הזוכים של "מגודלים" ב-
אנשים

On23

New member
פיירפליי

מצטער, אבל יש לזה את הפיילוט הכי משעמם בהיסטוריה.
 
הפיילוט באמת דיי חלש...

אבל ראית את הפיילוט שלא שודר של באפי? זו זוועת עולם... זה אפילו לא עם אליסון (יש ביוטוב אם אתם רוצים)
 

On23

New member
לא ראיתי,

ואם זה בלי אליסון אני לא מתכוון לראות. אני כמובן לא הולך להפסיק לצפות בפיירפליי, כי אני מכיר את ווידון והוא, למרות שהוא יוצר מעולה, אף פעם לא הביא פתיחות מעולות. אני אמשיך לצפות ונראה..
 

LuNaTiC

New member
נתקלתי בו בטעות.. XD ../images/Emo6.gif

הלכתי לאיזה אתר, חשבתי שאני עומדת לראות את הפרק הראשון... ופתאום ראיתי את זה. מתוך סקרנות ניסיתי למשוך אבל זה היה ממש קשה. מה גם שאם אני לא טועה, זה פרק ללא מוסיקת רקע, שפתאום מבינים כמה היא חסרה. והאפקטים היו כל כך מוזרים ובחיתוליהם, בעצם... הבימוי לא היה אמין... הזוי לגמרי.
 

nick at noon

New member
מה?

אני לא מבין אנשים שלא אוהבים את הפרק הזה. אני מניח שאתה מתכוון לפרק הכפול סרניטי ולא לפרק the train job שנוצר כפיילוט חלופי.
 

On23

New member
אני מתכוון לסרניטי.

זה היה פשוט משעמם ברמות מפחידות!
 

On23

New member
ומה שמעצבן אותי בסדרות כאלה,

זה שאני לא מבין ת'עלילה כלכך. כמו סטאטרק. יש כל מיני שמות של מקומות וכוכבים וכל החרא הזה ואני מאבד את עצמי
 

nick at noon

New member
אני יכול להבין איך זה מבלבל

אבל שמות של כוכבים ומקומות זה סתם המסביב. זה לא חשוב. החשוב זה הדמויות. אני חושב שזה פרק שהצליח יפה מאוד להעביר תשע דמויות. זה די מבלבל בפרק אחד להראות 9 דמויות ראשיות + עוד איזה שניים משניים בעולם שונה לחלוטין כשלכל אחד יש היסטוריה. אם אתה רוצה היסטוריה בקצרה של העולם בסדרה: האנושות עזבה את כדור הארץ ועברה למערכת שמש אחרת עם הרבה פלנטות שאותם התאימו לחיי בני אדם. על פלנטות התפתחו תרבויות, ערים, כלכלות מפותחות, אבל ככל שעבר הזמן נוצרו קולוניות נוספות על פלנטות נוספות. הממשל המרכזי שלט בקולוניות החלשות וניצל אותם ולכן הם מרדו (בכללי זה מתואר כדומה למה שהיה בין אנגליה והמושבות שלה שמרדו). במלחמה ניצחה הממשלה המרכזית. אין טיסה בין מערכות שמש, אין חייזרים. יש פשוט בני אדם בעולמות יותר מפותחים ועולמות פחות מפותחים. וזנות היא חוקית ומאורגנת.
 
הקרנת Once more with feelingבבית הפתוח../images/Emo34.gif

הקרנת פרק הקאלט הידוע "Once more with feeling" מתוך באפי קוטלת הערפדים. האמת, שכל מילה מיותר. אולי נגיד רק שתי מילים, ויילו וטרה, וכל המוסיף גורע... מוזמנים חובבים באפי בעבר, בהווה ובעתיד :) יום שני ה-24.8, 20:00, בבית הפתוח, רח' הסורג 2, קומה 1.
 
באוטובוס.../images/Emo54.gif

קו 480 של אגד יוצא מרכבת מרכז ומגיע לתחנה המרכזית בירושלים. (למרות שבימים אלה אני לא ממליצה לנסוע באגד.)
 
נצלו"ש - תהיה תרגומית.../images/Emo54.gif

איך הייתם מתרגמים לעברית את המונחים הערפדיים Sire ו-Childe?
 

lightanddark

New member
אם את רוצה ללכת לפי המשמעות המקורית

אז sire זה אדון או אב ו childe זה ילד. זה נראה לי מילים בריטיות (תמיד טענתי שבריטית זו שפה שונה מאנגלית) אבל אולי במונחי הסידרה יתאים משהו בסגנון של חונך.
 
למעלה