הוי לא!!! ההודעה שלי בשער של תפוז..

כן , אבל...

עכשו יכנסו כל מיני אנשים עם כל כך הרבה דיעות וכבר קיבלתי מליון מסרים מאנשים שאומרים לי תעזבי אותו , תזרקי אותו וכו...
 

גלית333

New member
תסנני.. זה רק ישגע אותך, עזבי

גם כך רק את יודעת מה עובר אצלך באמת. כמה שתכתבי ותקבלי את כל התשובות שבעולם את היחידה שתחליטי בסוף. עזבי, שומדבר.
 

mika31

New member
את לא זורקת ולא עושה כלום

תחזיקי מעמד. אל תשכחי שכולנו מייעצות לך מהצד השני... רומן מהצד/בגידה =פנטזיה. בסופו של דבר הוא חוזר הבייתה כל יום...אליך. גם אני נסחפתי להרפתקאה עם מישהו( מהעבודה.) כבר חודשיים (גם הוא וגם אני נשואים). אני עד היום לא מאמינה שהגעתי לזה בכלל אבל אני אוהבת עדיין את בעלי קשה לי לתפקד מצפונית אבל אני ממש לא חושבת לפרק את המשפחה בשביל זה...לבגידה שלי אין שום משמעות ולא מעורבת בזה אהבה...רק קצת רענון של הריגושים שלא חוויתי זמן רב אני מניחה שככה זה אצל הגברים,אפילו קצת פחות מסובך...אנחנו הנשים מערבות קצת רגש אצלם כמעט ואין...בסוף הוא חוזר אלייך. תשמעי מה תעשי: תתחילי לטפח עצמך יותר. פלרטטי קצת עם גברים אחרים (זה יעזור לך) אם את עובדת מחוץ לבית...שפרי את את הלבוש שלך תתחילי ללכת עם חולצות קצת יותר חשופות.. תגבירי את היציאות מהבית בערבים...תפגשי חברות (בלעדיו) תוך זמן קצר את כבר תבחיני בתגובה שלו כמובן שאת תזכי להרבה תשומת לב מהסביבה זה יעודד אותך והוא יתחיל קצת.... להתעורר.
 

mika31

New member
תה ירוק...יש לי שאלה אלייך....

האם בגדת בו בעבר? את מסוגלת לעשות זאת? ראיתי את שאלתך בפורום האם להתעמת עם המאהבת... לדעתי את לא צריכה...זה רק יתסיס את העניינים. מספיק שתשדרי מסרים לא ברורים שאת יודעת...
 
למיקה...

מעוךם לא ידעתי גבר אחר מלבד בעלי. ואני לא רואה את עצמי שוכבת עם גבר אחר...כרגע. עד שהחברים כאן יצליחו "לקלקל" אותי..
 

mika31

New member
ראי את התגובה שלי למעלה

לגבי מה שכתבת על כך שאת מקבלת מסרים "תזרקי אותו "וכו'... שורה תחתונה את כאן בפורום...מחפשת נחמה בסוף את תמצאי כאן נקמה...זה יכול לקרות.
 
למיקה...

מעולם לא ידעתי גבר אחר מלבד בעלי. ואני לא רואה את עצמי שוכבת עם גבר אחר...כרגע. עד שהחברים כאן יצליחו "לקלקל" אותי..
 
למעלה