הו, איך אהבתי את צח"מ של היום

python 4

New member
הו, איך אהבתי את צח"מ של היום../images/Emo70.gif

ככה בדיוק צח"מ צריכה להראות!
שרון סובלת, ניק מסתובב בלי חולצה ומרביץ לאנשים, ויקטוריה עם שחור בעיניים צועקת על שרון שתפסיק להתנהג כמו הסחבה הבלויה שהיא, פיליס ודיאן מתקוטטות, כולם מתלבשים יפה לקראת חתונה, והטינס המעצבנים are no where to be seen! צירוף כזה מושלם של 5 פרקים ברצף הוא נדיר, נדיר מאוד! נתחיל מהסוף: החתונה של ויקטור וניקי. אהבתי, אהבתי מאוד, במיוחד לאור הרטרוספקטיבה שהיתה לנו במפגש בפסח האחרון (אגב, עוד מעט פסח, hint hint) לחתונה הראשונה שלהם ב- 84. עכשיו כמו אז זכינו להופעות קצרות של ג'וליה ולורי - ותודה לאל שהופ הסתפקה בלשלוח מברק סתמי במקום להתקשר גם ולנחם את ויקטור כמו כל נשותיו בעבר! שמתי לב אגב שרק דיאן לא עשתה זאת, אלא הסתפקה בלזרוק "תמסרו לו כל טוב" לקוני לעבר ג'ק ופיליס. קטעי שרון-ניק-ויקטוריה היו כמובן ה- highlight הענקיים של השבוע: הגילוי המשכנע של ניק, המכות לדיאגו, ואז שיא התענוג - ניק וויקי "ההרוסים" באים להראות לשרון המודאגת מאיפה משתינה משפחת ניומן! הו זו היתה צליבה נחמדה ביותר. אני מקווה שיהיה לזה המשך ראוי אחרי הפסקת האש של החתונה. זה הזמן לזרוק את שרון מכל המדרגות! שתלמד מה זה לשכב עם דיאגו
רק פעם אחת וזהו. פיליס תמיד גאונית בחיכוכים שלה מול דיאן, וזה מחפה על כך שבהעדרה של דיאן, ובנוכחותו של ג'ק בלבד, פיליס הופכת למוטציה מעוררת רחמים של שרון. מה שמוביל אותי ל..
ציטוט השבוע פיליס יורדת מהמדרגות ורואה שדיאן עדיין מחכה לה למטה. פיליס: "את יכולה להרגע, זרקתי את הבן שלך דרך פיר הכביסה"
(ולא לסל הכביסה כמו שתורגם, אבל לא משנה, קטע ענק בכל מקרה). כן ירבו פרקים כאלה!
 

junny

New member
בכלל היה פה שבוע סוער!

איך החתונה הגיעה כל כך מהר. יום חמישי הגעתי ב 18:00, פתחתי ל7 דקות אחרונות ומה אני רואה? כבר הגיע החתונה? עם השמלות הסגלגלות המדהימות האלה!! קיצ'ר שישי- (למרות שביום חמישי חזרתי מאוחר מבילוי..) קמתי כמו ילדת צח"מ טובה לראות. ונהנתי לגמרי. איך אני אוהבת את ויקי שהיא נכנסת בשרון. בראד ואשלי במשחק אמין. לדעתי אשלי ממש הורידה במשקל לעלילה הזו. מייקל מצויין כתמיד. גם פיליס
דייאן מעצבנת אותי. לא יודעת.. התפקיד הזה שיש לה. להיות זו שבועטים בה תמיד. היא עלובה אבל בעיקר החתונה! אני אהיה חייבת לראות את הרצף של שבוע הבא.. ונראה לי שיש לי בעיית לו"ז עם זה. תגידו צח"מ משודרת בVOD?
 

python 4

New member
בקשר ל- VOD -

קרוב רחוק משודרת עכשיו ב- VOD, ואפשר לראות את כל הפרקים מתחילת שידורם בערוץ 3 ועד היום, כשכל שבוע נוספים 5 פרקים חדשים. זה יתרון עצום לסדרה. אני חושב שהוט חייבים להכניס את צח"מ ל- VOD, זה יעלה את הפופולאריות שלה מאוד - זה יאפשר לי למשל לראות כל פרק בשעות הערב אחרי העבודה במקום לראות את חמשת הפרקים ברצף ביום שישי שזה עניין די מתיש לפעמים. מכיוון שהוט מתחשבים בריטיינג של הסדרה בעת שידורה כמו גם בכמות ההורדות שלה ב- VOD זה לא צריך לשנות להם. שקלתי לפנות אליהם בבקשה כזו - לדעתי אם נעשה את זה בצורה פורומית יהיה לזה משקל יותר כבד. מה דעתכם?
 

איNדיגו

New member
../images/Emo47.gif צח"מ ב-VOD נשמע מצויין

זה באמת יכול לעזור למי שלא יכול לראות... יאללה, צריך לארגן פנייה רשמית!
 

venustudent

New member
נשמע אחלה אבל לא יעזור לכולם

לי יש רק את חבילת הבסיס של הוט, בלי VOD, ובטח יש גם מנויי יס שלא יוכלו להנות מזה...
 

junny

New member
אני לגמרי בעד.

הייתי שמחה מאוד להגיע הביתה ולצפות במועד שנוח לי בצח"מ
 
למעלה