הויכוח בין יוסי לשי

הויכוח בין יוסי לשי

אני לא יודעת את מי אני שונאת יותר, את שי השחצן או את יוסי הקשקשן. אבל ברור שכולם יצאו להגנת שי, כי הוא יותר חזק בוילה. מצד שני, איתי צריך להוריד שיערות מהכתפיים.
 

לב kדום

New member
השי הזה חתיכת חרא

מתנשא, חוצפן, תופס תחת, גס וכוסית שמתעסק כל היום עם השיער שלו.. יאללה שיילך הביתה. אם הוא כזה איש עסקים מצליח למה צריך להתחרות על מיליון?
 

עופיון

New member
זה ממש מרגיז שכולם נטפלים ליוסי

הוא בן-אדם חביב, למרות שהוא לא פלצן משכיל כמו חלק מדיירי הבית, או איש עסקים שחצן כמו שי. שי שתלטן ועושה פילים מזבובים. הוא מוכן להתווכח על כל דבר כאילו חייו תלויים בכך! הלו, תרגיע! זה רק משחק!!! והשערות על הכתפיים אכן מזעזעות!
 

Lady in red2

New member
יכול להיות באמת שאיתי שווה יותר

ושפרה מתחנפת כל הזמן לכל הבנים. אני באופן כללי לא מצטרפת לזה שכולם אוהבים אותה, וכנראה שזאת רק אני...
 

shy6

New member
חייבים להעיף את שי

יש פה כאלה שרוצים שישאר בשביל שיהיה "אקשן" בוילה, אבל כל מה שהוא יוצר זה לא אקשן אלא רק כאב ראש נוראי, הוא מתנגח ביוסי שהוא מספר סיפורים עם סוף פתוח, הוא מפחד שאנשים יבינו את זה לא נכון וטוחן את הפואנטה שעתיים.. הוא מצטדק ומסרס את כל המשחק, אם שי יעוף יהיה הרבה יותר אקשן, ואקשן אמיתי ואיכותי,לא כאב ראש בדמוי אקשן.
 

אריאל5

New member
בדיוק הפוך

יוסי הוא עם השטויות וגם תככן ואיש מגעיל שי קצת שחצן אבל לפחות איש אמת
 
../images/Emo45.gif שי קרציה - לא סותם את הפה!

קרן מעצבנת, שפרה ונעמה מתנשאות כל אחת יותר גרועה מהשנייה, עינב מסכנה - אבא שלה (כמה שהוא חמוד) לא נותן לה להשתחרר והיא רק מפסידה מזה, ג'ני סתמית ולא ברורה, ונסה חמודה, רנין היתה חמודה עד שלכלכה על אנשים בשטויות, דברים בכלל לא נכונים ואפשר להגיד אותם עליה באותה מידה, אשר חמוד, ערן ילד קטן, איתי לא ברור, ליאון מותק!!! בוריס מיותר, מיקי לא חכמה במיוחד, צבר עוד יפתיע!
 

MineraL

New member
הכי קטע

שכולם מתים להעיף אותו אבל הוא לא יעוף כי הוא 100% אקשן.
 

יוליקה

Member
מנהל
להעיף את שי?? רק את יוסי!!!

הוא לא במנטליות שלהם!!! הוא לא בגיל שלהם!!! הוא לא מדבר בשפה שלהם!!! הוא נטע זר בכל החבורה הזאת!!! ושיקח איתו גם את הבת שלו!! והכי הכי יוסי צבוע בעבוע צבוע: הוא ביקש להדיח את שי ואת קרן ועכשיו הוא נידבק אליהם - יעני חברים אפילו שמתווכחים..... שי אחלה בחור!! הוא ישראלי אסלי!! ובכלל איך שיפרה התברגה לתוך רשימת ההדחה?
 

shy6

New member
להשאיר את יוסי כי

הוא לא במנטליות שלהם!!! הוא לא בגיל שלהם!!! הוא לא מדבר בשפה שלהם!!! הוא נטע זר בכל החבורה הזאת!!!
 

MineraL

New member
התכוונתי שהם רוצים להדיח את יוסי

אבל לפי דעתי הצופים לא ידיחו אותו כי כיף לראות אותו רב איתם
 

aשרון

New member
נכון , וואיי........

איתי באמת צריך להוריד שיערות מהכתפיים, חשבתי שרק אני חושב ככה . הם לא יצאו להגנת שי בגלל שהוא החזק בווילה, אלא בגלל שיוסי העמיד את עצמו מולם ואמר להם בפרצוף אני משחק איתכם, אני לא אחד מכם, ואני כאן כדי לסכסך ביניכם, בדרכו המבזה והמעצבנת. למרות שיוסי מתסיס את העניינים, הוא חייב ללכת, א' בגלל שהוא בגד בקבוצה ועוד העיז לסחוט אותם (עיין ערך הכספת). ב' הוא מעכר את האווירה בית (לא משנה אם זה ריאליטי ועד כמה הוא מסכסך, מה שמעניין זה לראות את יפי הנפש אוכלים אחד את השני בסופו של דבר). ג' יעשה טוב לבת שלו אם ילך, הוא רק מזיק לה וגורם לה להתרחק מהאחרים. יוסי הוא חתיכת אגואיסט, שם את טובתו האישית לפני טובת הבת שלו ובגלל זה הוא צריך ללכת.
 

u r a n i a

New member
כיביתי - שי עושה לי כאב ראש../images/Emo122.gif

חיצונית הוא דווקא מאוד הטעם שלי, אבל שיהיה יפה וישתוק קצת איתי - דחוף להוריד שערות מהכתפיים
שיתחילו כבר לזרום ויפסיקו להיכנס ביוסי - בינתיים אף אחד לא תורם שם לאקשן חוץ ממנו
 

u r a n i a

New member
חבל שאנחנו לא יכולים להעביר מסרים לאנשים שם

שיהיה להם טיפה מושג מה אנחנו חושבים עליהם ועל איך שהם מתנהלים...
 
למעלה