אם זה פתרון כ"כ זמני...הוספת מסילה שלישית באיילון
כתבה מעניינת מעיתון הארץ: שימו לב שהמסקנה הסופית שיש צורך בתכנון מסילה רביעית...
שלום לאיילוןאם זה פתרון כ"כ זמני...
שיספיק רק עד 2010 עדיף כבר שלא לעשות אותו. לא יותר זול לעשות מנהרה בקטע הזה?
מנהרת החשמל,שלום לאיילון
גם אני תומך בכריית מנהרה מתחת לשני המסילות הקיימות להגיע לארבעה מסילות, יש את הטכנולוגיה, ראו פרוייקט מנהרת חברת החשמל מתחת לשדרות יהודית ומתחת לאיילון, המנהרה נכרתה מתחת לאיילון, (חמישה נתיבים לכל צד, שתי מסילות ונחל) בלי לפגוע בתנועה ומבלי שמירב האזרחים מודעים לפרוייקט, יש לאורך איילון ודרך פ"ת כמה פרוייקטים של כריית מנהרות לצרכים שונים. כל הקסם באיילון הוא במראהו הנוכחי. אולם אם כבר הסטת הנחל לים למטרת רכבת אז זה הרע במעוטו, ממש נבהלתי שקראתי את החלק הראשון של הכתבה לוויתור על הנחל עבור נתיבים לכלי רכב. יש מנהג לרשויות שלנו לטעות ולשלם ביוקר כאשר הגעו מיים עד נפש.
מנהרת החשמלמנהרת החשמל,
מישהו מוכן לספק קצת פרטים נוספים בנושא ? היכן המנהרה נמצאת בדיוק, למה היא משמשת (חיבור של מה ומה)
בטוח=בטוןמנהרת החשמל
מתחילה מתחילה מהמתחם החדש של חברת החשמל בר"ח החשמונאים, מחבר את הגדה המערבית עם הדגה המזרחית של איילון, תחת שד´ יהודית ואיילון, ניתן ללכת לאורך כל המנהרה, שיטת הכריה עד כמה שידוע לי היא דחיסת פקעות בטוח אחת אחר השניה. דרך אגב באותה שיטה נבנה המעבר התת קרקעי לתחנת האוניברסיטה שנמצאת באמצע הכביש. עכשיו באותה שיטה נבנאת מנהרה תת קרקעית ממגדל הממשלה שנבנה סמוך לגשר קפלן לשדרה מציד השני של דרך פ"ת.
הגענו לסוףאם זה פתרון כ"כ זמני...
שיספיק רק עד 2010 עדיף כבר שלא לעשות אותו. לא יותר זול לעשות מנהרה בקטע הזה?
טוב תשמע...הגענו לסוף
והנה תושבי המרכז מקבלים אגרוף בפנים "האיילון מוצה" חבל שלא חשבו על זה לפני שהתחילו לבנות מסביב מבלי להתחשב בכלום מבלי לנסות להסתכל עוד 10 או עוד 20 שנה קדימה העיקר לתת אישורי בניה ולעשות תחרות עם הערים בסביבה מי יבנה יותר (גבוה?) מה יצא בסוף? האזור כולו נבנה....האיילון נבנה ונסלל...מה עכשיו? מה יהיה בעוד 30 שנה? יחפשו דרך להזיז את מגדלי עזריאלי מערבה? זה לא רק במרכז, זה בכל הארץ....בכל הארץ לא נעשה תכנון מוקדם ומחשבה לעתיד בכל הקשור בתחבורה...בגלל זה אנחנו מוציאם את עצמנו מתמודדים עם "פתרונות זמניים" כהגדרת הכותב ב"הארץ" אז ייבנו צינור....ומה יקרה בזמן הצפה וכמות המים תהיה מעבר לקיבלת ההזרמה של הצינור? הכל שוב יעלה וגרוע מכך....במקום לסתום רק את המסילות הוא יסתום גם את הכביש משני הצדדים ואז מה יהיה?.... שאלה טובה..... כביש לא בונים ליד (בתוך) נחל, כנראה לא למדו את זה עם כביש הערבה, ולא למדו את זה עם נחל באר שבע איפה היו כל חכמי חלם של האיילון כשנחל באר שבע עלה על גדותיו וסחב איתו את כל גשר הבטון המזויין האימתני שחצה אותו? המים יותר חזקים מכל גשר, מכל מבנה, מכל צינור, אפשר לנסות להתמודד איתם, אפשר לנסות להשתלט עליהם אבל אי אפשר להיות חכמים וגיבורים על הטבע וברגע שהטבע והמים יהיו רבים מקיבולתו של יציר האדם (הצינור) הם יעלו למעלה ויציפו ויסחפו כל דבר שיקרה בדרכם
ובכלל...טוב תשמע...
קצת הגזמת. האיילון לא מוצה כ"כ מהר. יש מקומות בעולם (בנגקוק והונג קונג למשל) שעל כביש ברוחב של איילון עוברות פי 5 מכוניות... וזה עם מנהרות ומפלסים עליונים. אני חושב שצריך להתחיל לחפור עכשיו...
אני הגזמתי?טוב תשמע...
קצת הגזמת. האיילון לא מוצה כ"כ מהר. יש מקומות בעולם (בנגקוק והונג קונג למשל) שעל כביש ברוחב של איילון עוברות פי 5 מכוניות... וזה עם מנהרות ומפלסים עליונים. אני חושב שצריך להתחיל לחפור עכשיו...
ברור שמסילה רביעית היא חובההוספת מסילה שלישית באיילון
כתבה מעניינת מעיתון הארץ: שימו לב שהמסקנה הסופית שיש צורך בתכנון מסילה רביעית...
תוכן הכתבה!!הוספת מסילה שלישית באיילון
כתבה מעניינת מעיתון הארץ: שימו לב שהמסקנה הסופית שיש צורך בתכנון מסילה רביעית...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.