הופעה ב"שמיים" - 24.08.2010

הדסי 26

New member
הופעה ב"שמיים" - 24.08.2010

בס"ד בוקר טוב :) איזה בוקר מאושר, היתה אתמול הופעה כזאת טובה ומיוחדת ... ישתבח הבורא :) אז נתחיל כרגיל בהודיה לבורא עולם, ליסמין ולשלג על הכרטיסים :) ההופעה כמו שאתם יודעים אולי היתה של מאיר עם הרב גיסין, שזה אחד מהשליחים של מאיר אל עולם התורה הקדושה, כפי הנראה. היו כל פעם כמה שירים, פיוטים בלבד ו"שער הרחמים" ("שיר שנכתב בארבע דקות, זה לא אני כתבתי..", כמה צניעות...), "גשם" (כמובן), ירושלים ("שנכתב לפני המון שנים") ו"כמו אגם רוגע" (הדרן - מדהים , מדהים , מדהים). איך אמרה מישהי בקהל בסוף "אל תפסיק, אתה ממיס לנו את הלב".. אתם יודעים יש משפט במשלי שאומר "דבש מצאת אכול דייך פן תשבענו והקאתו", אני לא יודעת איך זה שככל שאני הולכת ליותר הופעות של מאיר מה שבא לי זה רק ללכת ליותר הופעות ולחכות רק לפעם הבאה ... אתמול ישבתי קרוב קרוב ("..להרגיש.."), וראיתי את כל ההבעות פנים ואת כל הרגש והעדינות שיש בו, זה פשוט כזו רכות... חוץ מזה שאני מין הסתם לא מחדשת שום דבר לאף אחד, אבל פתאום נפל לי האסימון בקשר לעד כמה שהוא גיטריסט ענק, זה נורא בולט כשהוא בלי מלווים נוספים... (על הווקליות אני לא מדברת כי כבר ממש אין לי מלים) מה עוד?- הלוואי שהיה יותר מלל, למרות שכמו שהוא אמר אתמול "מה אפשר להגיד אחרי כאלה שירים".. ואיזה כיף זה "לשמוע שיר ולהרגיש שזה בדיוק מה שרציתי להגיד.. אפילו שזה נכתב לפני יותר מאלף שנים".. ואני חושבת שבעיקר בזכות מאיר אני בכלל מתחברת לשירים האלה, ומרגישה שזה מה שרציתי להגיד, ושבאמת כמו שהרב גיסין אמר הניגון תפקידו לחבר בין המלים לשומע... מה שאומר שמאיר יודע את הייעוד שלו בעולם ומבצע אותו בכזה חן, שאם לא הייתי כל כך אוהבת אותו הייתי נורא נורא מקנאה.. :) אז כמו בתפילה, להבדיל, היו לנו כאן הודיה ושבח, אז נמשיך בבקשה... השם תעשה בבקשה שהאדם המדהים הזה ימשיך לעשות בדיוק מה שהוא עושה ובאותו הקסם, ותשמור עליו תמיד, הוא כל כך משמח אותי.. ושוב תודה לשלג המקסימה, שסוף סוף יצא לי להחליף איתה כמה מלים (יום אחד אנחנו נשב לקפה עם חלב!!) וליסמין שעדיין לא זכיתי (כנ"ל :). נו וכמובן למאיר, שממיס לי את הלב בפשטות שאני אפילו לא מתחילה להבין.. שיהיה יום טוב, סליחה על הרגשנות..
 

ms pizza

New member
מדהים-מדהים-מדהים

איזה כייף ואיזה יופי !! תודה רבה על הסיקור המרגש ( אני מתה על סיקורים מהלב!!) ויאללה תיפגשי גם איתנו... שבת שלום !!
 

חמדמדת1

New member
איזה כייף-תודה רבה!!

ו..רגשנות זה הכי כייף !! אגב סיוון רהב מאיר דיברה על ההופעה הזאת היום ואמרה שהביצוע של גשם הותיר אותה ללא מילים- ושזה היה כ"כ מדהים !! שבת שלום
 

איף

New member
הדסי את מרגשת ../images/Emo24.gif

תודה מכל הלב על הסיקור היפהפה הזה! איזה כיף לקרוא שכל כך נהנית והתרגשת מההופעה. יש גם משהו בתקופה הזו שגורם לפיוטים האלה ששמעת להיות הרבה יותר עוצמתיים...לדעתי בכל אופן.
יום אחד גם את ואני ניפגש על איזה כוס קפה עם חלב. אולי בכלל בקרוב יהיה מפגש פורום וכולנו ניפגש. ובינתיים....שבת שלום!
 
למעלה