הזמנה לכל גולשי הפורום

הזמנה לכל גולשי הפורום ../images/Emo140.gif

בתאריך 17.1.2005 בשעה 7.00 בערב. בית התרבות ע"ש רייזל, רח' גאולה 12, כ"ס. אני מקיים את הרצאת המבוא "מאמע-לשון" מתוך סידרת ההרצאות שלי על שירי העם ביידיש. ההרצאה בעברית . הכניסה חפשית. גם לאלה שאינם מתעניינים, אתם מוזמנים להעביר, הלאה את ההזמנה. [הורים, סבים/סבתות] כשלעצמי, אשמח לראות,גם, פנים צעירות.
על ההרצאות, וקצת יידישקייט, אפשר להתרשם באתר האינטרנט שלי: "למה יידיש" אז "יאללה-ביי" סליחה, ראש הממשלה לא מרשה...
שלום ולהתראות.
 
אוהו תתפלא ../images/Emo9.gif

כמה שירים אתה יודע ! או שתורגנו מיידיש, או ש"השאילו" את המנגינה, למלים עבריות [בנושא שונה] אתה שר ואינך יודע שזהו המקור. ברור, שאלה אינם השירים ששרים, שרית חדד או אבי ביטר.
להשכלה אין גבולות. אנשים מטמיעים ידע. פותחים עוד תיקיה בזכרון. לעולם לא יידעו היכן תיושם. ערכת השירים עליהם אני מרצה, היא תמצית נשמתו של העם היהודי, ומסמך היסטורי על תקופת מאה השנים שקדמו להקמת המדינה. למי שגדל על השירים האלה זוהי מכה בבטן הרכה. אנשים מתרגשים, מזילים דמעות, מחייכים ומתגעגעים. לא תאמין, עד שלא תשמע ! אני בטוח, שזהו נכס תרבותי חובה - למי מתלמידי התיכון בכפר-סבא אשר נוסעים השנה למחנות המוות בפולין, במלאת , 60 שנה לשחרורם. השירים הם פרק יסוד בתולדות העם היהודי. שהשואה היא חלק ממנה. מאד מומלץ למי שמתעניין בתקופה הזו.
 
חלילה ! לא רק שלא נפגעתי...../images/Emo8.gif

ניצלתי את התגובה שלך, לעשות לעצמי,קצת, יחסי-ציבור...
 
למעלה