הו אה, מי זה בא?! חתיכת ספויילר.

marauders

New member
הו אה, מי זה בא?! חתיכת ספויילר. ../images/Emo58.gif

תאמינו או לא, אבל ידידנו הותיק, דודו של צ'אק הידוע לשמצה בשם ג'ק בס, חוזר בחורף. http://www.tvfanatic.com/2010/12/jack-bass-returning-to-gossip-girl-this-winter/ אישית, לי זה גרם לחייך חיוך גדול כ"כ עד שהלחיים שלי התחילו לכאוב. זה משמח אותי ביג טיים. -דבר ראשון, המכאן נובע הראשון שיש עלה לי בראש הוא שאנחנו הולכים לצפות לכמה סצנות נכבדות שכוללות את צ'אק ובלייר בתוכם. איכשהו, כשהוא מופיע, הוא תמיד משפיע על מערכת היחסים בניהם באופן מובן מאליו באופן כלשהו. מי ייתן וחזרתו לתוכנית הפעם תגרום לאיחוד בניהם, ולא לפירוק נוסף כמו שובו הקודם בעונה שעברה. -דבר שני, כשג'ק בס בסביבה, אנחנו זוכים לקבל את הדרמה הכי חריפה מהתוכנית הזאת. מה שאומר שאני הולכת בחורף הקרוב לחגור חגורת בטיחות בזמן הצפייה בפרק, כי הפיצוץ הולך להיות גדול יותר מקודמו. - הדבר השלישי והכי חשוב, לדעתי זה שבעונה 3 ידו של ג'ק הייתה על העליונה. אין ספק שהוא זה שניצח, בעוד שצ'אק הפסיד עקב זה מכל בחינה אפשרית. וזה תסכל אותי, אהו, כמה שזה תסכל. אני שמחה שנותנים לצ'ארלס שלנו הזדמנות נוספת להראות לג'ק מאיזה חומר בס הוא קורץ. עונה 2, סיבוב ראשון- הניצחון היה של צ'אק. עונה 3, סיבוב שני, ג'ק הביס את צ'אק, ובואו נודה; הביס בגדול. והנה, הגיע הזמן לסיבוב השלישי, האחרון והקובע מבניהם, בו כולנו מקווים שצ'אק יזכה להחזיר לדודו על כל העוול והצער שעולל לו, ויכה אותו עד נוק אאוט אכזרי ומוחלט.
 

spiceupmylife1

New member
../images/Emo45.gif נקווה מאוד !! אחת זה היה עצוב וסופה

של הסדרה לדעתי למרות שלדעתי תהיה עוד עונה ! אני מאוד מקווה.
 

marauders

New member
נמממ..

סופה של הסדרה?! למה? אני לא חושבת ככה. האמת, בדיוק הועלתה השאלה עם תהיה עונה חמישית. למרות הרייטינג הנמוך, היא זכתה באיזה משהו בצפייה של נשים מגיל מסויים עד גיל מסויים עד גיל מסויים, לא ממש הבנתי מה, ולכן רוב הסיכויים שתהיה אחת כזאת. אני מחזיקה אצבעות. אני עדיין לא מוכנה להיפרד מהסדרה הנפלאה הזאת.
 

spiceupmylife1

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo58.gif

התוונתי שאם ג'ק "ינצח" את צ'אק אז כאילו לא יהיה צ'אק ואז "כאילו" לא תהיה סדרה... כי לא יהיה צא'ק ואמן שתהיה עוד עונה גםאני לא מוכנה להפרד..
 

JAP Noa

New member
אבל..../images/Emo58.gif

איך זה מסתדר עם האיחוד הצפוי של דן ובלייר? מי מתאחד עם מי? למה? כמה? אני הכי בעד דרמת צ'אק - ג'ק - בלייר.
 

marauders

New member
חחח, כן, גם לי זה מעלה מליון שאלות. ../images/Emo58.gif

אין לי מושג, רק כתבו שהוא חוזר. הוא יכול לבוא באמצע המערכת היחסים של דן ובלייר, ואפילו להוביל לסיומה על ידי זה שהיא תצטרף עם צ'אק לנהל חזית נגדו, והוא יכול לבוא בסוף מערכת היחסים בניהם. כמובן, שאני רק מנחשת. באחת שיודעת לא באמת אפשר לצפות מה יקרה. בכל אופן, אני מקווה שזה יוביל הפעם לטובה את רצף ההתרחשיות.
 

JAP Noa

New member
הדרך היחידה שזה יהיה טוב..../images/Emo58.gif

זה אם דן ובלייר לא יהיו יחד.
אבל כנראה שג'וש שוורץ לא ייענה לתפילותינו הפעם.
 

marauders

New member
עוד לא אבדה תקוותנו, התקווה בת שנות אלפייםXD

לא, אנשים, אל תתנו לרוח הלחימה שבכם לדעוך! אני צריכה עוד אנשים מסביבי שיאמינו שהתוכנית עוד יכולה לצאת מהטיפשות של הסופרים! XDDD אני מקווה שלדבר הזה יהיה חלק בסיום הקשר המעוות בין בלייר לדן, ובפתיחת אחד חדש והרבה יותר טוב לצ'אק ובלייר. כי זה יכול לקרות. גוש אולי לא נענה לתפילותי הקודמות, אבל מאד כדאי לו שיענה לאלו הבאות כי אחרת הסדרה מתדרדרת כמו הדה או סי! בבקשה, ג'וש, אתה גם הרי יהודי- אז אל תהיה קמצן ותעשה לנו איזה נס קטן לחג החנוכה! בבקשה ממך! תראה איך אני מבקשת יפה. *מחביאה את הסכין למקרה הצורך מאחורי הגב.*
 

JAP Noa

New member
חחח תכל'ס נס חנוכה.../images/Emo58.gif

אני באמת חושבת, שהוא פשוט מפחד. תכל'ס זה הגיוני..זה אולי אחד מרגעי האומייגאד הגדולים ביותר של הסדרה. אם הם אשכרה יהיו ביחד..ודיי נראה לי שנגמרו להם רגעי האומייגאד. כאילו, גם ככה הסדרה נראית כבר כמו הפרסומת של האיידס, כמו שכבר אמרתי. אז מה הוא יעשה עכשיו? הכי חולני שזה יהיה זה אם אריק ודן יהיו ביחד. או אריק וסרינה. או ג'ני ודן. באמת, יותר רגעי אומייגאד הוא לא ישיג. וזה הפיתרון הקל. לספק את הצופים, שללא ספק יש להם תמיד מה להגיד. הבעיייה היא שזה מה שיפיל את הסדרה למטה, כי אחרי זה כבר שום רגע לא יהיה מפתיע יותר. זה יהיה ממש הרוק בוטום. נקווה בשבילו שנשארה עוד טיפת שכל בקודקודו.
 

Born To Try1

New member
זה היה קצת צפוי.../images/Emo58.gif

אמממ תנו לי לנחש....?? הפעם הם יריבו על "תעשיות באס". אה רגע. הם לא עשו את זה כבר?
טוב, אני משערת שהפעם זה יהיה רציני יותר, אולי בהקשר לניהול החברה כמו שהיה בעונה שניה. רק שהפעם אלי צ'אק ישתלט
 
למעלה