הזכרתי את ביתי הקטנה קודם....
כפי שכתבתי היא בת שנה ושלושה.....
אתמול היא נפלה על כף היד, לא משהו רציני, מעמידה לריצפה.
היא באה אליי אחרי 5 דקות והתלוננה על כף היד שלה. הראתה לי שמשהו לא בסדר.
שמתי את כף ידה בין שתי כפות ידיי והרגשתי שיש ליצור תנועה פנימית, מכף היד שלה לכיוון הכתף ופנימה.
תמכתי בתנועה הפנימית בכוונתי, ואחרי כמה שניות ביתי סימנה עם האצבע שלה, מסלול מכף היד לכיוון הכתף. היא עשתה זאת פעמיים.
אני תמיד טוען שילדים נולדים דף חלק, עם אין סוף פוטנציאלים. אילו מהם מתממשים?....זה כבר עניין של ההורים. הם צריכים רק לא להפריע, לאפשר, לעודד, לכוון בשעת הצורך.
הילדים לרוב נולדים פתוחים, חיוניים ולאט לאט נסגרים לתוך מסגרת החשש והפחד של הסביבה. לא כולם, אלו שמצליחים להתחמק מהכבילות מגשימים את עצמם, האחרים פשוט חיים את המסלול שהתוו להם בראש.
נכון שלא תמיד כך הדבר - ילדים שנולדים סגורים מההתחלה, באים בדרך כלל להורים סגורים המשרתים את המסלול שלהם.
אנחנו יוצרים את הילדים שלנו, עוד לפני שאנחנו חושבים עליהם.
אנחנו יוצרים אותם בדמותנו המתעצבת עם השנים.
לכן....מי שעוד לא הוליד ולא יצר......או מי שעובד עם ילדים.....
אם אתם רוצים ילדים בריאים, פתוחים, עם אפשרויות בלתי מוגבלות....כדאי שאתם תהיו בריאים ופתוחים
.
ואם כבר, אז קצת דאו-
בצ'ואנג צה נאמר:
אם אתה רוצה ללמוד את הסגולות (ידע, יכולת, תכונות וכו') של אדם, לך והיה איתו. אל תלמד אותן.
כלומר - אנחנו משפיעים על אחרים ומושפעים מאחרים, רק מתוך ההשראה שקיימת בינינו. הלימוד אינו רק של טכניקה, אלא מגיע בעיקר ממה שקיים אנרגטית בסביבה....רק שאנחנו לא תמיד ערים לו ולא תמיד מרגישים אותו.
כפי שכתבתי היא בת שנה ושלושה.....
אתמול היא נפלה על כף היד, לא משהו רציני, מעמידה לריצפה.
היא באה אליי אחרי 5 דקות והתלוננה על כף היד שלה. הראתה לי שמשהו לא בסדר.
שמתי את כף ידה בין שתי כפות ידיי והרגשתי שיש ליצור תנועה פנימית, מכף היד שלה לכיוון הכתף ופנימה.
תמכתי בתנועה הפנימית בכוונתי, ואחרי כמה שניות ביתי סימנה עם האצבע שלה, מסלול מכף היד לכיוון הכתף. היא עשתה זאת פעמיים.
אני תמיד טוען שילדים נולדים דף חלק, עם אין סוף פוטנציאלים. אילו מהם מתממשים?....זה כבר עניין של ההורים. הם צריכים רק לא להפריע, לאפשר, לעודד, לכוון בשעת הצורך.
הילדים לרוב נולדים פתוחים, חיוניים ולאט לאט נסגרים לתוך מסגרת החשש והפחד של הסביבה. לא כולם, אלו שמצליחים להתחמק מהכבילות מגשימים את עצמם, האחרים פשוט חיים את המסלול שהתוו להם בראש.
נכון שלא תמיד כך הדבר - ילדים שנולדים סגורים מההתחלה, באים בדרך כלל להורים סגורים המשרתים את המסלול שלהם.
אנחנו יוצרים את הילדים שלנו, עוד לפני שאנחנו חושבים עליהם.
אנחנו יוצרים אותם בדמותנו המתעצבת עם השנים.
לכן....מי שעוד לא הוליד ולא יצר......או מי שעובד עם ילדים.....
אם אתם רוצים ילדים בריאים, פתוחים, עם אפשרויות בלתי מוגבלות....כדאי שאתם תהיו בריאים ופתוחים

ואם כבר, אז קצת דאו-
בצ'ואנג צה נאמר:
אם אתה רוצה ללמוד את הסגולות (ידע, יכולת, תכונות וכו') של אדם, לך והיה איתו. אל תלמד אותן.
כלומר - אנחנו משפיעים על אחרים ומושפעים מאחרים, רק מתוך ההשראה שקיימת בינינו. הלימוד אינו רק של טכניקה, אלא מגיע בעיקר ממה שקיים אנרגטית בסביבה....רק שאנחנו לא תמיד ערים לו ולא תמיד מרגישים אותו.