הופעה של the gladiators

נמרורית

New member
הופעה של the gladiators

הגלדיאטורס מגיעים לארץ להופעות בזאפה. נשמע כמו חדשות טובות, אבל מועדון הזאפה דורש 170 שקלים לכרטיס! וזה לא טעות כתיב! מישהו שמע על מקום אחר שהם יופיעו בו? או על כרטיסים מוזלים?
 
אין מקום אחר נכון לעכשיו

והמחיר, אומנם יקר ממה שקהל היעד הממוצע רגיל לשלם, אבל בנסיבות המקרה אני ממש לא יכול להגיד עליו שהוא מופקע! אל תשכח שמדובר בחתיכת הפקה, להביא 11 ג'מייקאים לשתי הופעות אינטימיות יחסית, כשאתה עומד מהם ממש מטרים ספורים. זו חוויה שבהחלט שווה את המחיר לפי דעתי..
 

נג היפה

New member
אז...

למה לא מוסיפים עוד איזה הופעה או שתיים במקומות אחרים בארץ, ככה על כל הופעה המחיר יהיה זול יותר מה שיגרום ליותר אנשים לבוא? סתם רעיון
 

DuBsYs

New member
אם הבנתי נכון אז

הגלאדיאטורס נמצאים בטור באירופה והלו"ז שלהם צפוף ביותר, העלויות הגבוהות של ההפקה (והרצון של המארגנים לא לצאת בהפסדים על הערב) גרמו לזה שיהייו רק שתי הופעות באמצע השבוע במקום קטן ובמחיר הגיוני לגמרי להופעות מחו"ל. שימו לב שלא מדובר בסט של DJ שמגיע לבד או בזמר אחד שמנגן עם נגנים ישראלים (ולכן עלויות ההפקה יורדות פלאים), מדובר בהפקת יבוא של 11 אנשים. אם זכור לי ההופעה של זיגי עלתה קצת יותר ולא זכתה לכ"כ הרבה קיטורים לגבי גובה המחיר. ולא, אני לא מוכר כרטיסים במוקדמת / מופיע באותו ערב, אבל אני ממש ממליץ לכולם להגיע להופעה, ואם הבנתי נכון, במידה והערב הזה יצליח תצפו לעוד הרבה דברים גדולים! שיגיעו לארץ!!!
 

נג היפה

New member
לא קיטרתי

לדעתי זה מחיר נורמלי להופעה וההסבר שהבאת פה הוא בהחלט מספק.. פשוט חשבתי על האופציה של עוד הופעות.
 
כרטיסים מוזלים יותר..

אומנם 15 ש"ח פחות, אבל מוזלים יותר
אפשר להשיג אצלי 054-4945522 שיהיה אחלה של יום -כשף!
 

annafff

New member
../images/Emo207.gifיש לי שאלה בקשר להופעה...

יש לי שתי בנות דודות שנורא נורא רוצות ללכת להופעה! אבל הן בנות 14 ו10 זה נראה לכם בסדר? כי זה מועדון ומקום קטן יחיס להופעה כל כך גדולה אז לא יודעת מה יהיה שם.... רציתי באמת לדעת מה אתם חושבים? כי הן נורא נורא רוצות לבוא! אז אמרתי להן שאני אברר אם זה בסדר... מחכה לתשובה!
אנה.
 
בסדר זה בטח בסדר

השאלה מאיזו בחינה... הגבלת גיל בטוח לא תהיה שם. אם יהיו להן חברות לשחק איתן באירוע זו כבר שאלה אחרת, והתשובה אליה היא כפי הנראה לא. באירועים פתוחים כמו ההופעה של בוג'ו שהייתה בפלמחים לפני שנתיים או ההופעה של זיגי לפני כמה חודשים ראיתי הרבה ילדים ומשפחות. הזאפה לעומת זאת מקום קטן יחסית ודחוס, אפוף עשן ואלכוהול(עוד בעיה שאני לא יודע אם תאפשר כניסת הבנות דודות). ממליץ לך להתקשר לזאפה ולבדוק(ואח"כ להתקשר אליי ולהזמין כרטיסים
)
 

נג היפה

New member
../images/Emo207.gifהמלצות לשירים של Gladiators

למי יש? או אלבום שלהם שהוא ממש אוהב...
 

Carcass

New member
האלבום המועדף עליי שלהם,

זה The Gladiators - dreadlocks the time is now
 

annafff

New member
גם שלי, זה אלבום כזה פיצוץ!

כל שיר שם הוא פשוט מעלף!!!!! אני יכולה לשמוע את האלבום הזה כל היום בלי הפסקה!
 
למעלה