הזמנה אישית לפורום

הזמנה אישית לפורום

שלום לכולם. כל אחת ואחד מכם מוזמן באופן אישי לשאול שאלות על כל נושא המטריד אותו/ה בכל מה שקשור לחיים האישיים,הזוגיים והמשפחתיים. התשובות ינתנו על פי הטיפול הנרטיבי. לכל המעונין, ניתן לקרוא על השיטה הטיפולית הזו באתר שלי שכתובתו: www.hebpsy.net/narrativi אליו ניתן להיכנס גם דרך קישורי הפורום. אשתדל לענות לכל שאלה בהקדם. רינה בלום [email protected].
 

כוכבה 58

New member
לרינה בלום ../images/Emo50.gif

לא שמתי לב לפורום הזה.נכנסתי לאתר שלך ורשמתי על הבעיה שלי.אודה לך על תשובתך תודה כוכבה
 

כוכבה 58

New member
לרינה בלום תודה מכל../images/Emo23.gif

ראשית תודה על התשובה האמת שאף פעם לא טופלתי על ידי פסיכיאטר טופלתי שלוש שנים על ידי עובדת שיקום מביטוח לאומי ולא הרגשתי שזה עזר לי האם אפשר לפרט יותר בהרחבה או לקשורים? טיפולים פרטיים אני לא אוכל להרשות לעצמי האם את יכולה להמליץ לי על ספר טוב שקשור לנושא? תודה כוכבה
 
המלצות נוספות

לכוכבה שלום רב, ניראה לי שכדאי לך להתייעץ עם פסיכיאטר טוב לגבי הענין התרופתי. לגבי טיפול פסיכולוגי: ניתן לפנות לשרותי בריאות הנפש בקופת-חולים שהם יותר זולים במידה משמעותית או לבריאות הנפש במקום מגורייך. אם את מעוניינת ביעוץ נוסף את מוזמנת להמשיך ולשאול. לא נראה לי שקריאת חומר ספרותי על טיפול נרטיבי יכולה להחליף במקרה שלך טיפול אמיתי. טיפול נרטיבי לא כרוך בדרך כלל במספר רב של פגישות וזהו אחד מיתרונותיו לדעתי.בכל אופן, ניתן להיכנס לאתר שלי ולקישורים בו, בהם מופיעים מקורות ספרותיים רבים שעוסקים בנושא, אך לצערי כולם באנגלית. בברכה, רינה בלום.
 
למעלה