הזמנה להופיע ביום קהילה בת"א!

מסיבת חנוכה בהתנדבות באיזי שפירא

ביום רביעי 06-12-06 אחר הצהריים תערך בבית איזי שפירא מסיבת חנוכה לילדים ולהוריהם. כל מי שרוצה להתנדב ולעזור שישלך אליי מסר. אני מופיע עם הצגה....לכבוד החג. בית איזי שפירא ישמח למתנדבים לכל השנה. אני מגיע לשם באופן קבוע [עם הפסקות]שמונה שנים. אז.....מי שולח מסר?
 
../images/Emo53.gifבבקשה זקוקה לעזרתכם../images/Emo51.gif

במסגרת ההתנדבות בפורום תרומה והתנדבות ולמען הקהילה, אנו תומכים במוסדות של ילדים ונוער במצוקה. אני מתנדבת בפנימיה של ילדים בסיכון ליד חדרה עם קבוצה של 17 ילדים בגלאי ג עד ו כל חודש אנחנו מארגנים יום הלדת מרוכז לילדי אותו חודש. מחפשת מתנדבים שיהיו מוכנים מידי פעם להגיע להפעיל בהתנדבות בימי ההלדת במשך השנה. הפנימייה ניקראת "כפר הילדים והנוער ארזים" במושב שדה יצחק ליד חדרה, בפנימיה שוהים ילדים מגלאי חמש עד 17 שהוצאו מביתם על ידי הרווחה. חלק מהילדים שוהים באופן קבוע בפנימיה וזהו הבית היחידי שהם מכירים. אנחנו מנסים לשמח אותם במשך השנה ולארגן להם מסיבות בחגים וימי הלדת על מנת לתת להם תחושה של שווים בחברה כשאר הילדים. אשמח למתנדבים בחגים ובימי הלדת: ליצנים, קוסמים, הפעלות או כל רעיון אחר יתקבל בשמחה. אפשר לפנות אליי במסרים. בסוף דצמבר אנחנו חוגגים יום הלדת לחמישי ילדים בגלאי ג עד ו נשמח למתנדב שיפעיל ויעביר תוכנית/הצגה או כל דבר נחמד תודה
 
../images/Emo51.gifדבי והפורום שלכם נפלא../images/Emo140.gifאני

אמנם לא מהתחום אבל נהנת להכנס מידי ערב לקרוא ולראות תמונות, זה פשוט מדהים כל מה שאתם עושים והעיסוק הנפלא הזה:)
 
תודה נועית. דרך אגב אולי את זוכרת

את הבר מיצוה בפורום תרומה ....בזמנו הכנתי את התלבושת ליצן למפעילה והעברתי לסימה. בכל אופן אני מוכנה לבוא ולהציג הצגה לכבוד חנוכה"סודו של סביבון" הבעיה: היא מותאמת לילדים בגילאי 0-6 ....יש קהל??
טלפני אליי ונתאם. [אתן לך במסר את המספר] כל טוב ויישר כוח. דבוש
 
הבת מצווה לא זה לא פרוייקט שלנו של

פורום תרומה והתנדבות שהמנהלות והרכזות הרימו ככה שלא ממש היינו מעורבים במה שהיה שם. מה שכן אני יודעת שסימה ועוד מישהי בכ"ס הרימו את הפרויקט לילדה חולה מאוד שפרסמו עליה כתבה בעיתון והם פנו אלינו שנעזור להם לגייס תרומות למען המסיבה ואנחנו רק אספנו תרומות ועזרנו בשינועים. לא פגשנו את המשפחה או את הילדה ככה שגם לא ידעתי שהכנת להם תלבושת. או שבכלל את מדברת על אירוע אחר? להבא אם פונים אלייך בשמנו בשם הפורום נשמח אם תעדכני אותנו כי רק אני או טליW מנהלת הפורום פונות בשם של הפורום לפורומים אחרים. פרוייקטים שאנחנו מרימים מלווים בתמונות על גבי הפורום שלנו ואנחנו גם מעדכנים קישור תודות ותמונות גם בפורום שהתנדב לסייע. מאוד מעריכה את עזרתך וייש כח גם לך.
 

punkisghetto

New member
הזמנה להופיע ביום קהילה בת"א!

שלום אנו ארגון מהפ"ך (ע"ר) אשר מקיים מזה 4 שנים פעילויות העשרה עם הקהילה המקומית של פלורנטין, ת"א. השנה כמו בכל שנה, אנו מציינים את חג חנוכה במצעד לפידים עם ילדי ותושבי השכונה ויוצרים במה כדי להעלות מודעות בקרב תושבי השכונה על הנעשה בשכונה - לטוב ולרע. השנה בנוסף למצעד אנו מתכננים בנוסף למצעד אירוע של הופעות של תאטרון רחוב, ג'אגלינג והופעות חיות של מוסיקה. אנו מזמינים אתכם לבוא להשתתף ולהופיע ביום קהילה שלנו, אנו מציעים במה וכמו כן את המדרחוב של שד' וושינגטן שבשכ' פלורנטין. האירוע הוא על בסיס התנדבותי - אתם כן מוזמנים להניח כובע לתרומות מהקהל. כל הופעה תתקבל בברכה! לעוד פרטים: 0505-798773 -ג'ק
 
למעלה