הוראה "מן המוכן"
האם בשעת הרצאה לכתה או העברת שיעור פרטי לתלמיד בודד במתמטיקה כדאי להציג כבר בתחילת השיעור דף מסכם/שקף של הנוסחאות והכללים שיילמדו בשיעור, כדי לחסוך את זמן ההעתקה של התלמיד וכדי שיהיה מרוכז בהסברים, או שעדיף לכתוב כלל אחרי כלל ולבנות את השיעור מלמטה למעלה כדי שהתלמיד יראה איך נבנה השיעור , יעתיק את הכתוב ויבין השתלשלות העניינים ? אודה בעבור רשימת חסרונות/יתרונות קצרה לכל שיטה.
האם בשעת הרצאה לכתה או העברת שיעור פרטי לתלמיד בודד במתמטיקה כדאי להציג כבר בתחילת השיעור דף מסכם/שקף של הנוסחאות והכללים שיילמדו בשיעור, כדי לחסוך את זמן ההעתקה של התלמיד וכדי שיהיה מרוכז בהסברים, או שעדיף לכתוב כלל אחרי כלל ולבנות את השיעור מלמטה למעלה כדי שהתלמיד יראה איך נבנה השיעור , יעתיק את הכתוב ויבין השתלשלות העניינים ? אודה בעבור רשימת חסרונות/יתרונות קצרה לכל שיטה.