הוראה וקידום תלמידים בבית
פעם בכמה זמן אני אנסה לעלות פה סוגיה לדיון, אם אני אראה שיש היענות אני אשתדל להעלות בתדירויות יותר גבוהות.
כמובן שאם יש סוגיה שאתם רוצים שאעלה או רוצים לעלות בעצמכם אתם מוזמנים בכל שלב.
והפעם, סוגיה שעלתה פה לא מעט, והיא העבודה בבית עם ילד/ה שיש לו/ה קושי כלשהו בקריאה, כתיבה, חשבון וכו'.
אחת האימהות של אחד הילדים שאבחנתי אמרה לי "אני לא המורה שלו", אז זה נכון שהיא לא המורה שלו אבל ילדים שמתקשים לפעמים צריכים סיוע ולפעמים הסיוע הפרטני שהם מקבלים בבית ספר או ההוראה המותאמת בבית או כל דבר אחר לא מספיקים ויש דברים שההורים מוצאים את עצמם עושים.
אז רציתי לשאול אתכם מספר שאלות:
האם אתם חושבים שהורים צריכים לקחת חלק בהוראה וקידום הילדים שלהם?
להורים, האם אתם מרגישים שנתנו לכם כלים איך לעבוד עם הילד/ה ולקדם אות/ה? ומה חסר לכם על מנת לעזור להם?
לאנשי מקצוע, האם אתם מדריכים את ההורים לגבי איך לעבוד עם הילד/ה מעבר לשעות שאתם יושבים עם הילד/ה?
והאם בלדעתם בכלל המחויבות של ההורים לתהליך הקידום של הילדים היא רק האחריות להביא אותם לשעה הנכונה של השיעור ולשלם?
ובכלל אתם מוזמנים לכתוב כל מה שעולה לכם בנושא הזה.
פעם בכמה זמן אני אנסה לעלות פה סוגיה לדיון, אם אני אראה שיש היענות אני אשתדל להעלות בתדירויות יותר גבוהות.
כמובן שאם יש סוגיה שאתם רוצים שאעלה או רוצים לעלות בעצמכם אתם מוזמנים בכל שלב.
והפעם, סוגיה שעלתה פה לא מעט, והיא העבודה בבית עם ילד/ה שיש לו/ה קושי כלשהו בקריאה, כתיבה, חשבון וכו'.
אחת האימהות של אחד הילדים שאבחנתי אמרה לי "אני לא המורה שלו", אז זה נכון שהיא לא המורה שלו אבל ילדים שמתקשים לפעמים צריכים סיוע ולפעמים הסיוע הפרטני שהם מקבלים בבית ספר או ההוראה המותאמת בבית או כל דבר אחר לא מספיקים ויש דברים שההורים מוצאים את עצמם עושים.
אז רציתי לשאול אתכם מספר שאלות:
האם אתם חושבים שהורים צריכים לקחת חלק בהוראה וקידום הילדים שלהם?
להורים, האם אתם מרגישים שנתנו לכם כלים איך לעבוד עם הילד/ה ולקדם אות/ה? ומה חסר לכם על מנת לעזור להם?
לאנשי מקצוע, האם אתם מדריכים את ההורים לגבי איך לעבוד עם הילד/ה מעבר לשעות שאתם יושבים עם הילד/ה?
והאם בלדעתם בכלל המחויבות של ההורים לתהליך הקידום של הילדים היא רק האחריות להביא אותם לשעה הנכונה של השיעור ולשלם?
ובכלל אתם מוזמנים לכתוב כל מה שעולה לכם בנושא הזה.