הופתעתי לראות שמחקתם את ההודעות שלי ->

  • פותח הנושא mtb7
  • פורסם בתאריך

mtb7

New member
הופתעתי לראות שמחקתם את ההודעות שלי ->

על בתי המלון בעיר. אני מבינה שזה פורום לאילתים אבל אני חושבת שהנושא חמור וחשוב לידיעת הציבור (גם האילתי) כי מן הסתם אתם צריכים אותנו בעיר שלכם , שנשלם על הכיסאות ומיטות השיזוף בחוף, במסעדות ובדוכנים בטיילת. חבל שאתם אינטרסנטיים לעצמכם אבל בפורום על אילת אני חושבת שמן הראוי לרשום הכול על אילת. ולשאלתך AdamINC (שגם נמחקה מן הפורום) - ברור שביקרנו בעוד מלונות. בשנים האחרונות אנחנו פעמיים בשנה בממוצע באילת. היינו במלונות מצוינים (4+5 כוכבים) אשר נהנינו מאוד בהם. אף נסעתי עם חברה לפני שנים ושכרנו דירה באילת לכמה ימים ומאוד נהניתי. אבל צריך שכולם ידעו גם את הדברים הפחות נעימים בעיר שלכם. האמת כואבת לפעמים. מקווה שאת ההודעה הזו לא תמחקו. תודה
 

havlaz

New member
מצטער על מחיקת ההודעה

אך מ-2 ההודעות עלו שנאה ונאצה רבים שגובלים (ואולי הם כבר) הוצאת דיבה כנגד אותם מלונות. המצב שתיארת (ובמיוחד מלון קיסר) נשמע חורג מהסביר וגם אם באמת המצב היה כל כך עגום במלונות, נראה לי שבהודעותיך הגזמת. לקבוע כי כל האורחים משלשלים במלון אחד, ובמלון השני כולם חולים נראה לי מופרך מהיסוד. על הרעלות מתלוננים ומשרד הבריאות מיד סוגר את המלון. שוב, ההודעות עברו את גבול הביקורת ולכן הם נמחקו. יש גם דרך להעביר ביקורת על מלון.
 

mtb7

New member
לכתוב את המילים "שנאה ונאצה" - זה הוצאת דיבה.

אם היית מבלה איתנו באותם סופ"ש , גם בתור האדם הכי אפאטי וסבלני בעולם לא היית עובר על זה בשתיקה ואני כן חושבת שיש לציין גם את הדברים הכי קטנים שהפריעו לי באותו נופש וקטעו את ההנאה שחיכיתי לה לאחר 7 שעות נסיעה. אינך יכול לשפוט בתור אחד שלא היה שם. המצב שתיארתי במלון קיסר התחלק בין כל החדרים ולא הכוונה הייתה שכל ה"מפגעים" היו בחדר שלי, מן הסתם. כל אחד מהחדרים שהזמנו "זכה" ל"הפתעה" כזו או אחרת. זה ממש לא חורג מהסביר ואכן המצב עגום. רק לידיעתך שמנהל הקבלה הבטיח לחזור אלי ביום שישי לאחר שידבר עם מנכ"ל המלון על כך שיש לו במלון 10 אנשים שלא מרוצים ודאג לקחת את הנייד האישי שלי- אבל עד היום לא זכיתי לטלפון ממנו.אפילו ששאלתי אותו למה לא חזר אלי במעמד הצ'ק אאוט- דאג להתחמק מהנושא. אין שום דרך נחמדה להעביר ביקורת על מה שעברנו. אם אינך רוצה לפרסם בפורום את הדברים- זו זכותך. אני בכל מקרה הולכת עם זה קצת מעבר לפורומים למיניהם. חבל"ז.
 

havlaz

New member
שוב

כאמור - אני לא יכול לשפוט כי לא הייתי שם, ואני גם לא יכול להגיד אם המצב באמת היה ככה. ולכן, ועקב ה"ערס" הרב בהודעה ובהתייעצות עם תפוז, הוחלט למחוק את ההודעה - שוב, כי איננו יכולים להבטיח לקיום המקרים. לא מזלזל במה שהיה ולא אומר שלא זכיתם ליחס לא טוב, אבל שימי לב להבדל בין ההודעה המקורית להודעה הנוכחית. שם תואר המצב כאילו כל המקרים שפירטת היו בחדר אחד, עכשיו את מבהירה כי מדובר על איסוף מקרים מכלל המלון (מה שהוא יותר הגיוני). כמו כן האם היו 10 אנשים לא מרוצים או 10 אנשים שזכו להרעלה ולשלשולים? מזמין ואך מברך ביקורת. אך גם היא צריכה להיות עד רמה מסויימת. ומכוון שלנו המנהלים אין אפשרות לחקור את המקרים ולהימנע מהוצאת דיבה על בית מלון זה או אחר, נא התחשבותכם בכך שלא ניתן לכתוב כל דבר.
 

mtb7

New member
מעולם לא טענתי להרעלה אלא להרגשה אישית->

שהאוכל במלון הוא זה שגרם לנו לשלשולים. אז אכן היינו 10 אנשים לא מרוצים ורובנו אכן סבלו מכאבי בטן וקיבה רגישה. אני בהחלט אשמח לפנות למשרד הבריאות לחקירה בנושא.
 
למעלה