הזהבים נגד השדים
- שירשור המשחק

ANGELUSPIKE

New member
הזהבים נגד השדים../images/Emo190.gif - שירשור המשחק

בעוד כמה דקות יעלו שחקני מניו למשחק חוץ נגד וולבס, כל מה שקשור למשחק יש לשרשר לכאן. רואי.
 

ANGELUSPIKE

New member
ושוב התותחנים מוכיחים כמה הם לוזרים

כאשר ניוקסל מצליחים לחזור מולם מפיגור 4-0 לשיוון 4-4.
 

סמר27

New member
בואנה זה היה שוק!!! WTF מ 4-0 ל 4-4 במחצית

אחת?!!? איזו מן קבוצה זו?! פדיחה
 

אורון V1

New member
הזאבים שמחים אבל האם השדים שוב יצחקו אחרונים

ההתחלה הייתה שייכת ליונייטד כאשר נאני במבצע יחיד עקף את אלקובי ושלח את הכדור לפינה הקרובה בדקה השניה, אלקובי לא נשאר חייב ונגח את השוויון בדקה התשיעית ומאז התאזן המשחק, בדקה השלושים היה ניסיון של אוהרה שנהדף ברגליו של ואן דר סאר וסימן מגמת יתרון של וולבס שהפכה לשער יתרון של דויל בנגיחה בדקה ה-39. האם השטיפה של פרגי במחצית שוב תעשה את שלה וגם הפעם נראה מהפך בתוספת הזמן? עוד מעט נדע.
 

מאור 448

New member
קשה להגיב - אני פשוט ממוטט ......

מי היה מאמין ששוב נוביל ונקבל בראש....
 
זה היה עניין של זמן, אבל ממש לא חשבתי שדווקא

הקבוצה הגרועה בליגה (ביחד עם גרנט) תקח מיוניטד את ה3 נקודות. טוב, כל הכבוד לאירי המסריח הוא הציב אחלה בונקר וכנראה שיחד את השופט.
 

אורון V1

New member
וזה גם לא נורא כל עוד התותחנים איבדו נקודות

יונייטד לא היו חדים מספיק, אז טוב הפסד כדי ללמוד מהטעויות ולבוא רעבים לקראת הדרבי במחזור הבא.
 

מאור 448

New member
זה יכול גם לעבוד הפוך

ובשבוע הבא נגיע במצב רוח לא טוב ופתאום נכנס לתקופה רעה ( עיין מקרה צלסי..) וזה שארסנל איבדו נקודות פחות מעניין כי הסיטי לקחו 3 ועדיין יש 3 קבוצות שדולקות אחרינו..
 
אני לא יודע מה זה תזמון טוב

כשמגיעים למחצית השנייה של העונה. ועדיין, אני חושב שהיום זה תזמון טוב. כי אנחנו נכנסים עכשיו לרצף של משחקים קשים, כשעוד מעט מדובר בנסיעות למשחקים מול צ'לסי וליברפול, ואם לא נסדר את ענייני החוץ שלנו - לא ניקח אליפות, חד וחלק. אני לא יודע כבר מה יפתור את זה. לאורך העונה חשבתי שהופעה טובה או תוצאה טובה יעשו את זה. זה לא קרה. אולי הבומבה היום תעשה את זה. אי אפשר להמשיך עם האדישות הזו, ההנחה שבסוף נסתדר כי זה קרה עד עכשיו. או שהזעזוע הזה יוציא אותנו - או שהוא יגרום לנו לגלות שאנחנו לא מספיק טובים בשביל האליפות לפני שהתוצאות במשחקים שנותרו יעשו את זה בכל מקרה. כך או כך, זה רגע קריטי והשאלה היא מה נעשה ממנו. זה תלוי בשחקנים, בחוזק המנטלי.
 
לומר שכביכול איננו מספיק טובים לקחת אליפות

בעונה בה אף קבוצה לא נוטה להרשים נשמע לי מגוחך ולא מציאותי. אנו נמצאים כשלושה חודשים מסיום העונה ואין אף קבוצה שאפשר בכלל לרמוז עליה כטובה יותר מהשדים האדומים. מנצ'סטר יוניטד העונה היא הקבוצה הכי פחות גרועה בליגה האנגלית = אלופה ראויה
 
אתה לא טועה

ועדיין, זה השלב שבו אתה מצפה מהשחקנים ליותר פוקוס, ליותר ריכוז, להיכנס לתנופה של קבוצה אלופה. בבית אנחנו עושים את זה, בחוץ זה אותו חרא שראינו במחצית הראשונה של העונה. איפשהו תבוא הקבוצה שכן תהיה בקצב של אלופה בשלושת החודשים הנותרים, ואם נמשיך לשחק כך בחוץ, זה פשוט לא יהיו אנחנו. האם אנחנו מספיק טובים לקחת אליפות? ללא ספק. האם נוכל לקחת אותה אם נמשיך להיראות כך בחוץ? ספק גדול.
 

מאור 448

New member
אני חושב...

שלקחת 17 נקודות מ-36 בחוץ, זו סטטיסטיקה של קבוצת תחתית .. וצריך להזכיר שמשחקי החוץ הקשים עוד לפנינו (אנפילד , ברידג' , אמירויות , סנט ג'יימסס פארק..) וכדאי שנתעורר עכשיו לפני שהאליפות תגנב על ידי הצד השני של העיר (חס וחלילה)
 
למעלה