הזהרו מסקאל
לכל הקוראים שלום! סיפור מסקאל: בתאריך 28-4-04 רכשתי מסקאל קניון סירקין מייבש כביסה מסוג אסטרה נמסר לי עם החשבונית תעודת אחריות ל36 חודשים ב 3-1-07 דווחתי לשרות על תקלה במייבש נשאלתי אם יש ברשותי אחריות - ובוודאי שעניתי בחיוב בתאריך 8-1-07 הגיע הטכנאי לתיקון עד כאן הכל בסדר... הטכנאי בדק את המכונה וביקש לראות את תעודת האחריות הטכנאי בדק ואישר את תוקף תעודת האחריות שלי והסביר כי מנוע של המייבש התקלקל ויש להחליפו. לא היה ביכולת הטכנאי לומר מתי יבוצע התיקון כי יש להזמין את החלק התקול. ברגע שיגיע יבוא עם החלק לתיקון, מתי זה יבוצע ידווח לי על ידי השרות. כעבור יומיים , כמובן , השרות לא יצר עימי קשר, אז אישתי יצרה עמם קשר, תשובתם היה כמובן "נחזור אלייך" בתאריך 11-1-07 יצרתי קשר עם מנהל המחסן לבדוק מה קורה, וכמובן שגם הוא דווח שיחזור אלי כמובן שלא חזר אלי. התקשרנו שוב לשרות הלקוחות , והפעם בטון אגרסיבי יותר. שוב פעם אמרו שיחזרו. כעבור שעה חזרו אלינו , ואמרו לי שאין אחריות!!! וכי אחריות למייבש הנו רק שנה למרות בדיקתם הממוחשבת ופיסית של הטכנאי מספר ימים קודם לכן. כמובן דווחתי להם הפעם כי אגיש תביעה נגדם ואז נציגת השרות ה"סובלנית" ניתקה לי את הטלפון. לאחר שעה חזרה אליי נציגת שרות אחרת. הפעם היא אומרת שהיא רוצה לשלוח אלי מוביל לקחת את המכונה ל"מעבדה" - תיקון שטכנאי אמר שיבוצע במקום עכשיו מגיע לרמת "מעבדה". שאלתי כמה זמן זה יקח, נאמר לי "לא יודעת" שאלתי האם החלק יוחלף בחדש נאמר לי כן. שאלתי האם יש אחריות לחלק ה"חדש" נאמר לי 3 חודשים?!? (עבור חדש) הם רוצים לקחת את המכונה ולמשוך אותי בזמן עד שאתייאש? הם רוצים לקחת את המכונה, לומר לי כי עליי לשלם ואם לאו לא יחזירו? מי יודע? המשך יבוא.....
לכל הקוראים שלום! סיפור מסקאל: בתאריך 28-4-04 רכשתי מסקאל קניון סירקין מייבש כביסה מסוג אסטרה נמסר לי עם החשבונית תעודת אחריות ל36 חודשים ב 3-1-07 דווחתי לשרות על תקלה במייבש נשאלתי אם יש ברשותי אחריות - ובוודאי שעניתי בחיוב בתאריך 8-1-07 הגיע הטכנאי לתיקון עד כאן הכל בסדר... הטכנאי בדק את המכונה וביקש לראות את תעודת האחריות הטכנאי בדק ואישר את תוקף תעודת האחריות שלי והסביר כי מנוע של המייבש התקלקל ויש להחליפו. לא היה ביכולת הטכנאי לומר מתי יבוצע התיקון כי יש להזמין את החלק התקול. ברגע שיגיע יבוא עם החלק לתיקון, מתי זה יבוצע ידווח לי על ידי השרות. כעבור יומיים , כמובן , השרות לא יצר עימי קשר, אז אישתי יצרה עמם קשר, תשובתם היה כמובן "נחזור אלייך" בתאריך 11-1-07 יצרתי קשר עם מנהל המחסן לבדוק מה קורה, וכמובן שגם הוא דווח שיחזור אלי כמובן שלא חזר אלי. התקשרנו שוב לשרות הלקוחות , והפעם בטון אגרסיבי יותר. שוב פעם אמרו שיחזרו. כעבור שעה חזרו אלינו , ואמרו לי שאין אחריות!!! וכי אחריות למייבש הנו רק שנה למרות בדיקתם הממוחשבת ופיסית של הטכנאי מספר ימים קודם לכן. כמובן דווחתי להם הפעם כי אגיש תביעה נגדם ואז נציגת השרות ה"סובלנית" ניתקה לי את הטלפון. לאחר שעה חזרה אליי נציגת שרות אחרת. הפעם היא אומרת שהיא רוצה לשלוח אלי מוביל לקחת את המכונה ל"מעבדה" - תיקון שטכנאי אמר שיבוצע במקום עכשיו מגיע לרמת "מעבדה". שאלתי כמה זמן זה יקח, נאמר לי "לא יודעת" שאלתי האם החלק יוחלף בחדש נאמר לי כן. שאלתי האם יש אחריות לחלק ה"חדש" נאמר לי 3 חודשים?!? (עבור חדש) הם רוצים לקחת את המכונה ולמשוך אותי בזמן עד שאתייאש? הם רוצים לקחת את המכונה, לומר לי כי עליי לשלם ואם לאו לא יחזירו? מי יודע? המשך יבוא.....