הוי דנה דנה....

Charlie

New member
הוי דנה דנה....

יסלח לי הבגיניסט, אבל אם את מחפשת אהבת א"י, מלחמה ואמונה ללא פשרות על שלמותה של המולדת העברית, אם את מאמינה ששני עמים אינם חיים יחד ולכן לבצע את הטרנספר - מה את עושה בליכוד? הוא לא "הפך" רכרוכי בחודשיים האחרונים - הוא ככה היה כמעט תמיד. לכן, תשקלי שנית. אני חושב שאם את מחפשת פעילות ואידיאולוגיה - מולדת זה המקום שלך. תאמיני לי, אני חבר הליכוד לשעבר וכיום במולדת. אבל, אם את חושבת להתעסק בפוליטיקה נטו, להיות עסקנית, ולא כלכך משנה לך האידיאולוגיה וכו´ - תתפקדי לליכוד. מקום מצויין לעסקנות! יש לי חבר שהתפקד לפני מספר שבועות לליכוד. שאלתי אותו למה, הרי הוא לא אוהב את הליכוד - ומה הוא ענה? "קשרים, קומבינות וג´ובים יהיו לי רק בליכוד, לא אצלכם במולדת. " מה שנכון, נכון. דנה - מולדת היא הבית של כל אלו שמאמינים בשלמות הרץ ובהיפרדות העמים. אם את מאמינה בכך - אל תשקרי את עצמך - הצטרפי לתנועת מולדת.
 
כמה דברים... (ולדנה)

1. תיתחדשו על הפורום החדש... 2. אני מסכים בזאת אם צ´רלי, למרות שישנם עוד כמה (מעטים) ח"כים טובים בליכוד הם עדיין המוקצים אילו שחוטפים את הניזיפות וכו´... תיצטרפי למולדת מולדת זה הידאולוגיה(+) ליכוד זה עסקנות(.) ולכן אני חושב שאם מה שציינתי הנ"ל מקומך איתנו במולדת... יאיר קלויר (הייתי בליכוד ועזבתי אותו מכיוון שהרגשתי שהם מעבדים מהידאולוגיה שלהם)...
 
כל האנשים האלה יחזרו לליכוד

גאולה כהן עזבה וחזרה. כולם יחזרו. כי הליכוד זה כמו אמא. אתה יכול לכעוס עליה, אתה יכול לנסות לשנות אותה, אתה יכול לברוח מדי פעם מהבית כשהיא מרגיזה אותך. אבל כל עוד היא לא חצתה קווים אדומים (והליכוד עוד לא עשה זאת), תמיד תחזור אליה הביתה. זה מה שיפה בליכוד- משפחה עם שרשים חזקים וארוכים.
 
אל תקשיבי לו

הליכוד מאמין ששני העמים יכולים לחיות יחד, וזה מה שיפה בו. הפיתרון שהוא מספק הוא ריאלי יותר מזה של מולדת. הערבים לא יעזבו בקלות, אבל יסכימו לקבל אוטונומיה שתאפשר לנו לחיות יחד בשלום. וגם אם דעותייך ימניות משל הנהגת הליכוד- יש מקום בליכוד לכל הדעות. גם אני ימני יות, ומנסה להשפיע מבפנים. עסקנות? נכון, יש אצלנו, ויש בכל מפלגה. אין מה לעשות, זה חלק מהמשחק הפוליטי. אבל אפשר להשפיע ולהפחית את זה. והכי חשוב: בליכוד מתבצעת קבלת ההחלטות והוא יהיה קים לטווח ארוך. מולדת תיטמע כנרה באיזשהו שלב במפלגה אחרת, כי היא היתה בנויה על האישיות הכריזמטית של גנדי ז"ל. כך קרה גם לצומת: ברגע שרפול נמוג, היא התמוטטה. הישארי עימנו, אל תתחרטי. זה יפגין חוסר החלטיות, וזו תכונה שאינה טובה לאיש המחנה הלאומי.
 
למעלה