הזהרה מרשת tagwoman

olga7

New member
הזהרה מרשת tagwoman

שלום בנות, אני לא בטוחה שזה המקום להתלונן, אבל אני חושבת שכדאי שאני אני אספר על האכזבה של מרשת tagwoman ומאוד אשמח אם לפחות מישהי אחת תלמד מהטעות שלי. עד לפני כמה חודשים הייתי לקוחה נאמנה של הרשת. אני חברת מועדון, קניתי המון דברים יפים במשך כמה עונות אחרונות. עד שהייתי צריכה שירות. ואז הכל נגמר. קניתי לפני כחודשיים שמלה שחורה מהממת לאירוע מאוד חשוב (חתונה של חבר מאוד קרוב). באמצע האירוע ראיתי שיש פגם מוזר בשמלה - פתאום הבד התכווץ במקום אחד, כאילו שעברתי על זה עם מגהץ. אז הסתכלתי בצד הפנימי וראיתי בד משופשף לגמרי בקוטר כ-7 ס"מ. אין לי מושג איך זה קרה, הייתי סה"כ מס' שעות בשמלה. מלא אם זה היה בחוץ, אז הייתי אומרת שכנראה השתפשפתי עם התיק. אבל בפנים? חשבתי שהבעיה תיפתר תוך זמן קצר - השארתי את השמלה בחנות, ביקשתי מהבחורה לשלוח את השמלה לבדיקה במעבדה. ואז התחילה הסגה. קודם כל קיבלתי טלפון מעובדת בחנות שהסבירה לי יפה שהמנהלת מסרבת לשלוח את השמלה לבדיקה, ושהיא בכלל זכיינית, היא הבוסית והיא מחליטה מה לעשות ושאני אבוא ואקח אותה . עדיין, בתמימותי, חשבתי שהבעיה תיפתר עם טלפון אחד לשירות לקוחות - אקבל התנצלות וטיפול מהיר. אבל מהר התברר שטעיתי ובגדול!!! א' לחברה אין בכלל שירות לקוחות! מה שהם מציגים כשירות לקוחות התברר כמוקד הודעות. הבחורה הקשיבה לי בסבלנות, אמרה שיחזרו אלי בהקדם - ונאדה!!! אף אחד לא חזרה אלי, גם לא אחרי פעם שניה. ואז מצאתי טלפון של משרדי החברה. בניבות שיחות היה שירות לקוחות שבו אף אחד אף פעם לא ענה - כי אין להפ שירות לקוחות! אז הגעתי למזכירה, אושרית, שהייתה אמורה לטפל בבעיה. ממנה זכיתי ליחס משפיל ומזלזל עוד יותר מהמנהלת. דיברתי איתה עשרות פעמים, כל שיחה נגמרה ב"אני תיקף חוזרת אליך". היא אף פעם לא חזרה. אמרו לי שלקחו את השמלה לבדיקה (אני לא יודעת האם זה באמת קרה). וקיבלתי סירוב לזכות אותי. למה? אף אחד לא טרח להסביר לי. חוץ מתגובה של אושרית "מה את לא מבינה. התשובה היא שלילית וזה סוף הסיפור". לא הצלחתי להגיע לאף אחד שיכול לעזור לי. באתר אין מקום להשאיר תלונה - ומה הטעם, הרי אין בכלל שירות לקוחות לחברה. אני הייתי מבזבזת המון כסף ברשת, הייתי מביאה חברות ואחיות שלי לחנות (כי כולם ידעו שאני אוהדת תגוומן מס' 1). כמובן שהכל נגמר. בחישוב הכי פשוט של עלות/תועלת אפשר להבין שהפסד של החברה הרבה יותר גבוה מהפסד שלי. נכון שאני הפסדתי 300 ש"ח וגם מקום טוב לקנות בו. אבל החברה איבדה הרבה יותר כסף מקניות פוטנציאליות והרוויחה שם רע. אבל איך אפשר לצפות מחברה שאין לה בכלל שירות לקוחות, שתדע מה זה שימור לקוח. חברה שמכבדת את עצמה, אפילו אם היא משוכנעת שהנזק באשמתי הייתה סופגת את זה ומרוויחה הרבה יותר. סליחה שיצא כל כך ארוך, אבל הייתי צריכה לפרוק
 

natali11114

New member
את יכולה לפנות לאמון הציבור

יש להם אתר את משיאירה את פרטי התלונה והם אמורים לחזור אליך והם פונים לחברה בעצמה אם התלונה. היה לאחותי אותו סיפור אם דפנה לוינסון שימלה שעלתה ל400 ש"ח והיא כיבסה אותה ביד כל הצבע של השימלה שחור לבן כל השחור התפשט על הלבן והיא לבשה אותה רק פעם אחת. היא חזרה אליהם הם שלחו את השימלה למעבדה וזיכו אותה בכסף אבלל הבעיה הייתה שאין דבר כזה זיכוי הם רושמים ביומן שלהם שללקוחה ככה וככה מגיע סכום כסף נורא מעצבן והתלוננו אנחנו מחכים לתשובה.
 

olga7

New member
תודה

אני בינתיים השארתי תלונה באתר tluna.co.il נראה מה יצא מזה. אני אבדוק גם את אמון הציבור. גם נורא בא לי לכתוב מכתב ישירות למנכ"ל החברה. לבדוק האם זה מדיניות או שהוא פשוט לא יודע מה קורה אצלו בחברה
 

shoni123

New member
תביעות קטנות

למה לא לתבוע בבית משפט לתביעות קטנות?..נכון שזו קצת טירחה אבל הייתי עושה את זה רק מהכעס והפרנציפ.
 

olga7

New member
תביעות קטנות

כי האמת אין כאן עילה לתביעה. אף אחד לא מחייב אותם שיהיה שירות לקוחות בחברה אף אחד לא ממש חייב לזכות אותי - כי זה מילה שלי מול מילה שלהם. הם טוענים שהם לא אחראים על הנזק. ואל יחס מזלזל וחוסר שירותיות אי אפשר לתבוע. אבל אני דואגת "להפיץ את השמועה" ומקווה שהדבר יביא תועלת.. אגב, כשבעלי חזר לקחת את השמלה לחנות (כי אני לא מסוגלת אפילו להתקרב לשם) הייתה שם אשה שצעקה שזה חרא של רשת, שכל מה שמעניין אותם זה לקבל כסף ושאין להם שירות לקוחות בכלל וכו' וכו'... כך שאני לא הראשונה שנתקלת בבעיה מולם, אני פשוט לא יודעת לצעוק ככה...
 
למעלה