במבנה של הקו - זו תחנה מאד הגיונית והיא תיתן חיבור ל 950 וקווים בינעירוניים ארציים נוספים. יתכן שעם פיתוח תחנת הרכבת תעופה בצומת אל-על יש מקום למסוף או כבישי שירות שיאפשרו עצירה והחלפה בטוחים יותר באזור. אישית אני מעדיף רכבת או אוטובוס מטרמינל 3, אך נהגתי דרך צומת אל-על עם רכב שכור (השילוט המטעה לתל אביב אחרי אי התנועה שחוסם את הפנייה לא עוזר)
לפי גוגל יש לקו עצירות לילה בכיוון דרום. יתכן שזה קשור לשעות פעילות השדה, אבל צומת אל-על היא מוקד בינעירוני חשוב וטוב שיהיה לה קישור לבאר שבע.
צירפתי את מסלול הקו בתל אביב. החסרים אוטובוסים במסגר ? אין שם רק"ל? ריבוי תחנות על אוטובוסים בינעירוניים זו חולשה של המערכת בארץ. ראיתי שבערים כמו באר שבע וקריית גת יש לקו כ 5 תחנות בכל אחת. נתב"ג היא מקרה מיוחד של הגעה לטרמינלים (כשיהיה רק"ל פנימי כלשהו עדיף שיעברו אליו), מאד בעייתי לעשות שירות בינעירוני מאסף עם יותר מ 2-3 תחנות בעיר.