הזהרה מרשת tagwoman
שלום בנות, אני לא בטוחה שזה המקום להתלונן, אבל אני חושבת שכדאי שאני אני אספר על האכזבה של מרשת tagwoman ומאוד אשמח אם לפחות מישהי אחת תלמד מהטעות שלי. עד לפני כמה חודשים הייתי לקוחה נאמנה של הרשת. אני חברת מועדון, קניתי המון דברים יפים במשך כמה עונות אחרונות. עד שהייתי צריכה שירות. ואז הכל נגמר. קניתי לפני כחודשיים שמלה שחורה מהממת לאירוע מאוד חשוב (חתונה של חבר מאוד קרוב). באמצע האירוע ראיתי שיש פגם מוזר בשמלה - פתאום הבד התכווץ במקום אחד, כאילו שעברתי על זה עם מגהץ. אז הסתכלתי בצד הפנימי וראיתי בד משופשף לגמרי בקוטר כ-7 ס"מ. אין לי מושג איך זה קרה, הייתי סה"כ מס' שעות בשמלה. מלא אם זה היה בחוץ, אז הייתי אומרת שכנראה השתפשפתי עם התיק. אבל בפנים? חשבתי שהבעיה תיפתר תוך זמן קצר - השארתי את השמלה בחנות, ביקשתי מהבחורה לשלוח את השמלה לבדיקה במעבדה. ואז התחילה הסגה. קודם כל קיבלתי טלפון מעובדת בחנות שהסבירה לי יפה שהמנהלת מסרבת לשלוח את השמלה לבדיקה, ושהיא בכלל זכיינית, היא הבוסית והיא מחליטה מה לעשות ושאני אבוא ואקח אותה . עדיין, בתמימותי, חשבתי שהבעיה תיפתר עם טלפון אחד לשירות לקוחות - אקבל התנצלות וטיפול מהיר. אבל מהר התברר שטעיתי ובגדול!!! א' לחברה אין בכלל שירות לקוחות! מה שהם מציגים כשירות לקוחות התברר כמוקד הודעות. הבחורה הקשיבה לי בסבלנות, אמרה שיחזרו אלי בהקדם - ונאדה!!! אף אחד לא חזרה אלי, גם לא אחרי פעם שניה. ואז מצאתי טלפון של משרדי החברה. בניבות שיחות היה שירות לקוחות שבו אף אחד אף פעם לא ענה - כי אין להפ שירות לקוחות! אז הגעתי למזכירה, אושרית, שהייתה אמורה לטפל בבעיה. ממנה זכיתי ליחס משפיל ומזלזל עוד יותר מהמנהלת. דיברתי איתה עשרות פעמים, כל שיחה נגמרה ב"אני תיקף חוזרת אליך". היא אף פעם לא חזרה. אמרו לי שלקחו את השמלה לבדיקה (אני לא יודעת האם זה באמת קרה). וקיבלתי סירוב לזכות אותי. למה? אף אחד לא טרח להסביר לי. חוץ מתגובה של אושרית "מה את לא מבינה. התשובה היא שלילית וזה סוף הסיפור". לא הצלחתי להגיע לאף אחד שיכול לעזור לי. באתר אין מקום להשאיר תלונה - ומה הטעם, הרי אין בכלל שירות לקוחות לחברה. אני הייתי מבזבזת המון כסף ברשת, הייתי מביאה חברות ואחיות שלי לחנות (כי כולם ידעו שאני אוהדת תגוומן מס' 1). כמובן שהכל נגמר. בחישוב הכי פשוט של עלות/תועלת אפשר להבין שהפסד של החברה הרבה יותר גבוה מהפסד שלי. נכון שאני הפסדתי 300 ש"ח וגם מקום טוב לקנות בו. אבל החברה איבדה הרבה יותר כסף מקניות פוטנציאליות והרוויחה שם רע. אבל איך אפשר לצפות מחברה שאין לה בכלל שירות לקוחות, שתדע מה זה שימור לקוח. חברה שמכבדת את עצמה, אפילו אם היא משוכנעת שהנזק באשמתי הייתה סופגת את זה ומרוויחה הרבה יותר. סליחה שיצא כל כך ארוך, אבל הייתי צריכה לפרוק
שלום בנות, אני לא בטוחה שזה המקום להתלונן, אבל אני חושבת שכדאי שאני אני אספר על האכזבה של מרשת tagwoman ומאוד אשמח אם לפחות מישהי אחת תלמד מהטעות שלי. עד לפני כמה חודשים הייתי לקוחה נאמנה של הרשת. אני חברת מועדון, קניתי המון דברים יפים במשך כמה עונות אחרונות. עד שהייתי צריכה שירות. ואז הכל נגמר. קניתי לפני כחודשיים שמלה שחורה מהממת לאירוע מאוד חשוב (חתונה של חבר מאוד קרוב). באמצע האירוע ראיתי שיש פגם מוזר בשמלה - פתאום הבד התכווץ במקום אחד, כאילו שעברתי על זה עם מגהץ. אז הסתכלתי בצד הפנימי וראיתי בד משופשף לגמרי בקוטר כ-7 ס"מ. אין לי מושג איך זה קרה, הייתי סה"כ מס' שעות בשמלה. מלא אם זה היה בחוץ, אז הייתי אומרת שכנראה השתפשפתי עם התיק. אבל בפנים? חשבתי שהבעיה תיפתר תוך זמן קצר - השארתי את השמלה בחנות, ביקשתי מהבחורה לשלוח את השמלה לבדיקה במעבדה. ואז התחילה הסגה. קודם כל קיבלתי טלפון מעובדת בחנות שהסבירה לי יפה שהמנהלת מסרבת לשלוח את השמלה לבדיקה, ושהיא בכלל זכיינית, היא הבוסית והיא מחליטה מה לעשות ושאני אבוא ואקח אותה . עדיין, בתמימותי, חשבתי שהבעיה תיפתר עם טלפון אחד לשירות לקוחות - אקבל התנצלות וטיפול מהיר. אבל מהר התברר שטעיתי ובגדול!!! א' לחברה אין בכלל שירות לקוחות! מה שהם מציגים כשירות לקוחות התברר כמוקד הודעות. הבחורה הקשיבה לי בסבלנות, אמרה שיחזרו אלי בהקדם - ונאדה!!! אף אחד לא חזרה אלי, גם לא אחרי פעם שניה. ואז מצאתי טלפון של משרדי החברה. בניבות שיחות היה שירות לקוחות שבו אף אחד אף פעם לא ענה - כי אין להפ שירות לקוחות! אז הגעתי למזכירה, אושרית, שהייתה אמורה לטפל בבעיה. ממנה זכיתי ליחס משפיל ומזלזל עוד יותר מהמנהלת. דיברתי איתה עשרות פעמים, כל שיחה נגמרה ב"אני תיקף חוזרת אליך". היא אף פעם לא חזרה. אמרו לי שלקחו את השמלה לבדיקה (אני לא יודעת האם זה באמת קרה). וקיבלתי סירוב לזכות אותי. למה? אף אחד לא טרח להסביר לי. חוץ מתגובה של אושרית "מה את לא מבינה. התשובה היא שלילית וזה סוף הסיפור". לא הצלחתי להגיע לאף אחד שיכול לעזור לי. באתר אין מקום להשאיר תלונה - ומה הטעם, הרי אין בכלל שירות לקוחות לחברה. אני הייתי מבזבזת המון כסף ברשת, הייתי מביאה חברות ואחיות שלי לחנות (כי כולם ידעו שאני אוהדת תגוומן מס' 1). כמובן שהכל נגמר. בחישוב הכי פשוט של עלות/תועלת אפשר להבין שהפסד של החברה הרבה יותר גבוה מהפסד שלי. נכון שאני הפסדתי 300 ש"ח וגם מקום טוב לקנות בו. אבל החברה איבדה הרבה יותר כסף מקניות פוטנציאליות והרוויחה שם רע. אבל איך אפשר לצפות מחברה שאין לה בכלל שירות לקוחות, שתדע מה זה שימור לקוח. חברה שמכבדת את עצמה, אפילו אם היא משוכנעת שהנזק באשמתי הייתה סופגת את זה ומרוויחה הרבה יותר. סליחה שיצא כל כך ארוך, אבל הייתי צריכה לפרוק