הופאון לא נותן לתקף תוך 5 דקות

עליתי על קו 23 בתל אביב ואז ראיתי את 238 ועליתי עליו בתחנה הבאה. ביישומון הופאון לא הייתי יכוח לתקף את קו 238 כי עוד לא עברו 5 דקות. יש דרך לעקוף את המגבלה הזאת?
 

מוישי67

Active member
עליתי על קו 23 בתל אביב ואז ראיתי את 238 ועליתי עליו בתחנה הבאה. ביישומון הופאון לא הייתי יכוח לתקף את קו 238 כי עוד לא עברו 5 דקות. יש דרך לעקוף את המגבלה הזאת?
עד כמה שאני יודע, הוא מציג התראה שעדיין לא עברו 5 דקות, אבל אתה יכול ללחוץ על "נסיעה חדשה" ולתקף שוב
 

Ccyclist

Well-known member
עליתי על קו 23 בתל אביב ואז ראיתי את 238 ועליתי עליו בתחנה הבאה. ביישומון הופאון לא הייתי יכוח לתקף את קו 238 כי עוד לא עברו 5 דקות. יש דרך לעקוף את המגבלה הזאת?

איך האפליקציה מגבילה מעבר מקו לקו ? נראה שתיכנתו אותה אנשים שלא נוסעים בתח"צ.
 

מוישי67

Active member
איך האפליקציה מגבילה מעבר מקו לקו ? נראה שתיכנתו אותה אנשים שלא נוסעים בתח"צ.
היא לא מגבילה מעבר.
היא לא מאפשרת להוסיף נוסעים נוספים באמצע הנסיעה (אם רוצים לשלם 2 נוסעים ביחד - חייבים לבחור בהתחלה כמות נוסעים-הוראה של משרד התחבורה).
ולכן, כשמתקפים שוב בטווח זמן קצר, האפליקציה מניחה שמנסים להוסיף נוסעים נוספים, ולכן מציגה התראה שאי אפשר להוסיף נוסעים נוספים במהלך הנסיעה.

לא יודע לגבי המתכנתים שם היום, אבל המייסד היה נוסע בתח"צ, וזו הסיבה שהאפליקציה הזאת נוחה יחסית.
 

Ccyclist

Well-known member
היא לא מגבילה מעבר.
היא לא מאפשרת להוסיף נוסעים נוספים באמצע הנסיעה (אם רוצים לשלם 2 נוסעים ביחד - חייבים לבחור בהתחלה כמות נוסעים-הוראה של משרד התחבורה).
ולכן, כשמתקפים שוב בטווח זמן קצר, האפליקציה מניחה שמנסים להוסיף נוסעים נוספים, ולכן מציגה התראה שאי אפשר להוסיף נוסעים נוספים במהלך הנסיעה.

לא יודע לגבי המתכנתים שם היום, אבל המייסד היה נוסע בתח"צ, וזו הסיבה שהאפליקציה הזאת נוחה יחסית.

לפי גוגל מרק"ל הדווידקה ליפו מרכז לוקח דקה. מיפוי מרכז לתחנה הראשונה על שטראוס לוקח כדקה, כנ"ל לתחנה האחרונה במלך ג'ורג'. אם הנוסע מתקף תוך כדי הנסיעה ברק"ל זה יכול לצאת אפילו דקה וחצי בין תיקוף לתיקוף בהחלפה בין הרק"ל לקווי ה 7X, החלפה מאד מרכזית ברשת הירושלמית.

אפליקציה שבנויה כדי למנוע דבר בסיסי כזה מאד בעייתית בעיניי. למה שנוסע יצטרך לוותר על אוטובוס ולהמתין 3 דקות נוספות (ובתדירויות הנהוגות בארץ - למעלה מכך) לאוטובוס הבא ?

האפליקציות מבוססות על זיהוי QR כך שהן יודעות שהתיקוף השני הוא באמצעי תחבורה אחר מזה שבוצע בו התיקוף הראשון. אין כאן את המרכיב של תשלום על נוסעים נוספים בתחנת ביניים.
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20241112_144028_Maps.jpg
    Screenshot_20241112_144028_Maps.jpg
    KB 282.1 · צפיות: 0
  • Screenshot_20241112_143901_Maps.jpg
    Screenshot_20241112_143901_Maps.jpg
    KB 453.2 · צפיות: 0

מוישי67

Active member
לפי גוגל מרק"ל הדווידקה ליפו מרכז לוקח דקה. מיפוי מרכז לתחנה הראשונה על שטראוס לוקח כדקה, כנ"ל לתחנה האחרונה במלך ג'ורג'. אם הנוסע מתקף תוך כדי הנסיעה ברק"ל זה יכול לצאת אפילו דקה וחצי בין תיקוף לתיקוף בהחלפה בין הרק"ל לקווי ה 7X, החלפה מאד מרכזית ברשת הירושלמית.

אפליקציה שבנויה כדי למנוע דבר בסיסי כזה מאד בעייתית בעיניי. למה שנוסע יצטרך לוותר על אוטובוס ולהמתין 3 דקות נוספות (ובתדירויות הנהוגות בארץ - למעלה מכך) לאוטובוס הבא ?

האפליקציות מבוססות על זיהוי QR כך שהן יודעות שהתיקוף השני הוא באמצעי תחבורה אחר מזה שבוצע בו התיקוף הראשון. אין כאן את המרכיב של תשלום על נוסעים נוספים בתחנת ביניים.
א. כפי שהגבתי לשואל השאלה, עד כמה שזכור לי האפליקציה מאפשרת לבחור שזו נסיעה חדשה, היא רק מציגה התראה ש"אם התכוונת לשלם על נוסע נוסף-אין אפשרות"
ב. במעבר בין רקל לאוטובוס ההודעה הזאת לא מוצגת. התשלום ברקל לא מתבצע בסריקת קוד ואין מקום לאפליקציה להתבלבל ביניהם
 
היא לא מגבילה מעבר.
היא לא מאפשרת להוסיף נוסעים נוספים באמצע הנסיעה (אם רוצים לשלם 2 נוסעים ביחד - חייבים לבחור בהתחלה כמות נוסעים-הוראה של משרד התחבורה).
ולכן, כשמתקפים שוב בטווח זמן קצר, האפליקציה מניחה שמנסים להוסיף נוסעים נוספים, ולכן מציגה התראה שאי אפשר להוסיף נוסעים נוספים במהלך הנסיעה.

לא יודע לגבי המתכנתים שם היום, אבל המייסד היה נוסע בתח"צ, וזו הסיבה שהאפליקציה הזאת נוחה יחסית.
אז מדוע שלא יתכנתו שלא יהיה אפשר לתקף על אותו קו בלבד עוד נסיעה, אך בקו אחר כן יהיה ניתן? הרי בקו אחר זה שקוף שאתה לא מתקף בשביל אדם אחר אלא בשבילך, כי התיקוף הפיזי נעשה כשאתה עברת לקו אחר.
 
למעלה