרים: דברי עם נקסט. אז אני אומרת להם: מי זה נקסט, סגרתי עסקה איתכם! תשובתם: בעיה שלך - זה נקסט שחייבו אותך דברי איתם.
בקיצור: הוט העבירו את פרטי האשראי שלי לחברה אחרת ללא ידיעתי או הסכמתי. אני לא מעוניינת לדבר עם נקסט כי מעולם לא דיברתי איתם על עסקה ולכן אין לי מה לבקש לבטל אותה או לתקן את המחיר למה שנסגר בשיחה - כי כאמור שיחה עם נקסט מעולם לא היתה.
מה עושים נגד החלאות האלה??
תודה!