הופ הופ הופ היום בסלואו משה --->>>

הופ הופ הופ היום בסלואו משה --->>>

יום חמישי ה-1.12 בסלואו משה (המחוגה 4 פלונרטין).. הכנו לכבודכם ערב מיוחד שכולו מוקדש לאדם, מפיק, קומיקאי, צייר, גאון מוזיקלי ששינה ותרם רבות למוזיקה הג'מייקנית דרך עבודה עם בוב מארלי והווילרז ועד אמנים מודרניים! לי סקראץ' פרי צבע את עולם הרגאיי בצבעים פסיכודליים, ומקומו כמלך הדאב ומפיק על אינו מעורער! לפני הגעתו לארץ ב- 8.12 בהופעה יחידה עם מאד פרופסור, בואו לחוויה שתחזיר אתכם לג'מייקה של שנות ה-70'.. 12 Tribes (אייל קונגו) ארמגדון סאונד. ריאליטי (מאיימר) ואבו דובי (Abo dubi) קיצר שווה אחושרמוטה.. כניסה 20 ש"ח-- דרכי הנחה ל- 10 ש"ח.. ערב טוב סאטלה באטלה בואו כל יום חח :) -כשף!
 
יום שישי ה-2.12 בסלואו משה--->>>

מסיבה מבית היוצר של United Roots ב slow משה,פלורנטיין המחוגה 4 ת"א הליין המשובח ואיכותי בלב שכונת פלורנטיין! בואו להישתגע במסיבת רגאי סוחפת יחד עם מאות החברים שרוקדים איתנו כול שבועים,שתיי קומות של רגאי משובח עם מערכת סאונד מטורפת! open doors 23:30 Roots,Dancehall & Dub בשעה 5:30 JUST BOB MARLEY לפרטים: United Roots.walla.com ערב פאנן לכולם.. -כשף!
 
יום שבת ה- 3.12 בג'י ספוט--->>>

ראסטה ליון סאונד בבית החם של החורף, מארחים את יסאיה קרו וחיים לרוז.. משו שורף ככה לחורף.. לפרטים: 054-4945522 כשף!
 
איי מזה??

סורי אבל באמת שלחצתי פעם אחת, זה שהמחשב שלי אההם אההם , לא אשמתי :( אממ.. אבל תמיד אפשר למחוק שניים מתוך השלוש חח.. סורי שוב.. -כשף!
 
יאלללללההה שרשור מסיבות לסוף שבוע

אין לכם עוד מסיבות להוסיף סאטלות?? גוד שבסס :) -כשף!
 
למעלה